Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerintetek el lehet baszni úgy egy karbiszinkront, h 120 a vége a vasnak?
az üzemanyag szintjelző csatlakozója egyszerű biztosítás nélküli csati, a tank egyedüli levételekor egyszerüen szétcsuszik. lehet a hiba oka lazulás, szakadás,érintkezés, de ez csak már mindig menetközben derül ki. a szintjelző strapabíró, nekem van bontott de még senki nem kereste.a hiba inkább contact jellegű lehet.
nem nem kapucnyi, saját magadnak tartozol hálával.csak segítség volt a gázbowden.
Sziasztok!

Segítség kellene. A váltóm megint kezdi a szarakodást. Az ideg majd megesz. Télen meg lett csinálva, váltó kicserélve. Aztán kicseréltük a kukactengelyt, amiben a léptetővillák mozognak. Jó is volt, néhány ezer km-t mentem vele, semmi baja, most az elmúlt héten kezdi megint, harmadikban néha ránt egyet. Van mikor állandó gázon alacsony fordulaton, van mikor gyorsításra, de csak ritkán és csak ahrmadikban. Így kezdte tavaly is ,aztán X idő múlva egyre többet rángat, majd kidobálaj a harmadikat. Ezt ne mszeretném megint megváárni. Egyszerűen nem értem, úgy tűnik a probléma gyökerét még mindig nem szüntettük meg. Mi lehet még a hiba oka? A váltó sor kicserélve. Utána a kukac tengely is, mert a harmadiknak a barázdája, ahova a léptetővilla reteszel, le volt kerekedve. Most már tényleg nem tudom mi lehet. Az a kis hatágú csillag alakú bigyó, ami a kukactengelyt mozgatja? Az lehet kicsit megkopva? Vagy mégis, ötlet, javaslat, hgoy hol kezdjem?
Sziasztok!

Egyik ismerősömnek is van egy 9ese.
Érdekelnék sérült alkatrészek. 2001es vas. pl. idomzat, futómű, lámpa, lábtartó, kipufogó stb
Ha van valakinek, írjon, ha foglalja a helyet, vagy eladná...
Írjatok nekem, ha van vmi. Köszi

Üdv: Edem
Én esküszöm néha már azt nézem nem-e a motor alá folyik a benya, mert ha látom tele a tank, /színig/ még mindíg bírok belecsorgatni vagy másfél litert. Hogy hová fér?
Ki kell venni a szintjelzőt és megtakarítani a csuszkát!

Én mindig nulláztam a kilencest, és 210km után átraktam tartalékra

A kipufogóról majd rakok fel képet, hogy mit kell levágni. Nem kell szétbarmolni a dobot!
Biztosan olcsóbb mint utat építeni.
Az üzemanyagszintjelzőm nekem se müxik, végül is én mindíg nullázom 180-nál tankolok mer még míndíg szarul fogyaszt.
Egyébként nyugi van az újabb típusokon nincs is üzemanyag jelző
Helló!
Igen még élek!
Sikerült 70 km-t levezetnem félkézzel a kormányt, félkézzel pedig gázbovdent húzva hazaérnem.
Hála kawaszekinek vissza is tudtam jönni Pestre.
Ha legközelebb találkozok Kawaszekivel jövök neki egy jópár sörrel!
Már azt is látom mennyivel megyek, szintén hála Kawaszekinek . Minden jól működött míg tegnap be nem álltam egy benyakúthoz és tele nem öntöttem benzinnel a gépet, mert ahogy elindultam a benzinszint jelzőm megbolundult, hol mutat valamit hol meg nem. Mi baja lehet? Csak kontaktos vagy tönkrement?
Az esésemről meg annyit, hogy azt mondta a közteült felügyelet, hogy azért nem fizet, mert kint volt az úthibát jelző tábla az előző kereszteződésben, így nem ők a felelősök.
Hát igen ebben az országban úgy javítanak utat, hogy kiteszik a táblát!
Biztos Nerobollal "etették"!
Az enyém a végén volt kivágva,és utána szépen visszahegesztették.De a felfogatásnál állítólag vissza lehet rakni bele a csövet.Legalább is ezt mondta a volt gazdija.Végül is így nyitott lett,van is frankó hangja,igazi Kawasakis
Akkor ott már mindenki duplán függő lehet!
basszus még a kávéfőző is "kawás"
akkor hívom a tesóm, h hozza a spanifereket
Kikötünk!
Furikkal? kapaszkodni se tudok még sajnos
Viszlek egy kört,hol vagy?
Még azt is elvállalnám....kezdenek megjelenni az elvonási tünetek, de nagyon