Nem csak megin ugyanaz a szarság ami lenni szokott...
az előzni kívánt jármű is előzni kívánt, csak most nem volt hely elsuhanni harmadiknak
Sose vesznek észre, amikor veretem pedig míndíg refivel megyek...
Hát én botladozni csak részegen szoktam, akkor se ekkora vasba mint ez. Én jócskán be tudok rugni, de ekkora fémkacatot észre szoktam venni.
gyakorlatilag életem mentése céljából az épített útról, homokútra kellett menekülnöm, már-már azt hittem teljes megúszom de nem bírtam megtartani és már nem tul nagy sebességgel elestem
A stressz emeltette fel velem a motrot, mert felkaptam mint a sz.rt
csak utánna jutott eszembe, hogy műtött gerincel nem ez a legjobb ötlet.
Na ne b@sszátok már meg,hát mi van veletek?!?
Ma már ketten írtátok,hogy repült a 9-es!Kicsit sok lesz már,helló!
Pipifax,és mi lett a rövidnadrág szárával?
Szerintem add oda 600-ért, látod annyiból ki lehet hozni egy 2000-es évjáratút is. Használod egy pár évig és még mindig nullásan, vagy haszonnal szállsz ki belőle!
Szeki akkor neked ha jól értem nem kell, alkatrészeket nem adsz el, de megy a sírás, hogy nem lehet eladni a dolgokat. Tegnap pedig mondtál árakat is!
Úgy vettem meg a motort, hogy vagy 1-2 héten belül elpattintom egy kis haszonnal (NEM INGYEN KAPTAM, NEM FIZETTEK ÉRTE, HOGY ELHOZZAM) vagy a télen megcsinálom. Nemsoká nászút (az utsó kawaesten már nem leszek itthon) így addig vihető a cucc. Megy még emellett a HIFI biznisz is (ha valakinek kell 2 nagy BOSE hangfal 30,000-ért szóljon).
Állandó a fórumban a sírás rívás hogy szar/szarul megjavított motort vettek nem olcsón. Most itt a lehetőség, láthatják, hogy mi a baja, féláron lehet ilyen masinájuk.
Szeki: A vázcserét elmondtam tegnap, hogy hogy érdemes (40K+legó), az összes tuningos BMW így megy az utakon, még ha típus azonos motort raknának is be papírral, azt a 6000-et is sajnálják a szám beíratására, nemhogy a 25-öt, stb. Elég furcsán gondolkodol!
Megmondom öszintén gondoolkodom az elbontáson!
Látva a használtmotor árakat lehet hogy több pénzt tudnék kihozni belőle!
Jelenleg ~400-ban van!Igaz hogy már csak festeni kell! A festék megvan!
600 nál drágábban nem lehet eladni az tuti!
Bár azon is gondolkodom hogy megtartom örökre! Aztán ha behányna a blokk dobok bele egy ZXR-tvagy ZX7-est!
na húztam sütögetni. sedu én összeraknám a helyedben ugy több lessz belőle, ha elkezded kiárulni úgy jársz rosszabbul sztem. a váz segédvázzal eggyütt csere, a blokk javít és müanyag+egy kis szín és viszik, de ha szétméred pl az elejét a hátulját akkor lessz egy halom alkatrészed amit kidobhatsz nem kell a kutyának sem, az én blokkom is egyben érték mert egy srácnak a balesetkor kitört egy darab a blokkból és nehéz pótolni kínlódás az egész,egyszerübb a csere, és beszámítom a blokkját a váltó értékében a többi vas és alu hulladék,kb 4-5 évente kell olyan alkatrész ami a váltón kívül kell és mákodvan ha téged hívnak először és nagyon jó árat kell mondjál mert különben nem tőled veszik,és nézegetheted ujra jópár évig.
ha olcsóbban adod akkor sem biztos hogy viszik, ha jó megkell kérni az árát. a srác aki elesett a B-sel, azsem hívott biztos talált olcsóbb helyet, ez ilyen dolog, vagy megheggesztgeti a törött alkatrészeket, canáry szeme majd kiesett mikor meglátta hogy milyen hűtőt fabrikáltak a motorjába, a vízcsövek tartották+drót, ez így korrekt.talán elbontod a motorod basi?
üdv basi! éppen főzni sütögetni akarok, csak ránéztem a fórumra.a B1 váz papírral ha minden frankó 100-140 között, ezt te is tudod ha valakinek van egy papírnélküli akkor kincs, az üres váz kinti papírral 40e ft, én 35e ért adtam-hallod sedu- plussz a regadó+ meg a kinlódás a forg.hely-sel. igy csak sima váz+ blokk csere ügyintézéssel kérelmekkel+25e ft. az én blokkomat elbótoltuk mert mindenki húzta a száját a kompl 290-re, 250+önindító+generátor+vizsziv. a kakasdi sem adja olcsóbban 250+fa ha van, de nincs. így kaptam egy felrobbant B-st, meg egy C-st amit a szakértők cserebloknak hoztak a B kaszniba. meg egy kalap lóvét,szal van egy B-s főtengelyem ami jó, hengersor, dugó, váltó,olajsziv, kuplung,stb, meg egy C-s blokkom generátordekni, generátor ,szabadonfutó nélkül, tehát igaz macerásan de ha a C-s blokkot odaadom 100e ft-ért kompl, meg a B-s főtengelyt 100e ft-ért akkor talán a pénzemnél vagyok,a többi alkatrész eladhatatlan így csak erre számolok.van még egy jó blokkom, mo.-i, törzskönyv meg ami kell azt 220-ért adom de nem zsákbamacska, teljesen szétszedett elmosott átnézett, új gyűrűk, jó hengerfej, kidobált rossz szelepek,azonnal beépíthető állapot, szal a tied is 200e ft felett ér nem akarom mondani mennyivel ez a te számításod legyen,de már olaszban is kevés jó van belőle, és egy emberréteg még keresi, szal 200 a legalja, de attól 20-40 el is többet kérhetsz,ezt te látod. a másik blokkot már az e-bay-n szeretném eladni, itthol nem keresik, akinek már galyra megy az ilyen tip. blokkja, amikor meghalja a blokk árát, adja a bontónak,tavasszal 450-ért is adtak B-st kompletten mo.-i papirokkal. aki megbecsüli annak hosszú ideig jó marad,de bekell tudni hogy eladáskor örök darab, mint az olajos 1.1 vagy 750-es.
az előzni kívánt jármű is előzni kívánt, csak most nem volt hely elsuhanni harmadiknak
Sose vesznek észre, amikor veretem pedig míndíg refivel megyek...