Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

itthon voltam csak most már fekszem!el mult!
itt vagyok hallgatlak! milyen állapotban van, a kopottságra értettem.a canáryén a gázbovden tartó fém hacuka is jó enne ha rajta lenne.
Na igen,Neked a vad jön be!
Ha ez igy igaz, akkor nekem inkabb a 2004-es kellene. A merete miatt egyebkent soha nem kene egyik sem.
Kossz!
Mesélek Nektek valamit!
zx-r nevű felhasználónk egy busz jóvoltából lecserélte a 9-esét egy 2006-os tízesre.(így kell egy '99-es motorból 1.1-be kiszálni!)
Kimentünk ma az elkerülőre megcibálgatni.
Hááát,nem gyenge!
Eddig csak a 2004-es tízest próbáltam,de arra azt mondtam,hogy a vadsága("kezelhetetlensége") miatt sosem kellene.Na de ez!Ez olyan sima,mint a tükör!Csak győzze dobálni bele az ember a sebességeket!Nem ágaskodik,nem megy a hátulja,csak gyorsul,de azt nagyon!Sec perc alatt kicsavarja az órát 300-ra!A váltója százszor jobb,mint az általam eddig dicsért kilencesé.
60-ról gyorsultunk egyet 6-ba,ott hagyott,mint eb a sz@rát!
Mondom akkor próbáljuk meg 100-ról,hátha onnan már nem lesz akkora a különbség.Semmi sem változott!
Na ezt a motort elfogadnám a 9-es helyett,mert tényleg nem egy kategória!Kicsinek elég kicsi,de amúgy nagyon jó gép!
De az enyém jobb egy dologban:jobb a hangja! (azon gyári dobok vannak még!)
Állat az MZ-d, ha anno nekem ilyen van...
Koszi!
Szép lett,tényleg tetszik!
36mm-es karburator van rajta es membranos. Erzetre joval erosebb, mint egy szeria MZ es meg erosebb lesz ennel. A privatra valaszolok meg ma.
PIPI hííijááá főőőő
Hú, már több mint egy órája nem írtam ide semmi hülyeséget.
Nem, a 9-es kanyarban mentem ki. Pont a kanyar közepén húztam oda finoman, mint utólag kiderült sok volt. Meg a rajzon amit adtak, abban is 3-al írják azt a kanyart, hogy azzal kell venni.
Amúgy köszi az infot, voltam a műanyagosnál, korrekt árat mondott sztem, kb 1-2 hétre vállalta, de a hasidomot is feltámasztja hamvaiból, ha minden jól megy..
A láncod lehet, hogy nem egyenletesen nyúlik, több helyzetben is nézd meg a láncfeszességet. Esetleg kerék csapágy.
Csak egy tanács a versenyzők, kanyarból kijövet gyorsítás előtt felváltanak, hogy a döntött gép ne faroljon.
a sapkád megvan bennemaradt a kocsiba!azon gondolkodom hogy lehet elmegyünk szerdán a posta költségből én megjárom a hazádat!na mitszólsz?persze ha csak nem zavarunk!
Csinálj rá egy picivel hosszabb de a 4T motorokon is használt abszorpciós dobot (persze kisebbet)! Ha tényleg erőset szeretnél, kapásból szerezned kell egy nagyobb karbit+ membránt! Szerintem Valami RS Apriliáról (vagy egy olyan 400-as Rd-ről, mint az enyém) találnál neked valót! Ha ügyes vagy érzetre meglesz a gyári teljesítmény duplája is. Írok privit, mert nem akarom a többieket fárasztani!
Kawaszeki Mester este kereslek!
Canáryval beszéltem!
Küldöm az egész karbisort!
Csak elő kell halásznom!
Sima csomagként adom fel!
Canáry ha hazaért majd kifizeti mikor erre jár!
Regota keszul, de nem folyamatosan. Honapokig, felevekig allt a munka. Amiota elkezdtem, 2 Kawasakim is volt... Nalam a motorozas, motorepites a boldogsag egyik forrasa, penz es ido nem szamit (a meglevo kereteken belul persze).

