A sisak gyári festésű (nem estek vele), kivehető belsővel (kimostam), beépített napszemüveggel, belül irányítható levegő befúvással. Csendes biztonságos sisak, mérete 58-59. Szerintem átlag embereknek jó, csak amilyen ló fejem van nekem kicsi.
Baszdki még a kerék is le volt festve! Nem a te hibád, nem te árultad!
Az ütésnyomot a vázon is nagyon gány módon tüntették el. Kigittelték, majd kagylósra csiszolták, aztán egy hőálló ezüsttel adtak neki...
Hali!
Most hogy így szétkaptam a gépet, megcsinálnám az első féknyergek közötti csövezést totál fémcsőből mint az autóknál. És a sárvédő tetejétől lenne megint flexibilis cső.
A két fém U alakban fogná közre a kereket, és az U tetejétől egy T elágazóról menne fel a flexibilis cső.
Sőt a kuplungomat is megoldanám fémcsővel, a munkahengertől kormány nyakig onnan flexibilis fel.
Csak az a gondom, hogy a nagyobb rezgéseket hogy bírná a fémcső?
hát gondoltam te vagy az de nem akartam odameni mert mondom ha tévedek még agyhejen leszek verve komámékal ott voltonk egy párszór a melegvizesbe ot gitározgatunk meg énekelgetünk én voltam az a roszarcú elhízot figura péntek este tik is ot áztatátok azt a lankat fehé faszotokat a vízben amúgy valószínű hogy még videót is csináltál mikor komámék aták hátúl az ebédlőnél a vtr-nek jó buli volt koncert viszontz csak a beatrice volt jó de azis csak adig amíg feró meg nem találta wiszkit
Megnéztem a szoboszlói ződséget. Még az ellenségemnek se kívánnám. Csak az nem volt igaz, amit mondtak róla. Váz csúnyán törve, még csúnyábban javítva (a hátsó váznyúlvány is). Fékkar hajlott, a motor a szivárvány minden színében játszott, a tankon csak azért volt matrica, mert egy másikról kellett kompletten rátenni (a gyári annyira összetörött), gáz szorul, motor szarul reagált a gázra, motor kuplung felől zörög, féktárcsáknak akkora válla, mint nekem. A hátsó gumi kopott, de nem baj, mert van hozzá egy másik kopott...
Egy jó dolog volt benne a fék kint fogott, mert a fékkar előre felé görbült el vagy 3 centit.
A legbosszantóbb az volt amikor a srác elkezdte bizonyítani, hogy a bal oldala nem volt törött. Mutatom neki a bontó feliratozott lábtartót, a gány javítást és festést a vázon, de még akkor is rinyált.
Előítéletekkel mentem oda, de ez mindent túlszárnyalt. Az enyém is használt volt, de minden működött rajta rendesen, annyira nem volt törött, hogy a vázat festeni kelljen!
a kék színü idom 98-99 hez is jó, a ződek 00-01-hez is. 02-03-hoz bizonytalan. ma én is megnéztem a mikepércsi eladó zx9-et, azt a kéket 670-ért.lábtartókonzol jobb letörve, idomba, elsősárvédőbe csiv csavarok vagy semmi, plexi sérült, gumik jók, olasz import.
hááát! mert most csatlakoztattam a sz.gépre,és ilyenkor kikapcsolja magát a teló.az oldalidom képeit raktam fel,ezek vannak. canáry hooooll vagy, merre jársz. holnap heves zivatarok lesznek esővel viharral 30-35 fok lessz, ezt monnya a hir tv.
hi! de biz én voltam az kisújon. blama volt piros-kék vfr-en zöld berik gúnyában,kaptam is az ívet a ződ kawás haveroktól, de igazuk volt, nem tudok ellenérvelni.ma láttam egy zx9b-t,piros-szürkét. nem igazán kis darab a B széria, kipróbálnám a vfr-vs,kontra-zx9 kezelhetőségét. az újabbakkal -C- től sokkal könnyebbek,és kezelhetőbbek és strapabírók. a mikepércsi úti kereskedő is mondta hogy szép állapotú B széria egyik darabja van kint olaszban, de motorhibás és nem hozza be mert nem hitelezhető, cbr 1000 van kint 30-e km-rel de nem kell itt senkinek, csak a hitelezhetőket hozzák.
üdv! mivel nem tom hogy kell megnézni az adatlapod igy nem tudom a telefonszámod,ergó nem tudlak felhívni.kapucnyi telefonszámát tudom őt keresni is fogom és találkoznom is kellene vele, még egy zx9 tulajjal is találkoznom kell neki is alkatrész kell s.o.s.-ba.oldalidom képek minnyá lesznek.canáryt is régen láttam már,utoljára ladikban evickélt olyorópa felé, de lehet azért van csendben mert szereli a motort összefelé, segítenék neki, de ha nem kéri akkor szorri. mindenki a saját motorját csak maga szereti szerelni, abban bízik.
Az ütésnyomot a vázon is nagyon gány módon tüntették el. Kigittelték, majd kagylósra csiszolták, aztán egy hőálló ezüsttel adtak neki...
Úgy látom tök sötét plekó,nem lehet átlátni.
Köszi
Cím?
Hová küldjem a sárvédőt?
Küldheted mailben is!
Most hogy így szétkaptam a gépet, megcsinálnám az első féknyergek közötti csövezést totál fémcsőből mint az autóknál. És a sárvédő tetejétől lenne megint flexibilis cső.
A két fém U alakban fogná közre a kereket, és az U tetejétől egy T elágazóról menne fel a flexibilis cső.
Sőt a kuplungomat is megoldanám fémcsővel, a munkahengertől kormány nyakig onnan flexibilis fel.
Csak az a gondom, hogy a nagyobb rezgéseket hogy bírná a fémcső?
Valakinek tapasztalat. TIP. Outlet
Üdv
Egy jó dolog volt benne a fék kint fogott, mert a fékkar előre felé görbült el vagy 3 centit.
A legbosszantóbb az volt amikor a srác elkezdte bizonyítani, hogy a bal oldala nem volt törött. Mutatom neki a bontó feliratozott lábtartót, a gány javítást és festést a vázon, de még akkor is rinyált.
Előítéletekkel mentem oda, de ez mindent túlszárnyalt. Az enyém is használt volt, de minden működött rajta rendesen, annyira nem volt törött, hogy a vázat festeni kelljen!
Ma voltam fényezősnél színeket válogatni, asszem holnap megint megyek
Csak azért kereslek, mert érdekelne mennyi lóvét vegyek el a kenyérpénzből.
M3 jobb nekem, árpádhídhoz közel lakom, a váci úton.
Mostan híttalak de pil. nem. kapcs. van
06205640880