Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Használj vastag talpú csizmát motorozásra,aztán segíts be az első féknek!
Na léptem!Cső!
Az én fékemnél minden féleképpen
Autópályán?, inkább szánalmas, de viszonylag az biztonságosabb mint ugyanenyivel a síma közút. Itt nem nagyon kell döntögetni beteg a gép, ha gondolod holnap rákukkantasz, szombaton megy szakihoz.
Kecskeméten határozottan láttam 12-est tavasszal. Na annak azt rimánkodhatok, hogy biztos úr, biztos úr ne tessék már megbüntetni... Légyszi, légyszi légyszi...
Egyik haver tegnap cserélte el a quadját egy 2001-es 12-esre.
Előtte volt már rengeteg motorja,utcaiban utoljára egy 2004-es Busája.Az volt az Isten.Hozzáteszem nagyon jó motoros a srác!
Ma azt mondta,hogy ez a 12-es mindenben jobb a Busánál!Teljesítmény és fék egyaránt.
hja az nem 12-esek, hanem fjr 1300.valami speckó gyári tuninggal és hatsebességes váltóval,291 a vége és a 12-est tényleg megeszi, a hayabusák visz gyorsabbak.
200-240 km/h, az igen pipi ez kemény, nagyon kemény.
Mit viszi?!?
Repíti!
en meg a kisebbik mellett lakom.
ezt a vad hajszat lehet most kihagyom, keves vagyok hozza.
9363 ti tudtok valamit horációval
Végül is azt mondják a honda a legmegbizhatóbb
Azt hogy viszi az 50-es blokk a kétmázsás kasznit?
Ja,és hogy " Ez is ZŐD"?
Háá mi más lenne, hogy szép legyen?!?
Gondolod még emlékszek?
Jó megoldás látod,biztosan Ő is donornak vette!
Te horáció, most látom ott áll a ződ melett egy Honda Dió, csak nem te is blokkot cseréltél, mint 9363?
Bocs persze te nem érted a poént, Ő tudni fogja
nagyobb merészség bevállalni a 3 kiló bírságot. Én jártam így egy darabig, volt egy párszor üldöztek. A lényeg mindíg legyen elég benga a tankba. Ja ha motoros rendőr van az gáz. pláne látom öket 12-esekkel. Amíg nincs meg a renszámlehajtó elektronikám, addíg ez a kókler megoldás van, a rendszám a bőrruhában
Szép a masina, csak ez is ződ
Ha ilyennel jössz, nehogymá csak nézelődj.
Mondjuk én egy max két menetet megyek, a múltkor is oda lett a fékem az utolsó körre, többet motoroztam a bukótérben mint a pályán
Egyébként a kérdésedre a válasz Nagy...
szia.

melyik Kőrös?

ö lenne az, regebbi kep.

igy hirtelen eleg meresz ez a rendszamnelkuliseg, meg atgondolom
Horáció te ki a fene vagy nincs kitöltve az adatlapod
Milyen motorod van? Hány éves a kapitány ? stb...
Ugyanaz az útvonalam nekem is, én kőrösi vagyok, de nem tökölök mizse fele azon a szar úton, úgyhogy kecskemét fele megyek ha azt kérdezed, tőlem "Picúr megvárhatlak?" egye fene. De én pályán rendszámot lekapom, mert 200-220 körül fosok a trafitól, nem beszélve a 0-áson, ahol végig 80-as a tábla 17-ig oda szeretnék érni
GONDOLKODJ és majd írj később benézek, most mennem kell maszíroztatni a hátam

Sedu, nem hoznál nekem inkább olyan bolhát vagy mit amivel az oldalidomot fel tudnám fogatni, múlthét pénteken fényképeztem ide be. Most fordítva tettem be a csavart, mert nem akartam idom nélkül menni

Ja múltkor a fater kameráját felszereltem a mocira, a minőség érdekében levettem a plexit, 230-240 körül tudtam neki kenni, tényleg szar de nem elviselhetetlen. Bár csak a lassú videóm sikerült mert amikor elkezdett rázkodni a kamera kikapcsolt...
Ha megint nálam lesz, rá rakom a kisebb aksit hátha akkor...
UHHH mindjárt fél nyolc szasztok
5-től van a regisztráció,de ha 5.30-ra érsz oda az se gáz.Ki van táblázva a ring,odatalálsz.Megyek én is,egy piros 6-ossal a nyomomba.
ugy volt hogy lesz utasom, de vegul megse.
pontosan hany oraig kellene odaerni? ki van tablazva megis merre kellene mennem?
szivesen vennek par tanacsot, meg nem voltam a Hringen.
Nagyon szépen köszi a részletes leírást, szép munka

Pár gondolat. Semmi bajom a gépezettel, a maga korában biztosan jól teljesített, nem lógott ki a sorból. Egy 380-as kétütemű, nem kérdez az biztos, legyen levegős-olajos-vizes, poweres, membrános akármilyen. Ez tény De, mint a régi 2T technikák gondolom ez is agyhalott a fordulatszámskála nagy részén. Ezért nem értem mi a fausztnak raktak rá olyan hosszú 1-est, meg 150-es véget. Dirt track gépnek készült? Na mindegy.
A másik, a Waresznak 98Nm (Trabi - 54Nm)a nyomatéka. Érdekes lenne, ha a 380-as akárcsak megközelítené az 1000-est. Tudom fajlagosan sokkal jobb, de az egy lobogó fáklya a másik meg egy szolid örökmécses Oszt a régi mondás is azt tartja a köbcentit nem pótolja semmi
Szia, ott valaki linkelt egy tablazatot, ami nagyjabol megfelel a valosagnak.

