Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kawaszeki!
Itt van néhány kép a karbiról!
A tűket (állítható) és a rugókat kivettem mert azok nem gyáriak! Azt nem adom!
A főfúvókák 200-as méretűek! Viszont nem Keihin!
Ami nekem van abban a a főfúvóka M6 menetű Keihin ebben viszont M5 menetű ismeretlen gyártó!
A membránok nem lyukasak viszont zörögnek a tolattyúk!(melyikben nem?)
A fojtószelep tengely szorul az O-gyűrük miatt! Amúgy semmi baja!
A város előtt én is visszavettem,gondoltam bevárlak,de soká jöttél.Amikor a lehajtóra kimentem,a felüljáróról láttalak,hogy jösz.
Nem a gumi nem bírta (azt a pályázás előtt engedtem le) hanem a nyakam. kb. 100km-t mentem veletek, aztán 150-ről visszalassítottam 120-130-ra. Elég soká és fáradtan értem haza, de megérte!
Cső Sedu! Kibírta hazáig a gumid vagy meg kellett még állni?
Pipi jól eltévedtélkawa est képek
erről van szó, a Mátra jó tanár
Ha segítesz csiszolni max 20-ból anyaggal együtt kijön a dolog (összesen és nem elemenként)
Szerencsére tudok NEM vizes bázisú festéket kutyultatni. Kell az egész motorra fél liter. Kicsivel több lakk, amit venni kell szóró, és gitt pedig van itthon. Nem mindenki lehúzós, vannak segítőkész emberek is!
A színe olyan lesz, amilyet választasz.
hát persze
Az pozitív.
Ja, necces lett vége is Mindegy, egy tapasztalattal több, taunultam belőle rendesen.. Bár mióta megtörtént elég sokat motorozok álmomban is, azt a kanyart már éjszaka párszor bevettem..
Várjál, most kapcsolok festés 10-20 között? Gondolom ez elemenként értendő, nem telibe az egész mocit ?
Hát az már kicsit neccesebb de elvileg még az is jó lehet. Nemtom meddig tart neked a gyári kettes.
Azért remélem túl tudod tenni magad rajta.
Nem gyári áttétel, elől egy foggal kisebb a lánckerék..
Nekem gyárilag rövidebb az áttételem, mint a sportgépeken 3.-ikban adok neki egy nagy entert a kanyar közepétől, a gyors balos már 4.-ik stift, aztán ott egy picit visszaveszek, hogy jó ívre kerüljek, a lejtő alja nekem is másodikos.
Volt kint a pályanapon egy fiatalabb Z, meg is örültem, hogy milyen jót fogunk meccselni, erre jó nagy szikraesővel otthagyott, mint eb a szarát, pedig előtte 1-2 pályagépnek is beszúrtam a kanyargós részen
Aki tényleg a Mátrában motorozik az tud menni rendesen. A múltkor egy egri srác után mentem (600gixer vs Z), 2-es 3-as tiltás körüli fordulaton végig, aztán a végén azt mondja szokott ettől gyorsabban is menni. Csak hogy érzékeltessem a tempót, kanyarban annyira kellett húznom, hogy a végén többször feljött kerékre (eleje ültetve, hátulja kiemelve), fékezéskor hangja volt az első guminak, olvadt a gumik pereme, mintha pályán mennék stb.
Bocsánat a másik képen nem látszott!
A műanyagos jól meg fogja csinálni, amiatt ne aggódj! Hasidomot szinte lehetetlen találni.
Szólj ha tudok még valamiben segíteni. A festést is meg tudjuk oldani 3 hét múlva (10-20,000 között).
Én meg visszaváltok, hogy leelőzzem őket
Szia Robi! Várlak benneteket, szerintem is ez lenne a legjobb. Csinálok nektek egy kis kaját. Jó lenne ha nem csúszna át csütörtök-péntekre, mert akkor nagyon sok dolgunk lesz az esküvő miatt!
lehet, hogy úgy akartad de nagyon nem úgy jött le
Szériaáttétellel biztos, hogy inkább a 2-es a jó. Már persze ha tempót akarsz menni. A sikántól a gyors balosig 2-ben megyek ott dobok egy 3-ast és a lejtős egyenes végén vissza 2-be.
Miért is gondoltam azt, hogy az ironikus "Mátra királya" megnevezésemet mindenki megérti? Nyilván éppen az ellenkezőjét akartam ezzel mondani.
Hi!
Miért kell mindig és minden fórumon a Mátrásokat baxtatni. Ezt visszafele is érvényes, hogy idejön a pálya királya és valamelyik szalagkorlát alatt, végzi, mint sajnos nagyon sokan a hegyen. A balesetesek 90%-ban nem környékbeli a motoros, hanem valami nagymellényű pesti vagy alföldi huszár, aki szerpentint csak sportmotoros vidin látott. Aki meg ilyen fostosul megy, mint ahogy írtad szerintem sosem Mátrázott, itt azért meg lehet tanulni elég jól moccolni, és a hringes pályanapokon tovább fejlődni, már akinek van érzéke hozzá, mert itt is sok a nagyarcú tudatlan, mint mindenhol.
jóócccakáát