A primary (primer) hajtás a motor főtengelye és a sebességváltó (behajtó tengelye) között van.
A szekunder hajtás a sebességváltó kihajtó tengelyét köti össze a kerékkel.
Ha a primer és szekunder hajtás is lánchajtás, akkor beszélhetünk primer és szekunder láncról.
Én az enyémre azt mondom,hogy olajcserénél(5000 km.) szemre ugyanott van a szint mint amikor beletöltöttem.Gyakorlatilag "nincs" olajveszteség olajcserétől -olajcseréig.Pedig én piszkálom a gázkart is!
KAWASAKI
Én az enyémre azt mondom,hogy olajcserénél(5000 km.) szemre ugyanott van a szint mint amikor beletöltöttem.Gyakorlatilag "nincs" olajveszteség olajcserétől -olajcseréig.Pedig én piszkálom a gázkart is!
KAWASAKI
Hali zűd vérű tezsvérek!
Ma kicseréltem az olajat, stb... a haver 1000-es 2004 ciberéjébe kb 10.000 km volt a régibe.
Én már régóta mondogattam neki, hogy csere érett már az olaj, de mindig elodázta. Hát pontosan 1,9 liter jött ki, szűrőstől mindenestől.
3,5L ment bele, a baj csak annyi, hogy az idomok leszedése alatt sem folyt össze annyi olaj, hogy látszódjon a kémlelő ablakon.
A moci egyenesen állt bakon. A 3,5L frankón látszott a lukon.
Pedig nem gyilkolja a gépet, pályázni sem jár.
Olaj folyásnak nyoma sem volt, és a füstön sem látszik az olaj.
Mondjuk, ha gyorsan megyünk nem azt figyelem.
cső Sedu!sisak ok ha L-60-as vagy kicsit kisseb csak ragd el mert mavettem kocsit és kifogytam!de jövöhéten lesz!ha adig elrakod megköszönöm persze ha jó a méret!a kormánytelóra nemtuc valamit mert nekem rövid hiába hosszabitom meg rövid a csuszása!ajándék oooookkkkkééé!
ezt találtam róla