Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

az jóóóó ár sedu! és az hun van a kert végíbe!
Tudok sokkal fiatalabb kilencest 400 pénz körül, 500-ban megáll, olyan mint az előző motorom volt...
ha jól köszörülik és csapágyazzák a főtengely akkor az birja az álltalános terhelést,de ha összeszegelik az idomokat és a motort az gáz.
Ezt gépet ma láttam
vfr t nézni indultam pestre 95 öst
csak elvitték
aztán megsasoltam mi van a kínálatban !

ezer kösszi srácok most mentettetek meg 400km től inkább elsem megyek !
ha elmentem volna akkor sem bizti h megveszem mert azért a monyákot észreveszem!
eltüntél rg? hoooool vagy! mondjam még? de azért gyere el és nézd meg, hogy lásd ilyen az 520-as motor. amit eladtam blokkot,azt egy kitünő állapotú de motorhibás motorba vitték pécs környékére,de azt regadóztatni kell,de már vinné egy kereskedő.
Egy jó pont a gombáért!
Egy biztos,ha én motort keresnék tuti nem mennék el innen(Sz-Sz-B) Vas megyébe egy ilyen öreg gépért,mert 90 %,hogy egy potyaút lenne!
Életem során már megtettem néhány ilyen potyautat amire megtanultam,hogy nem szabad!
De lehet,hogy neki szerencséje lesz!
ma hívott az a srác aki elvitte az olasz motorom vázát, megint odaverte magát. most a kanális volt a végállomás,ezt nem hiszem el, már majdnem hazaért mikor egy kanyarban elment az eleje. most nem volt idom rajta, szerintem a vázat megint megsikálta.azon a motoron amit rg kinézett magának legalább jó helyre rögzítették a bukógombát.
Jól látom,hogy Vas megyei vagy?
Érdemes hallgatni kawaszeki elvtársra. Rám meg akkor, ha pár ezer km alatt ki akarsz nyírni egy váltót. Abban jó vagyok
és ez a motor ma jött velem szembe a sámsoni úton, attól a kereskedéstől fordult ki ahol most árulnak egy gsxr 750,cbr 600,zx7r,cbr 600 f4-et. szerintem nem számították be és most gyorsba megszabadulnak tőle. te pedig rajta vagy az ügyön, úgyhogy bejöttél a pixisbe rg, üdv az eladhatatlan motorok táborában.és ez még írányár, canáry 300-ért vette, alkudj keményen, az eleje már hasonlít a 98-as ra, és az üvegszálas idom az jobban birja a strapát.
Szóval egy összelegózott darab!
a 96-os kapaszkodós kivitelü, hatdugós elsőfékkel, más hátsó lengővillával. a ram- air takaró hiányzik erről, 29500ft az új, és azért mutat jól mert a98-as lámpa van benne. az oldala tán müanyag.a km/ó -t én nem nézném, egy csalódás.és az idomtartók,ajjaj. kanáry hütőjét a csövek tartották és néhány drót. mikor odaadtam a gyári hűtőt csak nézet canáry, ilyen van!
Hűűűűűűűűűűűű,ne is kérdezd!
Addig jó míg az ember nem tudja!
ki mit tud az én gépem multjáról?:))))
Ezért mondtam,hogy ne titkold,hogy hová való a gép,mert látod kicsi ez az ország!
beleválasztottál rg! 96-os sose vót,a kaszni 95-ös nincs kapaszkodó,és négydugattús a féke elől. a fejidom üvegszálas és a 98-as lámpája van beleszegelve. 3db van-vót egyeken és mind a hármat hazavágták, köztük a canáryét, a hengerfeje ette-fosta a hütővizet ennek mert a régi 9-es nem birja a paraszt max-maxet.de ennek adták addíg míg birta forgatni a hátsó kereket. majd debrecenben a speed line-nál megjavítják 50e-ből erik majd talpraállítja, mondta a gazdája. talpra állt hát, rg tied a pálya.
mi a hihi rajt?
kinézetre szép darab pedig,csak nem köszörült a főtengelye? XDD
ezzel is meglehet fogni az isten faszát!
ez nem az,de ez is hihihhhhiiiiiiii.haaaaaaaa.
ez nem ismi?
ez az
van egy 96-os amiről tudok eg,,,,,,,,,, mást, hi. de ha szerelni akar a manus.