Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali! Nagyon fasza lett a gép!
Melyik tv közvetíti?
a nem szabályzott le az tényleg ott volt, a haver megmutatta. most azonnal cbx 550 főtengelyt és blokkot vagy 10-et azonnal el lehetne adni.müszakilag is érdekes koncepció volt, csa hát cbx alapokon nyugodott a drága, piszok szépen duruzsolt alapjáraton és nekem sító dobokkal eszméletlenül szépen szólt,fájt is érte a szivem mikor elvitték,de tovább kellett lépnem. na húzok kapucnyinak gázbowdent keresni, tegnap 220-nál lehörgött a zx9, jártam már igy én is, sztán csikógázzal irány haza. sztán már ha jól elgémberedett az ujjad a gázbowden huzogatásba némely előzésnél húzol olyat a pillangótengelynek hogy a szemed visszakúszik az agyadba.
Fasza!
az xj 600 diversionnal paráztam esőben, a zx9 metzeler z6-on szakadó esőben is kb 5 centi vízben is hibátlanul úszott.a kawától esőben sem félek,csak a hátsókerék kiforgását és a fékezést kell kontrollálni, a kétdugós féknyereg miatt.
3.ban 170 et ment kétszeméllyel is! viszont 6.ban is csak 210 ment! Óra szerint mielőtt valaki megkövez!
CBX 550-el nyomtam én is! Kibaszott király volt! nem szabályzott le! Visszapörgette a ford méerőt 0-ig!
annó cbx 550-el nyomtam,a cimborák is korhű bringákkal. akkor még a polós piros mikulás esőruha volt a sztár,csak nekem nem volt. szakadó esőben kb 200m után érzed hogy a nyakadtól a töködig és a karodon folyik az éltető nedű.300m után már minden mindegy, sokszor mostam ki igy a biker cuccomat,biztos kioldja a többhetes bogárkultúrát a cuccból.tegnap kanáry is mondta hogy micsoda túra cuccal járok, én inkább az esőruhát isteníteném. bár van olyan cimbim aki még mindíg a szerencsére bízza az esős dolgokat.
nemrég a polgármesteri hivatalnál láttam egy bordó B modellt,huhh,a festés ennyit növelne a motor méretein? az én olasz sárgaságom törpicur volt ehhez képest.csak az a gáz ha a sajátomat sárgába bujtatom akkor a nyomorultak a házam elé nyitnak egy irodát és minden eggyes gurulás után a kiskapuban adják a cetlit.tegnap este görbeházánál felvettem az esőruhát,mert komolynak nézett ki az égbolt, sztán csak az eső nyomát láttam,de egy sötét országúton ugordj az esőruhába szitut nem akartam lejátszani.
Melandri nagyon odavágta magát a sóderágyba!
Holnap már jó idő lesz,addigra elvonul ez a hidegfront azt mondta az RTL-es néni. /Zita/
Lehet esőben is tolni neki!
Csak tolni ne kelljen!
kanáry meg ne lássa ezeket a képeket, holnap motorozni akar, és motorozni is fooooog!
mit kezdenél azzal az öreg bordó hulladékkal?
majd inkább rád hagyom az enyémet, csak előbb csapjon már végre agyon a villám...
atya ég nálad már a világvég közeleg, most még rámhagyhatod a kawádat!
Mázlisták vagytok én már várom az esőt, mint hülyegyerek a mikulást...
Móri időjárás! Már szakad!
Köszi az infót, nem lettem sokkal okosabb. Sok alkatrész (amiket már úgyis kiszedtem megtisztítani). Mind1.

Megnéztem még 1x a szoboszlói kawa linkjét, nem is azt a motort hirdették meg ami a képen van...
Igen majdnem ilyen. A 2 fehér cuccot összekötöttem, a kicsiket nem tudom, illetve van még 2 bemenő ág, gondolom oda megy a nyál a benzinpumpától.
HÁÁÁÁ lelőttem a dobomat...
Egy kis motorozásra indultam délelőtt, egyszer csak arra lettem figyelmes, hogy a gondolataimat sem hallom...
Szerencsére a bilincs megtartotta hazáig és csak 15 km-re voltam.
szerencsére motoros cimbi karosszériás felhevtelte...
Yamaka Fj1200-as karbicsek (4 db. CV) alján van 4 kis csonk, kb. résolaj cső menne rá, vagy ezek a gyári légszűrő házra mennének? Fényképet sajna most nem tudok csinálni.
Ezen kívül van még 2 vastag cső azokat is gondolom össze kell kötni a benya szint kiegyenlítés miatt.
"Pls. help: a karbi alján van 4 nagyon vékony csonk. Azokat párban össze kell kötni?"

Ezt nem igazán értem. Pontosabban? Vagy kép? Milyen karbi, milyen mi?