Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A sisak gyári festésű (nem estek vele), kivehető belsővel (kimostam), beépített napszemüveggel, belül irányítható levegő befúvással. Csendes biztonságos sisak, mérete 58-59. Szerintem átlag embereknek jó, csak amilyen ló fejem van nekem kicsi.
Baszdki még a kerék is le volt festve! Nem a te hibád, nem te árultad!
Az ütésnyomot a vázon is nagyon gány módon tüntették el. Kigittelték, majd kagylósra csiszolták, aztán egy hőálló ezüsttel adtak neki...
Sziasztok egy 2001 zx-9-esem van első lámpát keresek hozzá ha valaki segiteni tudna megköszönném. 30 3510614
Az ár: szerényen alacsony és a pofátlanul magas közt valahol Mindig a kereslet-kínálat határozza meg
hát nem igazán...minimálisan...ár? Gőzöm sincs mennyi lehet az ára! Valaki hátha tud itt rá egy körülbelüli árat...
Köszi,mi péz lenne?
Úgy látom tök sötét plekó,nem lehet átlátni.
Ment a e-mail.
Köszi
Haller!
Cím?
Hová küldjem a sárvédőt?
Küldheted mailben is!
Hali!
Most hogy így szétkaptam a gépet, megcsinálnám az első féknyergek közötti csövezést totál fémcsőből mint az autóknál. És a sárvédő tetejétől lenne megint flexibilis cső.
A két fém U alakban fogná közre a kereket, és az U tetejétől egy T elágazóról menne fel a flexibilis cső.
Sőt a kuplungomat is megoldanám fémcsővel, a munkahengertől kormány nyakig onnan flexibilis fel.

Csak az a gondom, hogy a nagyobb rezgéseket hogy bírná a fémcső?

Valakinek tapasztalat. TIP. Outlet

Üdv
Akkor csak egy újabb f.stalicskával bővült a magyar készlet!
hát gondoltam te vagy az de nem akartam odameni mert mondom ha tévedek még agyhejen leszek verve komámékal ott voltonk egy párszór a melegvizesbe ot gitározgatunk meg énekelgetünk én voltam az a roszarcú elhízot figura péntek este tik is ot áztatátok azt a lankat fehé faszotokat a vízben amúgy valószínű hogy még videót is csináltál mikor komámék aták hátúl az ebédlőnél a vtr-nek jó buli volt koncert viszontz csak a beatrice volt jó de azis csak adig amíg feró meg nem találta wiszkit
Mostmar banom, hogy feltuzeltelek... sajnalom!
Megnéztem a szoboszlói ződséget. Még az ellenségemnek se kívánnám. Csak az nem volt igaz, amit mondtak róla. Váz csúnyán törve, még csúnyábban javítva (a hátsó váznyúlvány is). Fékkar hajlott, a motor a szivárvány minden színében játszott, a tankon csak azért volt matrica, mert egy másikról kellett kompletten rátenni (a gyári annyira összetörött), gáz szorul, motor szarul reagált a gázra, motor kuplung felől zörög, féktárcsáknak akkora válla, mint nekem. A hátsó gumi kopott, de nem baj, mert van hozzá egy másik kopott...
Egy jó dolog volt benne a fék kint fogott, mert a fékkar előre felé görbült el vagy 3 centit.
A legbosszantóbb az volt amikor a srác elkezdte bizonyítani, hogy a bal oldala nem volt törött. Mutatom neki a bontó feliratozott lábtartót, a gány javítást és festést a vázon, de még akkor is rinyált.
Előítéletekkel mentem oda, de ez mindent túlszárnyalt. Az enyém is használt volt, de minden működött rajta rendesen, annyira nem volt törött, hogy a vázat festeni kelljen!
A pirosról a hasidom nem eladó?
Köszönöm mindenkinek a képeket!
Ma voltam fényezősnél színeket válogatni, asszem holnap megint megyek
egy vekni kenyérnyi, és egy kétkilós szalonnázó közti megteszi.
na pont ilyen hátsó undertailem van, a kismenőjén már olyan van fent.
Kawaszeki!
Csak azért kereslek, mert érdekelne mennyi lóvét vegyek el a kenyérpénzből.
M3 jobb nekem, árpádhídhoz közel lakom, a váci úton.
a kék színü idom 98-99 hez is jó, a ződek 00-01-hez is. 02-03-hoz bizonytalan. ma én is megnéztem a mikepércsi eladó zx9-et, azt a kéket 670-ért.lábtartókonzol jobb letörve, idomba, elsősárvédőbe csiv csavarok vagy semmi, plexi sérült, gumik jók, olasz import.
hááát! mert most csatlakoztattam a sz.gépre,és ilyenkor kikapcsolja magát a teló.az oldalidom képeit raktam fel,ezek vannak. canáry hooooll vagy, merre jársz. holnap heves zivatarok lesznek esővel viharral 30-35 fok lessz, ezt monnya a hir tv.
hi! de biz én voltam az kisújon. blama volt piros-kék vfr-en zöld berik gúnyában,kaptam is az ívet a ződ kawás haveroktól, de igazuk volt, nem tudok ellenérvelni.ma láttam egy zx9b-t,piros-szürkét. nem igazán kis darab a B széria, kipróbálnám a vfr-vs,kontra-zx9 kezelhetőségét. az újabbakkal -C- től sokkal könnyebbek,és kezelhetőbbek és strapabírók. a mikepércsi úti kereskedő is mondta hogy szép állapotú B széria egyik darabja van kint olaszban, de motorhibás és nem hozza be mert nem hitelezhető, cbr 1000 van kint 30-e km-rel de nem kell itt senkinek, csak a hitelezhetőket hozzák.
Kawaszeki!
Mostan híttalak de pil. nem. kapcs. van

06205640880
üdv! mivel nem tom hogy kell megnézni az adatlapod igy nem tudom a telefonszámod,ergó nem tudlak felhívni.kapucnyi telefonszámát tudom őt keresni is fogom és találkoznom is kellene vele, még egy zx9 tulajjal is találkoznom kell neki is alkatrész kell s.o.s.-ba.oldalidom képek minnyá lesznek.canáryt is régen láttam már,utoljára ladikban evickélt olyorópa felé, de lehet azért van csendben mert szereli a motort összefelé, segítenék neki, de ha nem kéri akkor szorri. mindenki a saját motorját csak maga szereti szerelni, abban bízik.