Kawaszeki!
Itt van néhány kép a karbiról!
A tűket (állítható) és a rugókat kivettem mert azok nem gyáriak! Azt nem adom!
A főfúvókák 200-as méretűek! Viszont nem Keihin!
Ami nekem van abban a a főfúvóka M6 menetű Keihin ebben viszont M5 menetű ismeretlen gyártó!
A membránok nem lyukasak viszont zörögnek a tolattyúk!(melyikben nem?)
A fojtószelep tengely szorul az O-gyűrük miatt! Amúgy semmi baja!
Nem a gumi nem bírta (azt a pályázás előtt engedtem le) hanem a nyakam. kb. 100km-t mentem veletek, aztán 150-ről visszalassítottam 120-130-ra. Elég soká és fáradtan értem haza, de megérte!
Ha segítesz csiszolni max 20-ból anyaggal együtt kijön a dolog (összesen és nem elemenként)
Szerencsére tudok NEM vizes bázisú festéket kutyultatni. Kell az egész motorra fél liter. Kicsivel több lakk, amit venni kell szóró, és gitt pedig van itthon. Nem mindenki lehúzós, vannak segítőkész emberek is!
A színe olyan lesz, amilyet választasz.
Ja, necces lett vége is Mindegy, egy tapasztalattal több, taunultam belőle rendesen.. Bár mióta megtörtént elég sokat motorozok álmomban is, azt a kanyart már éjszaka párszor bevettem..
Nekem gyárilag rövidebb az áttételem, mint a sportgépeken 3.-ikban adok neki egy nagy entert a kanyar közepétől, a gyors balos már 4.-ik stift, aztán ott egy picit visszaveszek, hogy jó ívre kerüljek, a lejtő alja nekem is másodikos.
Volt kint a pályanapon egy fiatalabb Z, meg is örültem, hogy milyen jót fogunk meccselni, erre jó nagy szikraesővel otthagyott, mint eb a szarát, pedig előtte 1-2 pályagépnek is beszúrtam a kanyargós részen
Aki tényleg a Mátrában motorozik az tud menni rendesen. A múltkor egy egri srác után mentem (600gixer vs Z), 2-es 3-as tiltás körüli fordulaton végig, aztán a végén azt mondja szokott ettől gyorsabban is menni. Csak hogy érzékeltessem a tempót, kanyarban annyira kellett húznom, hogy a végén többször feljött kerékre (eleje ültetve, hátulja kiemelve), fékezéskor hangja volt az első guminak, olvadt a gumik pereme, mintha pályán mennék stb.
A műanyagos jól meg fogja csinálni, amiatt ne aggódj! Hasidomot szinte lehetetlen találni.
Szólj ha tudok még valamiben segíteni. A festést is meg tudjuk oldani 3 hét múlva (10-20,000 között).
Szia Robi! Várlak benneteket, szerintem is ez lenne a legjobb. Csinálok nektek egy kis kaját. Jó lenne ha nem csúszna át csütörtök-péntekre, mert akkor nagyon sok dolgunk lesz az esküvő miatt!
Szériaáttétellel biztos, hogy inkább a 2-es a jó. Már persze ha tempót akarsz menni. A sikántól a gyors balosig 2-ben megyek ott dobok egy 3-ast és a lejtős egyenes végén vissza 2-be.
Hi!
Miért kell mindig és minden fórumon a Mátrásokat baxtatni. Ezt visszafele is érvényes, hogy idejön a pálya királya és valamelyik szalagkorlát alatt, végzi, mint sajnos nagyon sokan a hegyen. A balesetesek 90%-ban nem környékbeli a motoros, hanem valami nagymellényű pesti vagy alföldi huszár, aki szerpentint csak sportmotoros vidin látott. Aki meg ilyen fostosul megy, mint ahogy írtad szerintem sosem Mátrázott, itt azért meg lehet tanulni elég jól moccolni, és a hringes pályanapokon tovább fejlődni, már akinek van érzéke hozzá, mert itt is sok a nagyarcú tudatlan, mint mindenhol.
Itt van néhány kép a karbiról!
A tűket (állítható) és a rugókat kivettem mert azok nem gyáriak! Azt nem adom!
A főfúvókák 200-as méretűek! Viszont nem Keihin!
Ami nekem van abban a a főfúvóka M6 menetű Keihin ebben viszont M5 menetű ismeretlen gyártó!
A membránok nem lyukasak viszont zörögnek a tolattyúk!(melyikben nem?)
A fojtószelep tengely szorul az O-gyűrük miatt! Amúgy semmi baja!