Egyesben megfutja a 100-at, nem szoktam számolni az időt. Az RS250-nél szinte minden lámpánál gyakoroltam. 8000 rpm, kuplung durván ki 10,500-nál (kb. 1,5-2 másodperc) fel kettőbe
Z-nél elég az 5-6000 induláskor, aztán hasalás-kormány lenyom, mert ez a gumi nem forog el...
A lényeges különbség itt jóval lassabban kell a kuplungot kiengedni.
Hali!Haver megnézte az övét most hogy a busz elcsapta,1060000 ft.Az övé is '99-es.A km. és az,hogy melyik havi,az némiképp befolyásolja a TAXot,de nagyságrendileg ennyi!
Ne feledd, hogy a 3 mp-et profi pilota hozott ki belole. Gondolom eddig nem gyakoroltad a rajtolast. Lehet, hogy nem artana elkezedni. Elvileg 100 korul meg 1-esbe vagy es akkortajt engeded el a kuplungot. Lampatol azert nem igy indulsz.
Nem venni akarok venni (van rendes középfokú angolom), csak a felső fokú most nem jött össze és fellebbezni szeretnék! Angol nyelvvizsgára mentem, és amerikai angol volt a magnó hallgatáson, az írásbelin, lehet nem díjazták a szép írásomat és a stílusomat
Ha ezzel a nyomival nem is, de van itt egy vágott gumis szürke színű impreza (az autószerelők álma), azt majd kóstolgatom, mert már nagyon kíváncsi vagyok.
Lecseréltem a hátsó slicket, kb. 3000 km alatt 4 mm-t kopott. Megint ugyan olyat raktam fel.
Gyorsulásra 2.9 körül mondanak a Z-re (persze 3 fölött van), 100 körül viszont már hasznosítja a kilences az air-boxot, idomot, stb.
Én még nem láttam 3 másodperc alatt 100-ra katapultáló kocsit (kivéve F1, de azzal nem állok ki)
Na igen,az adatok alapján jobb vagyok,de csak hátulról betámadtam,mert láttam,hogy nagyon lövi a srác.És azt a 20-30 méter előnyét háromszor is megtartotta,amivel hamarabb fordult rá egy újabb utcára.Mert ő már a kanyarban úgy odab@szta a gázt,hogy az az autó majd széttépte magát,így a gyorsulási hátrányát ott be is hozta,aztán már nem lehetett 2 - 300 méteren megfogni!Azóta már tudom,hogy ki a srác!Nem utolsósorban egy jól csengő név a motoros berkekben,valaha nagyon kente a srác.Most is van egy ZX 10-ese ,a Haver ismeri.Szóval ez az autó partyban van egy ilyen jellegű üldözősdi során!
Ugye-ugye... Es ha nem utcakban piritotok, hanem netan kinn a sztradan, akkor lett volna csak igazan erdekes. 500LE egy dolog, a masik, hogy 5000-es motor adja le 8-10 hengerbol. A Subernyak mondjuk csak 4 henger es csak 2500ccm. Ez lehet az eselye sedunak, viszont az Z1000 nem lep ugy, mint a Ninjutsu. Talanyos.
Nincs annak a taplónak semmije csak a nagy pofája!
Szerintem végre odavernéd az autó uniont! Nem szégyen ha lehagy egy autó (1!), de akkor az olyan is legyen. Az élmény akkor is megvan!
Még egy ilyen veszedelem sem lehet ellenfél a ZX-nek, de ez már tényleg az a kategória ahol már erőteljesen rá kell készülni a dologra, nem elég a megszokott félgáz Adatok alapján 0-100: 4,6s 0-200: 14,9s kb, mint egy jobbfajta 600as túramoci. Ótóban gyilkos, az biztos
Egy dologban biztos lehetsz, hidd el: ügyvéd a bíróságra kell, a biztosítóhoz meg ismerős. Nekem kellett ügyvéd az ittas vezetés miatt a bíróságra. A lánya vezető beosztásban van annál a biztosítónál, amelyiknél intéznem kellett a kártérítésemet. Tanácsot tudott csak adni, segíteni nem (külön megkért, hogy véletlenül se említsem őt). Akkor az ügyvéd ott mit csinál? Van egy ügyintéző, aki a te kártérítési ügyeddel foglalkozik, rajta múlik minden. Ha jó benyomást keltesz, értelmesen, higgadtan beszélsz vele, többet érsz, mintha odaküldesz egy okostóbiás ügyvédet arcoskodni. A döntés az ügyintéző kezében van, ez a lényeg.
