Autópályán?, inkább szánalmas, de viszonylag az biztonságosabb mint ugyanenyivel a síma közút. Itt nem nagyon kell döntögetni beteg a gép, ha gondolod holnap rákukkantasz, szombaton megy szakihoz.
Kecskeméten határozottan láttam 12-est tavasszal. Na annak azt rimánkodhatok, hogy biztos úr, biztos úr ne tessék már megbüntetni... Légyszi, légyszi légyszi...
Egyik haver tegnap cserélte el a quadját egy 2001-es 12-esre.
Előtte volt már rengeteg motorja,utcaiban utoljára egy 2004-es Busája.Az volt az Isten.Hozzáteszem nagyon jó motoros a srác!
Ma azt mondta,hogy ez a 12-es mindenben jobb a Busánál!Teljesítmény és fék egyaránt.
hja az nem 12-esek, hanem fjr 1300.valami speckó gyári tuninggal és hatsebességes váltóval,291 a vége és a 12-est tényleg megeszi, a hayabusák visz gyorsabbak.
Te horáció, most látom ott áll a ződ melett egy Honda Dió, csak nem te is blokkot cseréltél, mint 9363?
Bocs persze te nem érted a poént, Ő tudni fogja
nagyobb merészség bevállalni a 3 kiló bírságot. Én jártam így egy darabig, volt egy párszor üldöztek. A lényeg mindíg legyen elég benga a tankba. Ja ha motoros rendőr van az gáz. pláne látom öket 12-esekkel. Amíg nincs meg a renszámlehajtó elektronikám, addíg ez a kókler megoldás van, a rendszám a bőrruhában
Szép a masina, csak ez is ződ
Ha ilyennel jössz, nehogymá csak nézelődj.
Mondjuk én egy max két menetet megyek, a múltkor is oda lett a fékem az utolsó körre, többet motoroztam a bukótérben mint a pályán
Egyébként a kérdésedre a válasz Nagy...
Horáció te ki a fene vagy nincs kitöltve az adatlapod
Milyen motorod van? Hány éves a kapitány ? stb...
Ugyanaz az útvonalam nekem is, én kőrösi vagyok, de nem tökölök mizse fele azon a szar úton, úgyhogy kecskemét fele megyek ha azt kérdezed, tőlem "Picúr megvárhatlak?" egye fene. De én pályán rendszámot lekapom, mert 200-220 körül fosok a trafitól, nem beszélve a 0-áson, ahol végig 80-as a tábla 17-ig oda szeretnék érni
GONDOLKODJ és majd írj később benézek, most mennem kell maszíroztatni a hátam
Sedu, nem hoznál nekem inkább olyan bolhát vagy mit amivel az oldalidomot fel tudnám fogatni, múlthét pénteken fényképeztem ide be. Most fordítva tettem be a csavart, mert nem akartam idom nélkül menni
Ja múltkor a fater kameráját felszereltem a mocira, a minőség érdekében levettem a plexit, 230-240 körül tudtam neki kenni, tényleg szar de nem elviselhetetlen. Bár csak a lassú videóm sikerült mert amikor elkezdett rázkodni a kamera kikapcsolt...
Ha megint nálam lesz, rá rakom a kisebb aksit hátha akkor...
UHHH mindjárt fél nyolc szasztok
ugy volt hogy lesz utasom, de vegul megse.
pontosan hany oraig kellene odaerni? ki van tablazva megis merre kellene mennem?
szivesen vennek par tanacsot, meg nem voltam a Hringen.
Nagyon szépen köszi a részletes leírást, szép munka
Pár gondolat. Semmi bajom a gépezettel, a maga korában biztosan jól teljesített, nem lógott ki a sorból. Egy 380-as kétütemű, nem kérdez az biztos, legyen levegős-olajos-vizes, poweres, membrános akármilyen. Ez tény De, mint a régi 2T technikák gondolom ez is agyhalott a fordulatszámskála nagy részén. Ezért nem értem mi a fausztnak raktak rá olyan hosszú 1-est, meg 150-es véget. Dirt track gépnek készült? Na mindegy.
A másik, a Waresznak 98Nm (Trabi - 54Nm)a nyomatéka. Érdekes lenne, ha a 380-as akárcsak megközelítené az 1000-est. Tudom fajlagosan sokkal jobb, de az egy lobogó fáklya a másik meg egy szolid örökmécses Oszt a régi mondás is azt tartja a köbcentit nem pótolja semmi
Szia, ott valaki linkelt egy tablazatot, ami nagyjabol megfelel a valosagnak.
