én is gurultam, hajnal 3 -ra kész is lett az amiért a szerelőnek előtte egy hónappal kp-ban fizettem
nem motoroltam robogtam rozsdás minden porcikám, már próbálgatom a kanyarokat
én előbb egy biztit néznék meg sztán azt hogy elfordulnak-e könnyen és teljesen a ventilátor lapátok, nem megszorul-e valahol bizti kiüt és motort megfőz. function box fedelét felpattint, biztit kivesz rámér NEM RÁNÉZ rámér és csere.
Szeva kispara a multkori alapjáratos videod kapcsán irtam hogy az enyém is ilyesmivel küzd és ha visszahozom a szervizből töltök videot.Na ma hazahoztam patent minden veszi és ejti is a fordulatot mint ujjkorában az alapjárat stabil mint a beton.Videot holnap töltök róla. A szervizről csak annyit hogy ha máshol is ilyen korektül mennének a dolgok nem itt tartanánk
Ezazz műszaki kész le van 2évre a gondom, cseréltem olajat most Castrol-ról Motul-ra 5100 10w-40 a váltó jobban komálja ezt az olajat a Castrol-al darabos volt ezzel meg sokkal finomabb,puhább.
Ne gondolj a legrosszabbra, először a vezetékezést kell megnézni, hátha csak ott van gubanc. Mindenképpen rá kell mérni, addig felesleges bármit kezdeni vele. De ha mégis venti kell, nem hiszem, hogy bontottam olyan drága lenne.
úgy nem próbáltam még.
de szerintem nem.Elvileg amit lehúzok 2 vezetéket a gombáról össze érintem akkor a ventilátornak el kéne indulnia.De se kép se hang
hy.
valakinek volt gondja már a hűtésél?Azt hittem hogy a hő gombám halt be de mikor össze érintettem a kábeleket a venti meg sem nyikkant.A kábelek jónak tűnnek.szerintetek?
korrekt választ adj!