Kawaszeki miért nem veszed fel a telefont?
RG500 és a többiek figyelmébe ajánlanék egy 2000-es (már új lámpás) ZX9-R-t. Törött, van vele munka, de féláron lehet valakinek egy olyan motorja, ami nem lesz hengerfejes, nem dobálja a sebesség fokozatokat, gyári festés, stb.
Ára: 400,000Ft! Piaci ára kb. 1.1MFt, törött alkatrészek ára kb. 100-150,000Ft. Megjavítva is eladó.
Magyarországi törzskönyv, rendszám, jó gumik-lánc, stb. Nem kinti 98-as gép 800,000-ért.
Hali!
Anno mikó még nissan PATROL-om volt 3,3 szívó diesel 6 henger.
Haver rakott be köszörült főtengelyt a patroljába gyorsan eltört.
Akkor mondta a patrolguru, hogy japán főtengelyt nem mindenki tud jól köszörülni mert a csapok szélein rádiusza van és nem mindegy mekkora. Sőt a japcsik a turbós patrolnál erősitett főtengelyt használtak.
na elállt az eső tipli motorozni. nem nem. tipli vfr-ez ni. mááááás világ.még rám kiabáljátok.majd kicsit odébb lesz hogy mennyek motorozni--kawával.sedu már van forgalmi törzskönyv rendszám tartalékblokk már csak a paripára kell várni, reggel irtam vóna a szoboszlóiról--zx9-- de a gépem cenzúrázta a hozzászólásomat. hi.
vittek tőlem 150e km futott opel főtengelyt, mindig aral olajjal ment,és a hatókarcsapágyaknál kint figyelt a hordozó fém, kopó anyag nuku volt.autónál12e egy készlet nyugvó/ hajtó,kawánál 2457ft volt 1db, 18x ennyi.mennyíííííí. ez az árrés.
beszerelés előtt ellenörzés hogy milyen a hajlás a tengelyben esetleg ütés egy csapnál, sztán lehet hogy a köszörülés keltette mikrorezgések vágják haza a tengelyt, vagy ép olyan balesetes gépből került elő ahol már megkapta a töréshez vezető ütést.ha népmotorod van válogatsz a tengelyek között, ha ritka akkor válogatsz a lehetőségek között.
kawabiker szerinted felület edzik azt a pár mikront hogy az csak neked kopóréteg legyen,külön külön minden darabot? és az autó főtengelyéhez meg van javitóméret? a csap a motornál és autónál is egy anyagból van azt kell méretre köszörülni, autónál van javitóméret motornál a szerelő szeme és a mikrométer nameg a szerkezet amivel csapágyat hajt és a precízség a legfőbb szempont. haver dukija is ezen a maszek csapágyazáson fut, vagy nézegeted vagy haladsz.és ha nem találsz olyan méretü csapágyat akkor köszörülsz vagy köszörültetsz vagy vársz hátha bontódik egy ,de a csapágysort megkell venned ha nem akarsz kétszer szerelni.
R önt G en ötszá arra a gépre azt írják 74 kw az enyém is pont annyi amikor az egyik gyertya be van csulázva
azonkívül, hogy kókány, még tetézi a bajait, hogy egy szar germán fojtott változat
Ha épp köszörülhető főtengelyről beszélünk de pl. egy csak felület edzett főtengely nem köszörülhető ugye nincs is túlméteres csapágy gyáriban nem véletlen!
Kocsim főtengelye pl. köszörülhető és van gyári csapágyban túlméretes.
A hengerfejes 98elötti zx9r -k meg nemcsak tervezési hanem felhasználói hibák is.Ha nem izzó kipufig mekszelnek nem megy olyan könnyen tönkre bár tény gyenge pontjuk.
Mert tudsz valamit azontúl,hogy nem épp 90el döcögtek vele?
Úgy tudom Krisztián is meg elötte Peti is vigyázott rá.
Pályát, 1kereket, gyorsulást is kap néha nálam nemcsak turázok vele,meg mentem már csőgázon 6.ban a 4es úton is hosszan:)))
De én is gondozom meg vigyázok rá.Már 10ekm benne mióta nálam.
duplalámpás,2000 utáni, magyarországi, törzskönyv, stb. Szerinted barátom ha nálam megnézhető akkor nem vettem már meg?!
Kisúj óta nem józanodtál ki? (nem komolyan írtam)
Nincs munkahelyem kell a pénz, ezért eladó, csakúgy, mint az RD400 és a Z1000 valamint a bukó is. A Z-n kívül minden féláron van (ezért adtak volna egy 2007-es XX-et).
Üzletnek vettem meg ezeket a dolgokat, csakúgy, mint a kamionnyi gumit. Az szerencsére kopik mindenkinek így nem panaszkodom.
Tudom, hogy neked a régi kilences tetszik, mert azt sokat lehet/kell szerelni. Én jobban pártolom a 98 utániakat, de nem azokat amiknek csak a lámpája az
Reggel kerestelek, mikor vagy otthon/mikor veszed fel a telót?
RG500 és a többiek figyelmébe ajánlanék egy 2000-es (már új lámpás) ZX9-R-t. Törött, van vele munka, de féláron lehet valakinek egy olyan motorja, ami nem lesz hengerfejes, nem dobálja a sebesség fokozatokat, gyári festés, stb.
Ára: 400,000Ft! Piaci ára kb. 1.1MFt, törött alkatrészek ára kb. 100-150,000Ft. Megjavítva is eladó.
Magyarországi törzskönyv, rendszám, jó gumik-lánc, stb. Nem kinti 98-as gép 800,000-ért.