Nem fogsz elesni. Jobban tapad az aszfalt, mint az utcán, sokkal szélesebbek a kanyarok, és a végén szokott aszfalt is lenni, nem csak kavics. Ha utcán tudsz motorozni, akkor jobb körülmények között is!
Nekem jó lesz a metrós benzinkút is, de a Segneren tankolok. 15-körül el kellene indulni, hogy 17-re odaérjünk.
Kaja akkor lesz ha hoztok, a palacsinta már készen van:-)
Víz van a boxokban.
VALAKI HOZZON EGY GUMI NYOMÁSMÉRŐT! A múltkor is a szlovákoktól kellett kuncsiznom.
Szeki jól megcsinálta, volt még 1-2 apróság amit utána rendbe kellet rakni.pl.alsó kuplung munkahenger csere,kuplung tüske szimeringjének cseréje,az jó nagy szivás volt!ezek a dolgok beinditás után derültek ki.megvan a müszakija,már csak be kell állitgatni,összehangolni.már beletoltam 1100km-t
Hali!
Nekem ferodo van most, eddig bevált, 1mm nem kopott mióta áll a gép.
SINTER GRIP (road) "ST"
A következő generáció
Tisztán fém összetételű, mely világvezető szinterezés-technikában. Az anyagot úgy jellemzik, mint jövőbeli követelmény a motorkerékpárfék-technológia következő generációjához. Olyan motorosoknak készült, akik a megveheto legjobb minőséget keresik.
. Vörösrézzel bevont fékbetét tartó vas
. A lehető legnagyobb mechanikai kapcsolat a fékbetét és a fékbetét tartó vas között
. Csökkentett korrózió (kisebb mértékű rozsdásodás)
. 3-szor magasabb az élettartama a szerves anyagú termékekhez képest
. 20%-kal kisebb mértékű a tárcsa kopása a konkurens szinterezett anyagokhoz
képest
. Az elérhető legnagyobb súrlódási együttható (féknyomaték)
. Jó teljesítményt nyújt mind nedves mind száraz útviszonyok esetén
. Minimális bejáratási idő
. Kifejlesztése a WORLD GRAND PRIX csapatok közreműködésével történt
Nekem is annyit kopott legutóbb a fékem, hogy most utána kell tölteni az olajat, a jövő héten pedig vehetek előre új betéteket.
Brembo szintert szeretnék, hol a legolcsóbb, esetleg tud valaki jobbat?
Igazad van, a trabi az 54Nm-es. Gondoltam, hogy ossze fogom keverni, volt Wartburgom is, meg Trabantom is.
A hosszu egyes, illetve a gyors attetelezes nem csak a CZ sajatossaga volt, a vetelytarsai is ilyenek voltak. Akkoriban a futomuvek nem voltak olyan jok, mint ma es nem letezett supercross specializalodas. A motocrossban tilos mesterseges ugratot epiteni es a palyat turni is tilos a vilagbajnoki versenyeken. Naszoval mindez azt eredmenyezte, hogy a palyak kevesebb mosodeszkaval es ugratoval voltak megtuzdelve, igy lenyegebe veve "konnyebb" terepen gyorsabban mentek. A vegsebessegnek jelentosege volt. A CZ baja inkabb az volt, hogy a 4 gang keves volt bele, 6 kellett volna. De 6 nem fert el, akkor mar maguk a fogaskerekek nem birtak volna a strapat. 4 gang volt tehat, igy ertelemszeruen az 1. fokozatot vettek hosszura, hogy a tobbi legyen jol elosztva. Na amikor a CZ-k elindultak a rajtgeptol az olyan musorszam volt, amit azota mar nem lat az ember. Egyesben, megforgatva, a csusztathatatlan szarazkuplungot radobva ugy kezdett el porogni a kerek, mint ha egy mai krosszmotor 3.-ban lenne. Egyaltalan nem termeszetes, hogy azon ilyenkor valaki rajta bir maradni. Nekem sem mindig sikerul. Egyebkent a valto maga a legjobb konstrukcio, amit valaha eletemben motorkerekparban lattam. Elmeletileg es gyakorlatilag is tonkertehetelen, a leptetomechanika 3 alkatreszbol all osszesen. Egyetlen hiba, ami elofordulhatott benne (elmeletileg, de sosem fordult elo) az a lepteto villa tores. A leptetovillakat a CZ-ben viszont a blokk szetszedese nelkul, kb. 1,5 perc alatt ki lehet cserelni, tehat jo esetben meg kort sem veszit a torott villas versenyzo.