Hy Sedu!Gyorsultam ma este párat egy RS6-os Audival.V10,579 LE,quattro.Ő ment elől.Ami előnnyel ráfordult az utcára,azt meg is tartotta az utca végéig!Úgyhogy vigyázz a Subaruval,mert ha benne van az az 550 ló,akkor bajos lehet!Ráadásul az még szerintem könnyebb is mint ez az Audi.Hihetetlen érzés,hogy az ember megszokja azt,hogy ott hagyja az autókat ahol találja,aztán összeakad egyel,és hiába cibálod a gázt,csak nem akar közelebb kerülni!Még jó,hogy nincs ezekből sok,mert még felgyújtanám a motort mérgemben! Egy ugyanilyen volt!
ha a beirásod a gépedről csak ugy uk muk fuk hirtelen eltünik akkor TÖRLÉS a gípnek. nekem pl ez volt a szitu, és a TÖRLÉS után valami kasperski vigyáz a gépemre, eddig baj nélkül, és amit beirok a téglalapba az meg is jelenik a fórumon. hi. a cimbora mikor meglátta hogy feltettem a 9-ét a fórumra esete 11-kor hívott,hogy hogy került fel az ő gépe a fórumra, tüzelt a szája rendesen, semmi gond mondtam neki, ma szárad,holnap összerak,csütörtökön tiltás kisujszállás!
Nem kell ügyvéd. Délelőtt leírtam ezer sort, hogy hogy kell, aztán beütött egy kékhalál a gépemen, újraindult, és nem írtam le újra.
Tömören: 2005-ben összebasztam magam több sörrel az arcomban, jogsi bevonva már régen, se műszaki, se biztosítás, lassan sem mentem. Az embert elítélték közúti baleset gondatlan okozásáért, engem ittas vezetésért. A biztosító nekem fizetett.
Ha érdekel valakit a sztori, holnap leírom bővebben, ma már nincs idegrendszerem hozzá, miután egyszer már faszául megfogalmaztam
Z-nél elég az 5-6000 induláskor, aztán hasalás-kormány lenyom, mert ez a gumi nem forog el...
A lényeges különbség itt jóval lassabban kell a kuplungot kiengedni.
Lecseréltem a hátsó slicket, kb. 3000 km alatt 4 mm-t kopott. Megint ugyan olyat raktam fel.
Gyorsulásra 2.9 körül mondanak a Z-re (persze 3 fölött van), 100 körül viszont már hasznosítja a kilences az air-boxot, idomot, stb.
Én még nem láttam 3 másodperc alatt 100-ra katapultáló kocsit (kivéve F1, de azzal nem állok ki)
Nincs annak a taplónak semmije csak a nagy pofája!
Szerintem végre odavernéd az autó uniont! Nem szégyen ha lehagy egy autó (1!), de akkor az olyan is legyen. Az élmény akkor is megvan!
Valaki tudna segíteni, hogy a 99-es ZX9R eurotax ára jelenleg mennyi lehet?
A kárrendezés előtt szeretnék ezzel tisztában lenni.
Üdv
Tömören: 2005-ben összebasztam magam több sörrel az arcomban, jogsi bevonva már régen, se műszaki, se biztosítás, lassan sem mentem. Az embert elítélték közúti baleset gondatlan okozásáért, engem ittas vezetésért. A biztosító nekem fizetett.
Ha érdekel valakit a sztori, holnap leírom bővebben, ma már nincs idegrendszerem hozzá, miután egyszer már faszául megfogalmaztam