A Z-nek jól áll a 4 trombita, csak iszonyat nehezek. Csak azért nincs még rajta a 4:1 rendszer, mert akkor ugyanolyan hangja lenne, mint a többi sor4-nek, illetve a baloldali lábtartónál ott marad egy hatalmas lyuk. Szerintem péntekre felrakom és ha -gps- 250-nél többet megy a gép akkor rajta is marad
A saját "tákolt" toblerone-vel ennyit ment, most a katalizátoros gyárival kis fordulaton (2-3000) nagyon jó de 180-nál már olyan, mintha szorítanák a torkát.
Köszönöm a szavazatokat, várom még a véleményeiteket!
Megnyugtatlak! A 929-954-ben is fogaskerekes a primer hajtás!
Van benne plusz lánc, de az csak az olajpumpát hajtja!Ha jól emlékszem feszítése nincs a láncnak! Zörög is rendesen!
A mostani motoroknál a CBR 929-954-nél van talán ilyen meghajtó (primer) lánc. Van is hangja rendesen. A 98 utáni kilencesekben én is csak vezérmű láncot tudok, de ezeket úgyse kell szétszedni
Úristen mennyi egysejtű. Nincs ennek a motornak semmi baj a hangjával. Az hallatszik, hogy nem egyből stift, de így is szépen pörög.
Lehet felrakom a kilences 4:1-be rendszerét a Z-re, csak a kawanap tiszteletére
Ilyen, persze szűkítő nélkül!
A saját "tákolt" toblerone-vel ennyit ment, most a katalizátoros gyárival kis fordulaton (2-3000) nagyon jó de 180-nál már olyan, mintha szorítanák a torkát.
Köszönöm a szavazatokat, várom még a véleményeiteket!
Én a másodikra szavazok.
Szerintetek melyik kipu nézne ki a legjobban? Az utolsó a gyári.
16 szelepes verziókban!
Van benne plusz lánc, de az csak az olajpumpát hajtja!Ha jól emlékszem feszítése nincs a láncnak! Zörög is rendesen!
Lehet felrakom a kilences 4:1-be rendszerét a Z-re, csak a kawanap tiszteletére
Mindjárt kelned kell!
Vagy izgulsz,mint gyerekkorodban Mikuláskor?
Ilyen köcsög gagyi világban élünk!Hogy sz.pnának le!
Köszöntem!