Meg egy tortenet, hogy a motor tenyleg mennyire brutal: Nem en vagyok az egyetlen, aki kis tulzassal nem mert vizes aszfalton menni vele. Nekem is, masoknak is sikerult elesni igy: Elindulsz mesz, huzod neki. Elerkezik a 8000, a CZ pillanatszeruen megorul, ha mondjuk 2.-ban vagy, akkor a 40km/h-s sebesseged pillanataban elkezd 90-100-al porogni a kerek alattad. Azonnal kitor valamelyik iranyba, pillanatszeruen. Behuzod a kuplunkgot (jo lassan, mert csak 4 ujjal birja behuzni eros kez is) de a kerek mar nem tapad vissza tobbe, mivel az a kuplung sohasem emel ki annyra, hogy a mar porgesben levo kerek megalljon. Persze, persze, ilyenkor kell fekezni a labfekkel, bla-bla-bla. Csak erre egy CZ-nel nem mindig van ido, egyebkent is eltekeri a fekezett kereket negyedgazon.
A gazkar egyebkent is "faszan" mukodik: ha a fordulat kicsi, akarmekkora gazt adhatsz, csak vanszorog. Ha eleri a kuszobfordulatot, akkor viszont eleg 10% gazt adnod ahhoz, hogy a teljes teljesitmenyt leadja. Magyaran, ha egyszer feltornaztad a fordulatot es megporgetted a kereket, akkor onnantol kezdve mar egyaltgalan nincs gyogyszer, abban a pillanatban kitepi a kezed es ezt addig nem hagyja abba, amig a gazt vissza nem engeded koppig. Teljesen mindegy, hogy milyen talajon, mennyivel mesz es hany kilo vagy. Leszarja.
Egyszoval nem a loeroben kifejezheto ereje, hanem a motor teljes osszesseg egyutt alkotja azt a brutalitast, amihez foghatot mas motoron nem tapasztaltam eddig. Egy KX 500 sokkal erosebb, mint egy CZ, de megis feludules menni vele ahhoz kepest, ugyanis a KX, ha tudsz motorozni, azt csinalja, amit akarsz. A CZ sohasem azt csinalja amit akarsz, Te csinalod azt, amit o akar.
Majd felkapom a horgász gumicsizmám Dunlop Hevea thermo . mínusz negyven fokig hitelesítve, ütés és saváló. jó vastag a talpa, meghát dunlop Ezzel már csak megállok valahogy
készamotorom készamotorom készamotorom készamotorom készamotorom készamotorom készamotorom készamotorom készamotorom készamotorom készamotorom készamotorom készamotorom készamotorom készamotorom készamotorom készamotorom készamotorom készamotorom készamotorom készamotorom készamotorom készamotorom készamotorom
készamotorom készamotorom készamotorom készamotorom készamotorom készamotorom készamotorom készamotorom készamotorom készamotorom készamotorom készamotorom készamotorom készamotorom készamotorom készamotorom készamotorom készamotorom készamotorom készamotorom készamotorom készamotorom készamotorom készamotorom
készamotorom készamotorom készamotorom készamotorom készamotorom készamotorom készamotorom készamotorom készamotorom készamotorom készamotorom készamotorom készamotorom készamotorom készamotorom készamotorom készamotorom készamotorom készamotorom készamotorom készamotorom készamotorom készamotorom készamotorom
fényezése
300km oda-vissza ut, plusz a ringen toltott ido.
aszt hiszem nem kell ringatni este
Kaja akkor lesz ha hoztok, a palacsinta már készen van:-)
Víz van a boxokban.
VALAKI HOZZON EGY GUMI NYOMÁSMÉRŐT! A múltkor is a szlovákoktól kellett kuncsiznom.
nem szeretnek a soderagyban kikotni
Nekem ferodo van most, eddig bevált, 1mm nem kopott mióta áll a gép.
SINTER GRIP (road) "ST"
A következő generáció
Tisztán fém összetételű, mely világvezető szinterezés-technikában. Az anyagot úgy jellemzik, mint jövőbeli követelmény a motorkerékpárfék-technológia következő generációjához. Olyan motorosoknak készült, akik a megveheto legjobb minőséget keresik.
. Vörösrézzel bevont fékbetét tartó vas
. A lehető legnagyobb mechanikai kapcsolat a fékbetét és a fékbetét tartó vas között
. Csökkentett korrózió (kisebb mértékű rozsdásodás)
. 3-szor magasabb az élettartama a szerves anyagú termékekhez képest
. 20%-kal kisebb mértékű a tárcsa kopása a konkurens szinterezett anyagokhoz
képest
. Az elérhető legnagyobb súrlódási együttható (féknyomaték)
. Jó teljesítményt nyújt mind nedves mind száraz útviszonyok esetén
. Minimális bejáratási idő
. Kifejlesztése a WORLD GRAND PRIX csapatok közreműködésével történt
15-kor a Mol kúton találkozunk a Segner téren?
