üdv sedu!utcán nem döntögetek mert láttam már kora hajnalban akkora olajtócsát lámpánál, és kanyarban hogy ezt a mókát inkább kihagyom.a tecskó előtt jó páran eldobták már a vasat,mert a tiszta aszfalton elment az eleje. a ringen megtaláltam azt a kis kb 60-100 cm huplit ahol gulyás gabi eldobta a tejfogú haccáz rr-jét. csak azt nem értem ha teljesen világos hogy ott rossz az aszfalt miért nem javítják ki. a majrécsíkot a haverok is piszkálták, ahhoz saját versenyképes moccra, és nem kevés dellára van szükség hogy elérd azt a szintet hogy rongyosra koptasd a gumid. és míg ők a nap végén grillezni indultak, addig én még nyomtam egy 200-ast hazafelé, nekem ez a motorozás. útközben megelőzött egy fzr1000 és azt "üldözte" egy gsx 750 katana a régmúlt időkből, hmm vannak még bevállalós izi rájderek.
Természetesen lehetett menni a pályán normálisan is,de most volt felvonulás is!Ami abból állt,hogy az összes kawát ráengedték a pályára felvezetőkkel és előzni nem lehetett.Persze a tempó gyök2 volt. Mikor ez lezajlott megint mehettek a csoportok(kezdő,haladó,gyors)a saját tempójukba.
Amikor legelőszőr voltam fennt kawa esten nem voltunk sokan, a gyors csoportban lehetett menni nagyon tempós köröket is (motor oldala szikrázott). A múltkori bulin a 2 órából 1,5-et motoroztam, és kb. 3 gyors kört tudtam menni, annyian voltak. Senki nem figyelt senkire, pedig nyitott dobbal mentem, hallhattak volna. Akiket kérdeztél, szerintem mostanában sokat költöttek műanyag heggesztésre/fényezésre, így óvatosan mentek. A pálya néhány helyen rosszabb, mint a Mátra, legutóbb 3 motort láttam elesni...
le írtam ami történt,nem szégyellem. ha ez volt hát megtörtént.a hengerfej bírta a kiképzést, és bevállaltam hogy ha összeraktam akkor bírja a strapát, most már csak benga kell és jó idő, a kipunak visz veszett jó a hangja. léptem. csáááá.
lemostam a verdát, és kitömtem vele a garázst belülről,had pihegjen a verda. a centis majrécsik megvolt a gumikon, a hátsó már foszlott mikor még az első épp szemcsésedett.
szóval hűtőrendszer ok, karbik cserélve,szinkronizálva,bowden holtjáték beállítva, légszűrőbetét cserélve,index müxik,gumianyák cserélve. viszont az első féktárcsák ütnek, holnap kicserélem a komplett első kereket kompletten és majd az megmondja a tutit, a pályán féktávon keményen rázta a kormány csutkát, de azokat a ragadós markolat gumikat neked kell lecserélned, az én kezemet már össze fogta rendesen.
Köszi!reggel indulok innen subenből,jászberényi a lerakom.onnan hova tovább nem tudom.kellene még a jövő héten mennem és a hétvégére kiszálni.a többit majd na jo éjt mindenkinek
Konkretan az lett volna, hogy miert ugy kanyarodtok, mintha motors felvonulason lennetek? Gondolom levezeto kor, nem? Vagy hogy van ilyenkor? Normalisan (tehat gyorsan) nem lehet menni? Marmint nem engednek a szervezo urak?
