Hali! Tegnap motort nézni voltam össz. 700 km este 10re itthon, de semmi szimpi.:( De este megnéztem a sárvédőt, teljesen gyári se faragva se eggesztve se semmi. a Plexim is sztem karmentes gyári, mert 10 éve egy MRA van a motoron. Ha érdekel akkor csinálok fotót, de ha már letettél róla, akkor fleslegesen nem akarok erőlködni. Üdv!
engem meg az idegesít hogy a műszerfalon hol jó a vízhő skála hol elmegy a faszba. Majd több időm lesz megnézem mitől lehet. széthúzgálom a csokikat azt kap egy kis WD40 et.
az eleje tényleg zzr 1.4 a hátulja zx6R. a bajai bontóban épült volt alkatrész hozzá, csak kérdés hogy a ram air nélkül hogy megy a paripa, a beépített cuccok kurva drágák benne, de ha nem tolja 140 ló a hátulját akkor nincs értelme. ez a futómű már ott van, bírná a feladatot, csak a motor tudja-e amit kell.
Hát az olyan az első kerék mint a zzr 1400 as gépé,hasonlit,a fék nyereg az komoly,ilyenkor az van bennem mi is történhetett ezzel a gépel,hogy ilyen átalakításon esett át.
talán az aceton oldja a lerakódásokat, de a brigécol
nekem louis-os motorlemosóm van/használok, a vfr plexijét is próbáltam vele tisztítani, hhm le mattult. olyan jó cucc hogy marja a kezed,nincs gázolaj szaga és foltmentesen szárad, a brigéciolra ez nem mondható. és egy árban van, ha akciós akkor olcsóbb.
nekem louis-os motorlemosóm van/használok, a vfr plexijét is próbáltam vele tisztítani, hhm le mattult. olyan jó cucc hogy marja a kezed,nincs gázolaj szaga és foltmentesen szárad, a brigéciolra ez nem mondható. és egy árban van, ha akciós akkor olcsóbb.