Mint minden motornal, a CZ-nel is evjaratfuggo a dolog. Magyarorszagon mara mar joszerivel csak az 1979-es 3 felomlos es a kesobbi 1983-as, 4 felomlos valtozatok maradtak fenn. Mindket megoldasbol letezett 250-es es 380-as. En eletemben csak 380-ast probaltam, nekem a regebbi model volt ket masik havernek az ujabb, azok ma is megvannak. Gyari konyv az ujabbakhoz volt, ez pontosan 44,8LE-t emlitett az orosz es az angol nyelvu valtozat is. Az enyem valamivel gyengebb, 41,8LE volt gyarilag, amit aztan membrannal felnyomtam 5-6 LE-vel. A japan 250-es (papiron 58-60 LE koruli) modern motoroknal a CZ nem erzodik gyengebbnek, legalabbis a csucsteljesitmenyt tekintve (a nyomatekrugalmassaga es a kezelhetosege sokkal rosszabb). A 40 LE koruli ertek minden bizonnyal a kereken mert teljesitmeny, bar ezt a manual nem jelzi - anno minden kereken volt megadva alapbol.

Szoval, amikor eleri azt a bizonyos fordulatot, amin megjon az a bizonyos ero, akkor valoban olyasmi tortenik, amit mas motoron az ember nem igen tapasztal. Pillanatokra csak, de olyan borzaszto rantas kovetkezik ilyenkor, hogy az ember azt hiszi, a motor kitepi tobol a kezet. Ezt az elmenyt fokozza, hogy a kormany magas es szeles, az ules lapos es csuszos, a motor iszonyatosan hangos es minden kepzeletet lelulmuloan raz. A sulya eleg nagy, 130 kilo telepakolva, igy nem akarja mindenaron felemelni az elejet. Akkoriban meg nem volt divat a 100-as, meg 110-es krosszgumi sem, az en CZ-men is egy 140-es! Metzeler guma volt L alaku butykokkel. Na az fogott. A dolog nyitja egyebkent a 47Nm-es nyomatekban van, ami sajnalatos modon szinten csak nagy fordulaton, kezelhetetlenul tor elo, de akkor elotor... Ez majdnem annyi Nm, ami egy 900-as Wartburgban van. Allandoan porgetni kell, meg kuplungozni - a gyakorlatilag kapcsolouzemu szarazkuplunggal. Cserebe eleg brutalis menni vele. A 4 fokozatbol kihozza a 150km/h feletti vegsebesseget (krosszmotor letere), ez azt jelenti, hogy 70 korul megy 1. fokozatban. Eleg fincsi dolog nekiindulni vele egy szuk fordulonak igy.

Csodak nincsenek, a CZ mara mar egy elavult motor. A szamok lenyegtelenek de azt, hogy gyenge lenne, nem lehet ra mondani. Nagyon kemeny dio motorozni vele, oszinten szolva soha eletben nem fogom megerteni, hogy anno ezekkel a motorokkal hogyan voltak kepesek 45 percig menni a krosszosok egy olyan palyan, mint pl. a piliscsevi. Igaz, hogy en eleg fika vagyok, de hogy oszinte legyek a CZ-vel egyetlen egy kort sem tudtam vegigmenni normalisan, mert mar a felenel kikeszult kezem labam.

Az enyem egyedi epitesu volt (kenyszerbol - nem voltak mar meg a gyari dolgai, mert mindenfele tajparasztok szetlopkodtak, szetbarmoltak). Igy festett:
Ha megyek autóva megyek, moci a csomitartóban
segíthetsz összerakni. Kb 50% motorozik a maradék beszéget
Gyere el mindenképpen. Olyan hangélményben lesz részed, hogy besza/behu! Lehet beszélgetni a többi motorossal, a múltkor egy iszonyat jó csaj unatkozott a 2-es kanyar fölötti lelátónál egyedül, stb.
Egész jól belátod a pályát is, és persze lehet fényképezni is.
meg azt szeretnem megkerdezni, hogy aki nem motorozik, az addig mit tud csinalni? teszemazt lehet nezelodni erre-arra, fenykepezni vagy vmi hasonlo?
Köszönöm, alkatrésznek drága -amúgy nagyon szép állapotban van- nekem ott pihen egy 2000-es a kertben. Annak a kipufogórendszerét raktam fel tegnap délután fel a Z-re.
Ha tud valaki 2000-2001-eshez vázat kérem jelezze. Esetleg egyben elvihető piszok olcsón egy 98-as vázzal!
Az opelnél hiába tisztítottuk ki nem lett jó. Lezártam egy alumínium lappal, és mintha kicserélték volna az autót.
Konkrétan egy Mazda6-ról lenne szó. 2005-ös 2000ccm dízel. Így néz ki. Ha leveszem az 1-es jelzésű csövet és ledugózom akkor gyakorlatilag kiiktatom?
Néha furcsa hangja van a motornak, egy ismerősünknek is volt ilyen probléma ugyanúgy 140,000km körül (ugyanez a motor), neki -jó drágán- kicserélték egy újra és megjavult.
szep napot!
megyek en is holnap, valoszinuleg m5(kecskemet)-m0-m3 utvonalon, hazafele igy pihentetobb lesz igy