a kuplungmunkahengert légtelenítettem újra, és kapott egy új hűtősapkát. kipróbáltam hosszabb úton is, felgurultam vele a lyme partira a h.ringre.hosszabb távon 6.5 literes fogyasztás jött ki a nyitott dobbal, tegnap megnéztem a gyertyákat és tiszták és halványbarnák voltak, igy kapott még bengát ,de picit. a h.ringre felfelé országúton 100-140-es volt a tempó, vissza este 80-120, és a hortobágyon beállítottam az első lámpát is. a ringen csak azt prószáltam, hogy bírja a folyamatos terhelést a hűtőrendszer, de semmi folyás, és szivárgás. a gyertyákon, a légszűrőházba, az olajszinten sem látszik olajfogyasztás nyoma, jól dolgoznak az új gyűrűk.a ringen nem hajszoltam a motort, még a leg ótvarasabb gpz haccáz is rám vert. de két típusú gumival nem vagánykodtam ám, különösen mikor előttem vagy ketten a bukótérbe látogattak pattogó hátsókerékkel.
hajnal 2-re kész is lettem,hát megyek egy próbakört. bőrgúnya fel, motort megtankol, hajrá 33-as út kifelé.mivel az orromig világított a lámpa, látóképnél megálltam beállítani az első lámpát, tekergetem, hátra nézek, nincs hátsó világítás,de az első helyzetjelző sem világított. nagyhegyesnél megnéztem a biztitáblát, semmi. a hátsóféket minimálisan megnyomva értem haza.most már van hátsó/első villany, rendszámtábla villany.
Konkretan az lett volna, hogy miert ugy kanyarodtok, mintha motors felvonulason lennetek? Gondolom levezeto kor, nem? Vagy hogy van ilyenkor? Normalisan (tehat gyorsan) nem lehet menni?
hááát hiba mer dobtam el mindent, ellenöriztem a hűtő csatlakozóját és a hűtő gomba csatlakozóit és szerencsémre elindult a ventillátor meg a könny a szememből mert a forró hűtő megsütögette a pracliaimat.
valaki az üza rendszert úgy rakta össze hogy az ac pumpa 8mm-es kifolyójára tett egy 6mm-es benzinszűrőt, arra a 6mm-es kifolyóra 6-os benzincsövet rakott és a benzincsap 8mm-es csatijára tolta. az meg épp egy próba alatt szétszakadt és folyt rá a forró.......... még élek.
nálam működött a ventilátor ELLENŐRIZTEM! világítás is rendben volt!műszakin rendben működött minden,az index nem.ők nem nézték de én igen.azóta biztos lett vele valami te tudod te csináltad meg hétvége felé elhozhatom?
üdv! szal, karbit átépítettem.maradt a 2-3 henger karbija, a basi 1-4 karbija meg felkerült rá.beszinkronizáltam, DE fekete pont canárynak mert elmondtam amit nekem is tanítottak, összerakás után beindítjuk a verdát és kitoljuk a szabadba,ott sztán folyhat belőle víz,olaj, vagy akár ki is gyulladhat a kifolyó benyától,és ellenőrizheted azt hogy bekapcsol a HŰTŐ VENTILÁTOR,canáry! úgy jártál vele hogy nem müxik a hűtő ventillátor. beszinkronizálás közben figyu a műszert, keresed a szinkroncsavart,és figyeled a hőfokmérőt.mivel a kopott pillangószelep tengely miatt hosszas a beállítás, és a VÍZ is hamarabb forr fel, állandó figyelmet igényel, eccer látom ám hogy a mutató a középállásnál fejeb dzsaszkarizik, mondom mennie kellene a ventillátornak, de mivel nem hallottam/éreztem megállítottam a verdát, na ekkor hallom ám hogy a kiegyenlítőtartályt belülről verik a ördögök.
Feltöröd a malacperselyt?
csá.
Konkretan az lett volna, hogy miert ugy kanyarodtok, mintha motors felvonulason lennetek? Gondolom levezeto kor, nem? Vagy hogy van ilyenkor? Normalisan (tehat gyorsan) nem lehet menni? Marmint nem engednek a szervezo urak?
valaki az üza rendszert úgy rakta össze hogy az ac pumpa 8mm-es kifolyójára tett egy 6mm-es benzinszűrőt, arra a 6mm-es kifolyóra 6-os benzincsövet rakott és a benzincsap 8mm-es csatijára tolta. az meg épp egy próba alatt szétszakadt és folyt rá a forró.......... még élek.