Mifelénk is egyre nagyobb divat a fiatal patkány sünök között, h gondol egyet azt kiszirénáz, meg eléd vág csak úgy! Azt azt hiszi, h ő a frenki! Nyomorult kis GECIK!
Mostanában ez a menő, mióta kimondta Gyurcsi, hogy elkúrtuk, azóta van a divatja a közigazgatási eljárásásdinak. Kezdték a teherautósokkal, hogy ha 2 perccel túllépi a vezetési időt, vagy a 4,5 órát 50 ezer. Közben rájöttek, hogy milyen jó ez a közigazgatási eljárás, mert akkor a rend őre, vagy kpm, vagy vámos nem mérlegelhet, nincs ejnyebejnye, hanem egyből 50-100 ezer. Aztán jött ez, hogy objektív felelősség, közigazgatási eljárássl kombinálva, így tuti, hgoy vkit megbírságolnak, ergó tuti, hogy bejön a lóvé.
Tavalyi évben látták, hogy ez jó, elmondta a média is, hogy a VPOP, határőrség rekord összegű bevételt szedett be (állítólag az ártándi határátkelőn csaka román-bulgár kamionosok pihenidejének be nem tartásából havi 300 ezer eurós bevétel volt!) Gondolom én hülye magyar eszemmel, hogy a költségvetés kitalálói már úgy is számoltak idénre, hogy 1 milliárddal kevesebb, mert beszedik bírságból. Csak itt jön a bibi, hogy a magas bírság, egy két bűntetés hozza magával, hogy az emberek egyre nagyobb része elkezdi betartani a szabályokat. Nem jönnek a bevételek (pedig Tállya-Rakamz-Nyíregyháza vonalon minden nap több helyen is kpm mérlegel, tanult határőrből lett rendőr, kedves VPOP-sek korongoznak egyfolytában, csak hát nincs bírság, mert betartják az emberek, amit kell), nosza, legyen a gyorshajtás is drága. Vesznek az emberek lézer blokkolót, meg figyelnek, meg betartják, erre akkor bővítsük, legyen a biztonsági öv is 100 ezer, meg a telefon, meg mittudom én.. És a legrohadékabb az egészben ez a közigazgatási eljárás, mert arra van rendelet, hogy mi mennyi, nincs esélyese a helyszínen, hogy mérlegeljen a rendőr, mert nem ő dönt, hanem majd valaki az irodában a papírok alapján megmondja, hogy 300 ezer, mert XY rendeletben ez van leírva.
Persze mindenre van magyarázat, hogy a közlekedésbiztonság..
először is teremtsék meg a közlekedés feltételeit,tehát azokon az utakon ahol nem lehet biztonságosan közlekedni azt zárják le, városban pl70km/h, országút 100km/h, ott ahol nem lehet közlekedni ott útzár. a freemail kezdőlapján van egy cikk, igen tanúságos hogy ez a bitang komcsi/buzi banda hogy herdálta el az ország vagyonát, én azt gondoltam hogy medgyesi nem tartozott közzéjük, tévedni emberi dolog.
most ez a nyomorult bagázs arra törekszik hogy ha valaki kidugja az orrát a vackából azt szétbüntetik,én nem éltem a csendőrök vagy mia szösz korában de ezek a nyomorultak kipipálják őket.pl nem elég hogy a forgalmidba beirják a m.v. érvényességét, még a rendszámodat is teleragasztják. tudom ajánlani hogy a motorom m.v. idejét,és egyébb adatait a nyomorultak homlokára tetoválják tehát ha tükörbe néz a nyomorult köcsög már akkor lássa a tutit, de adatmemorizálás céljából az annya picsájára is tetoválják fel igy amikor kiesik a nyomorult az annya seggéből azonnal memorizálhassa az adatokat. egy jó ismerős németországban járkál, ott zaklatásnak számít ha minden ok nélkül megállítanak a yardok.
Basszák szájba a redvás kúrvaanyjukat! 800.000? ezek nooooormálisak? 60 ezres minimálbérből? Valaki egy év alatt nem keres annyit! Hova süllyed már ez az ország? Meddig tűrjük még amit ezek a patkányok művelnek velünk?!
most monnya a rise fm hogy a biztonsági öv a telefonálás és a bukósisak közlekedési szabályszegésnek minősül és ott a helyszinen agyonbüntetnek 800eft, nem baj 10 hónap mulva ha a nyomorultak szegnek szabályt ott a helyszínen agyonlőhetjük a nyomorultakat ,és a legközelebbi fára megfeszítjük őket.szemet fogért köcsögök
az első alkatrészek között kelt el budapestre gyári csavarokkal, gumi prüty-prütyökkel eggyütt.5e ft-ért azonnal. nincs mátyik . a régi kawámé megvan de az már nem eredeti, valami gsxr másolat.segítség hogy a B kawa tükre megeggyezik az sv 650-ével?sztem ahhoz sincs már eredeti gyári. van egy karcos sv tükörházam, de nézz valami utángyártottat párban, mondjuk.