A kipufogo elvileg jo, a diffuzor-kompfuzor tavolsaga allithato. Bilincs szoritja ossze, csusztathato szet es ossze, tehat lehet hangolni. A dob valoban nem a szokvanyos, de olyat akartam, ami esztetikailag is passzol es hangot is tompit valamelyest. A jo megoldas az lett volna, ha rogton a sip vegenel kezdodik ugyebar, csak oda nem fert el, mert akkor a lengovilla mellett lifegne. Igy a sip utan egy gumicso jon es egy sima, hosszu kivezeto cso, ahogy a 2T krosszmotorokon is. Nem idealis valoban, de kozel van hozza. Viszont a hangtompito resze nem lett tul jo, eleg hangos. El kell ismernem, hogy nem tokeletes.

Ez csak latszolag utcai gep. Nagyon erosre van tuningolva. Majd ha tokeletes lesz, akkor probalom realizalni az erejet szamokban, idokben vagy mittudomen mivel osszehasonlitva kifejezni.
Érdemes ennyit időt és pénzt beleölni egy MZ-be? Tudom, hogy saját gyártmány a műanyag, kb. 1 éve küldtél már róla képeket.
A kipufogó biztosan jól van méretezve? A dob előtti szakasz nekem egy kicsit gyanús!
A 2T-nél szerintem nem kell olyan profi gyújtás, főleg, hogy utcai gép. Ha egyáltalán nem változik az előgyújtás akkor is nagyon jól be lehet állítani. Persze nem vagyok motorszerelő...
Ezt már teszteltük egy régi BMW-hez hasonló módszerrel, amikor menet közben is állíthatod az előgyújtás mértékét. Tényleg nem beleszólni szeretnék!
Ez egy sajat keszitesu fejidom. A motor tobbi spoilere is sajat, a legszurodoboz is, az elso sarvedo is. Uvegszal mindegyik. Koszonom a tippet, de minden marad igy. Most meg atalakitom a blokkot majd, mert ugynez ki nem jo az elotoltese, kap egy plusz felomlocsatornat a szivo oldalon. Szeretnek egy szelesebb hatso felnit es jovore krealok bele egy valtoztathato terkepu gyujtast, vagy egy onbeallo mikrokontrollerest. Mindkettot kiagyaltam mar.
Barátom rengeteg munka van ebben a motorban, te pedig majd legyilkolod 2 hét alatt? Ennyi munkával megcsinálhattál volna egy törött kilencest!
Nagyon szép a színe, csak a fejidomot én kicserélném valami hasonlóra (ilyet árulok pontosan).
A fehér váz és a teló nagyon tetszik!
Nem a 11-es kanyarban szálltál el? Azt a kanyart (9) a múltkor is 3.-ban vettem, úgy jobb volt. Annak a közepén (lehet én megyek rossz íven) a régi kipufogómnak a bilincse leért, 1 méteres csíkokat húztam vele, a vas kopott 1 centit 3 leéréstől, amikor behimbálódzott a motor. A kilences kipufogó rendszer most mondjuk nem ért le...
Szerintem téged is az a hupli szívatott meg!
Én is nagyon elfáradtam a végére, ráadásul még a gumiban is lecsökkent a nyomás, az autópályán úgy kacsáztam, mint aki be van rúgva (1.9 volt melegen).
Ninja project osszel, vagy jovore. Most en is ETZ-ben utazom, ime az uj vas:
Láttam a képet a lábtartódról. Az vagy a sok eséstől, vagy az állatkodástól kopott el
Miért nem veszel már egy olcsó kawát? Van még 1 kawa est hátra, mutasd meg a puhányoknak!
Láttam videót az MZ kupásokról, 10-ből kettő szinte mindig kiegyenesíti a kanyarokat, csak az a vicc, hogy mindig másik kettő