Brembo szintert szeretnék, hol a legolcsóbb, esetleg tud valaki jobbat?
A régi kawákhoz sajnos nincs semmim, az újabbhoz pedig nekem is sok alkatrész kellene.
A fényezés még mindig áll.
Vader és a többiek -akik jönnek a ringre- kapnak egy palacsintát a ringen, ha nem hagyom otthon.
A hosszu egyes, illetve a gyors attetelezes nem csak a CZ sajatossaga volt, a vetelytarsai is ilyenek voltak. Akkoriban a futomuvek nem voltak olyan jok, mint ma es nem letezett supercross specializalodas. A motocrossban tilos mesterseges ugratot epiteni es a palyat turni is tilos a vilagbajnoki versenyeken. Naszoval mindez azt eredmenyezte, hogy a palyak kevesebb mosodeszkaval es ugratoval voltak megtuzdelve, igy lenyegebe veve "konnyebb" terepen gyorsabban mentek. A vegsebessegnek jelentosege volt. A CZ baja inkabb az volt, hogy a 4 gang keves volt bele, 6 kellett volna. De 6 nem fert el, akkor mar maguk a fogaskerekek nem birtak volna a strapat. 4 gang volt tehat, igy ertelemszeruen az 1. fokozatot vettek hosszura, hogy a tobbi legyen jol elosztva. Na amikor a CZ-k elindultak a rajtgeptol az olyan musorszam volt, amit azota mar nem lat az ember. Egyesben, megforgatva, a csusztathatatlan szarazkuplungot radobva ugy kezdett el porogni a kerek, mint ha egy mai krosszmotor 3.-ban lenne. Egyaltalan nem termeszetes, hogy azon ilyenkor valaki rajta bir maradni. Nekem sem mindig sikerul. Egyebkent a valto maga a legjobb konstrukcio, amit valaha eletemben motorkerekparban lattam. Elmeletileg es gyakorlatilag is tonkertehetelen, a leptetomechanika 3 alkatreszbol all osszesen. Egyetlen hiba, ami elofordulhatott benne (elmeletileg, de sosem fordult elo) az a lepteto villa tores. A leptetovillakat a CZ-ben viszont a blokk szetszedese nelkul, kb. 1,5 perc alatt ki lehet cserelni, tehat jo esetben meg kort sem veszit a torott villas versenyzo.
Meg egy tortenet, hogy a motor tenyleg mennyire brutal: Nem en vagyok az egyetlen, aki kis tulzassal nem mert vizes aszfalton menni vele. Nekem is, masoknak is sikerult elesni igy: Elindulsz mesz, huzod neki. Elerkezik a 8000, a CZ pillanatszeruen megorul, ha mondjuk 2.-ban vagy, akkor a 40km/h-s sebesseged pillanataban elkezd 90-100-al porogni a kerek alattad. Azonnal kitor valamelyik iranyba, pillanatszeruen. Behuzod a kuplunkgot (jo lassan, mert csak 4 ujjal birja behuzni eros kez is) de a kerek mar nem tapad vissza tobbe, mivel az a kuplung sohasem emel ki annyra, hogy a mar porgesben levo kerek megalljon. Persze, persze, ilyenkor kell fekezni a labfekkel, bla-bla-bla. Csak erre egy CZ-nel nem mindig van ido, egyebkent is eltekeri a fekezett kereket negyedgazon.
A gazkar egyebkent is "faszan" mukodik: ha a fordulat kicsi, akarmekkora gazt adhatsz, csak vanszorog. Ha eleri a kuszobfordulatot, akkor viszont eleg 10% gazt adnod ahhoz, hogy a teljes teljesitmenyt leadja. Magyaran, ha egyszer feltornaztad a fordulatot es megporgetted a kereket, akkor onnantol kezdve mar egyaltgalan nincs gyogyszer, abban a pillanatban kitepi a kezed es ezt addig nem hagyja abba, amig a gazt vissza nem engeded koppig. Teljesen mindegy, hogy milyen talajon, mennyivel mesz es hany kilo vagy. Leszarja.
Egyszoval nem a loeroben kifejezheto ereje, hanem a motor teljes osszesseg egyutt alkotja azt a brutalitast, amihez foghatot mas motoron nem tapasztaltam eddig. Egy KX 500 sokkal erosebb, mint egy CZ, de megis feludules menni vele ahhoz kepest, ugyanis a KX, ha tudsz motorozni, azt csinalja, amit akarsz. A CZ sohasem azt csinalja amit akarsz, Te csinalod azt, amit o akar.
Na joccakat.
Az enyém a legszarabb az egész mezőnyben!
Pedig a tiéd a legszebb az enyém és Basié után