1 Valentino ROSSI ITA Fiat Yamaha Team 176
2 Jorge LORENZO SPA Fiat Yamaha Team 162
3 Casey STONER AUS Ducati Marlboro Team 148
4 Dani PEDROSA SPA Repsol Honda Team 108
5 Colin EDWARDS USA Monster Yamaha Tech 3 83
6 Marco MELANDRI ITA Hayate Racing Team 70
7 Andrea DOVIZIOSO ITA Repsol Honda Team 69
8 Chris VERMEULEN AUS Rizla Suzuki MotoGP 64
Én is erre gondolok!
Nekem a hatos volt így összerakás után!
A karbik között van egy-egy T elosztó ami a ram-air-től jön,arról jöhetett le a gumicső.
Álló helyzetben jó,menet közben szaggat-rángat,és egy bizonyos szinten(akkor jelen esetben 120-nál) megáll,nem pörög fel tovább.
Szerintem elsőnek ezt nézzék meg.
A múltkorában a hatos fórumon is járt így egy srác,mondtam ezt neki,és az volt!Szerintem itt is ez lesz!
Tavalyi évben látták, hogy ez jó, elmondta a média is, hogy a VPOP, határőrség rekord összegű bevételt szedett be (állítólag az ártándi határátkelőn csaka román-bulgár kamionosok pihenidejének be nem tartásából havi 300 ezer eurós bevétel volt!) Gondolom én hülye magyar eszemmel, hogy a költségvetés kitalálói már úgy is számoltak idénre, hogy 1 milliárddal kevesebb, mert beszedik bírságból. Csak itt jön a bibi, hogy a magas bírság, egy két bűntetés hozza magával, hogy az emberek egyre nagyobb része elkezdi betartani a szabályokat. Nem jönnek a bevételek (pedig Tállya-Rakamz-Nyíregyháza vonalon minden nap több helyen is kpm mérlegel, tanult határőrből lett rendőr, kedves VPOP-sek korongoznak egyfolytában, csak hát nincs bírság, mert betartják az emberek, amit kell), nosza, legyen a gyorshajtás is drága. Vesznek az emberek lézer blokkolót, meg figyelnek, meg betartják, erre akkor bővítsük, legyen a biztonsági öv is 100 ezer, meg a telefon, meg mittudom én.. És a legrohadékabb az egészben ez a közigazgatási eljárás, mert arra van rendelet, hogy mi mennyi, nincs esélyese a helyszínen, hogy mérlegeljen a rendőr, mert nem ő dönt, hanem majd valaki az irodában a papírok alapján megmondja, hogy 300 ezer, mert XY rendeletben ez van leírva.
Persze mindenre van magyarázat, hogy a közlekedésbiztonság..
A lentebbi váltóhoz senkinek semmi ötlete?
Kawaszeki bal tükröd nincs? 97-ig
2 Jorge LORENZO SPA Fiat Yamaha Team 162
3 Casey STONER AUS Ducati Marlboro Team 148
4 Dani PEDROSA SPA Repsol Honda Team 108
5 Colin EDWARDS USA Monster Yamaha Tech 3 83
6 Marco MELANDRI ITA Hayate Racing Team 70
7 Andrea DOVIZIOSO ITA Repsol Honda Team 69
8 Chris VERMEULEN AUS Rizla Suzuki MotoGP 64
Nekem a hatos volt így összerakás után!
A karbik között van egy-egy T elosztó ami a ram-air-től jön,arról jöhetett le a gumicső.
Álló helyzetben jó,menet közben szaggat-rángat,és egy bizonyos szinten(akkor jelen esetben 120-nál) megáll,nem pörög fel tovább.
Szerintem elsőnek ezt nézzék meg.
A múltkorában a hatos fórumon is járt így egy srác,mondtam ezt neki,és az volt!Szerintem itt is ez lesz!
Valószínüleg nem lett összedugva a nyomáskiegyenlítő cső!
Mert ennyire elbaszni azt nemigen lehet még szándékosan sem.
Kié?