Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Erről írjatok már több infot:Fuchs mi a teljes neve ? nem is hallotam róla.
Szentes
Hali, repsol a kilencesben nem sokáig volt dobtam ki a picsába. Nekem Fuchs jött be vagyis a motornak. Váltó kezelhetőbb motor nem melegszik. Egyszóval jobb.
No
Nekem sem, tök fos volt tőle a váltó...Castol, MOL, és Fuchs viszont remekül bejött.
te szolnoki vagy ?
helyesbitek nekem repsol racing full synteyco volt benne anno.10-50
azt hogy némileg enni fogja 2-3 deci 6000 kilóméterenként

nekem meg pont az az olaj jött be a leg jobban és én azért elég keményen üttöm vágom a gépet
mit értesz a csípni fogja értelmezés alatt én azt hogy nekem nem jött be a repsol
gondolom mind azok akik használták

nekem volt benne castrol 300 kilóméter elejéig azóta azal van be áztatva a forgács a kazánházba remek gyújtós lett belőle miután egy kis gázolajat öntötem hozzá
mondtam is a miatyánkot
Srácok kérdés 4dikben 180 nal döngetem 5dik be kihuztam és hatodikban félgáznál első kerék levegőben ez normális dolog belebegett a kormány 290 net mutatott az óra mikor vissza engedtem.ez volt az első ilyen nekii eresztésem.
azt sokan fikázzák....
repsolra nem is írtam hogy csípi !
jönnek itt mostmá az okosabbnál okosabb tippek....
Sziasztok:
Nekem volt repsol benne és nem csípte
na majd megnézem azt a motult,,de a MOL-al se volt rossz,,,,
nemsoká ugyis csere......
kunsági étolajal jobban jársz !

motul 5100 10-40 ezt egy kicsit csípni fogja mert észteres

repsol 10-40 syntetico ez a legjobb !

castrolt meg a 10-50 olajokat el lehet felejteni !
asszem a 10-50 Castrol van most benne....
milyen olajat használsz ?
lehet az lesz hogy zsírzás,,remélem csak ennyi a baja...
ugy hogy ha megállok,és még 3-4-be van netán akkor néha kinlódok míg visszateszem üresbe......
néha segíteni kell kuplungal neki,,,gondolom nem ujdonsült dolog ez....
mi az hogy ragad ?

ha szar az olaj kemény lesz a váltás meg nem akarja venni a sebeségeket

zsírozd meg a váltókar csuklóit !