Mint minden motornal, a CZ-nel is evjaratfuggo a dolog. Magyarorszagon mara mar joszerivel csak az 1979-es 3 felomlos es a kesobbi 1983-as, 4 felomlos valtozatok maradtak fenn. Mindket megoldasbol letezett 250-es es 380-as. En eletemben csak 380-ast probaltam, nekem a regebbi model volt ket masik havernek az ujabb, azok ma is megvannak. Gyari konyv az ujabbakhoz volt, ez pontosan 44,8LE-t emlitett az orosz es az angol nyelvu valtozat is. Az enyem valamivel gyengebb, 41,8LE volt gyarilag, amit aztan membrannal felnyomtam 5-6 LE-vel. A japan 250-es (papiron 58-60 LE koruli) modern motoroknal a CZ nem erzodik gyengebbnek, legalabbis a csucsteljesitmenyt tekintve (a nyomatekrugalmassaga es a kezelhetosege sokkal rosszabb). A 40 LE koruli ertek minden bizonnyal a kereken mert teljesitmeny, bar ezt a manual nem jelzi - anno minden kereken volt megadva alapbol.
Szoval, amikor eleri azt a bizonyos fordulatot, amin megjon az a bizonyos ero, akkor valoban olyasmi tortenik, amit mas motoron az ember nem igen tapasztal. Pillanatokra csak, de olyan borzaszto rantas kovetkezik ilyenkor, hogy az ember azt hiszi, a motor kitepi tobol a kezet. Ezt az elmenyt fokozza, hogy a kormany magas es szeles, az ules lapos es csuszos, a motor iszonyatosan hangos es minden kepzeletet lelulmuloan raz. A sulya eleg nagy, 130 kilo telepakolva, igy nem akarja mindenaron felemelni az elejet. Akkoriban meg nem volt divat a 100-as, meg 110-es krosszgumi sem, az en CZ-men is egy 140-es! Metzeler guma volt L alaku butykokkel. Na az fogott. A dolog nyitja egyebkent a 47Nm-es nyomatekban van, ami sajnalatos modon szinten csak nagy fordulaton, kezelhetetlenul tor elo, de akkor elotor... Ez majdnem annyi Nm, ami egy 900-as Wartburgban van. Allandoan porgetni kell, meg kuplungozni - a gyakorlatilag kapcsolouzemu szarazkuplunggal. Cserebe eleg brutalis menni vele. A 4 fokozatbol kihozza a 150km/h feletti vegsebesseget (krosszmotor letere), ez azt jelenti, hogy 70 korul megy 1. fokozatban. Eleg fincsi dolog nekiindulni vele egy szuk fordulonak igy.
Csodak nincsenek, a CZ mara mar egy elavult motor. A szamok lenyegtelenek de azt, hogy gyenge lenne, nem lehet ra mondani. Nagyon kemeny dio motorozni vele, oszinten szolva soha eletben nem fogom megerteni, hogy anno ezekkel a motorokkal hogyan voltak kepesek 45 percig menni a krosszosok egy olyan palyan, mint pl. a piliscsevi. Igaz, hogy en eleg fika vagyok, de hogy oszinte legyek a CZ-vel egyetlen egy kort sem tudtam vegigmenni normalisan, mert mar a felenel kikeszult kezem labam.
Az enyem egyedi epitesu volt (kenyszerbol - nem voltak mar meg a gyari dolgai, mert mindenfele tajparasztok szetlopkodtak, szetbarmoltak). Igy festett:
Gyere el mindenképpen. Olyan hangélményben lesz részed, hogy besza/behu! Lehet beszélgetni a többi motorossal, a múltkor egy iszonyat jó csaj unatkozott a 2-es kanyar fölötti lelátónál egyedül, stb.
Egész jól belátod a pályát is, és persze lehet fényképezni is.
Köszönöm, alkatrésznek drága -amúgy nagyon szép állapotban van- nekem ott pihen egy 2000-es a kertben. Annak a kipufogórendszerét raktam fel tegnap délután fel a Z-re.
Ha tud valaki 2000-2001-eshez vázat kérem jelezze. Esetleg egyben elvihető piszok olcsón egy 98-as vázzal!
Az opelnél hiába tisztítottuk ki nem lett jó. Lezártam egy alumínium lappal, és mintha kicserélték volna az autót.
Konkrétan egy Mazda6-ról lenne szó. 2005-ös 2000ccm dízel. Így néz ki. Ha leveszem az 1-es jelzésű csövet és ledugózom akkor gyakorlatilag kiiktatom?
Néha furcsa hangja van a motornak, egy ismerősünknek is volt ilyen probléma ugyanúgy 140,000km körül (ugyanez a motor), neki -jó drágán- kicserélték egy újra és megjavult.
Na léptem!Cső!