Megyünk mi is Kisújra, de lehet, hogy épített motorral (lassan). Ma már mentem vele 200 m-t, de még alakítani kell a kipufogón, nincs bekábelezve, hátul semmi lámpa, stb.
Majd 3 hónap szünet után beindult a skodám (audi szíve). Jó érzés volt.
Bocs a szar képért nem én csináltam.
Van egy kis gondom szakik. Az ódi motoron nincs gyári tápszivattyú, így egy fordé került rá (külső). Ez a motor karbis, az ac nagynyomású, injektoros kocsira való. Egyből szétvitte a karbi tömítéseit, a tűszelep se zár azóta. Egy fjr 1200 karbisor kerülne rá, de előtte meg kellene oldani a nyomás problémát!
Jelentem a ZX-10R blokk immúnis a hiperszuper Motul 300V 15W50-es olaj csendesítő hatására. Ugyan is jobb meggyőződésem ellenére belerakattam a Castrol helyett(literenként +1000Ft!) de nem tűnik halkabbnak a blokk.
Én sem osztom a "zörögnie kell,mert Kawasaki" kifejezést!Nem készül ez a márka semmivel sem rosszabb anyagokból,gépeken,stb.,mint bármelyik másik márka termékei!A megbízhatóságra én csak azt szoktam mondani az ismerőseimnek ha látok egy "ezeréves" Kawát,hogy lám,ez is egy Kawa volt,és még mindig megy!Az én meglátásom szerint az úton lévő öreg motorok jelentős része a Kawasakitól származik.Ez pedig azért szerintem a megbízhatóságról elárul ezt-azt!
Nekem volt ílyen! Jó öreg GPZ 900 R!Hmmmm!
A mai napig bánom hogy eladtam!
A vtr-re két év alatt többet költöttem mint a GPZ-re hét év alatt!
Nesze neked megbízható HONDA!
A KAWASAKI az KAWASAKI!
Jaa és nem zörgött mint ahogyan sokan mondják "ez kawasaki ennek zörögnie kell!"
Annyira "sírt" a blokkja mint egy Hondának!
Egyszerű a képlet! Rendbe kell tenni a blokkját és csendes lesz!
Egyszer beruházok még ilyenre! Full gyárira megcsinálom aztán villogok majd vele mint a Top-Gun-ban!
Ne azon agyalj! Először odáig juss el, hogy kapd meg a papírt, hogy fizetnek, és ennyit. Ha ez megvan, csak akkor jön a balhé a pénzen, az a könnyebbik része már. Avultatás, meg ilyen faszságok...
Legyen meg a papír, hogy hajlandó fizetni a biztosító. Ha ez megvan, akkor ráérsz ilyeneken gondolkodni. Nem 1-2 hetes történet ez.
még egy kérdésem lenne...
még nem volt a kárszakértő nálam, de érdekelne, hogy ha egy idomon van3cm-es horzsolás (nem repedt), akkor azt az idomot hogyan kárszakérti?
Az egész idom cserés, vagy javítás és festés költség?
Legutóbb vasárnap mentem vele.