Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali! Tegnap motort nézni voltam össz. 700 km este 10re itthon, de semmi szimpi.:( De este megnéztem a sárvédőt, teljesen gyári se faragva se eggesztve se semmi. a Plexim is sztem karmentes gyári, mert 10 éve egy MRA van a motoron. Ha érdekel akkor csinálok fotót, de ha már letettél róla, akkor fleslegesen nem akarok erőlködni. Üdv!
ki mit, mail ment.
Már 25 éve szerelek karbikat de már nagyon unom
gumipóknál.
a hengerfej hő gombától kapja az értéket, előbb keresd ott, de lehet a műszerfal elektronikája offolt.
engem meg az idegesít hogy a műszerfalon hol jó a vízhő skála hol elmegy a faszba. Majd több időm lesz megnézem mitől lehet. széthúzgálom a csokikat azt kap egy kis WD40 et.
egy jó szerelőnek van ilyen, Láttam már ehez hasonló ketyerét. Fasza
az enyémnek is kellene egy hasonló beavatkozás
nem. pedog láttam már pár 9 blokkot belülről.
az eleje tényleg zzr 1.4 a hátulja zx6R. a bajai bontóban épült volt alkatrész hozzá, csak kérdés hogy a ram air nélkül hogy megy a paripa, a beépített cuccok kurva drágák benne, de ha nem tolja 140 ló a hátulját akkor nincs értelme. ez a futómű már ott van, bírná a feladatot, csak a motor tudja-e amit kell.
egyébként annyira nem is néz ki rosszul
Hát az olyan az első kerék mint a zzr 1400 as gépé,hasonlit,a fék nyereg az komoly,ilyenkor az van bennem mi is történhetett ezzel a gépel,hogy ilyen átalakításon esett át.
nem próbáltad még orvosolni egyiket sem? mitől lehet?
csimbimoto@msn.com
moto..., robogtam a városban, próbálom felvenni a tempót, és készülni a zx 6 9 el a csapatásra.csak most ez a legális közlekedő edényem.
jimy_l@freemail.hu
talán az aceton oldja a lerakódásokat, de a brigécol
nekem louis-os motorlemosóm van/használok, a vfr plexijét is próbáltam vele tisztítani, hhm le mattult. olyan jó cucc hogy marja a kezed,nincs gázolaj szaga és foltmentesen szárad, a brigéciolra ez nem mondható. és egy árban van, ha akciós akkor olcsóbb.
zx6-is
nekem mind a két 9-es ezt csinálja, alapból jár hozzá. de pl cbr 600f is így zakatol ha kiengeded a kuplungot.
Ja ja nekem is a szerelőm így nyomja 1 napig ásztatja a fúvókákat brigéciolban de nem a D3,hanem attól gyengébben, és mindent átpucol a karbiban stb.
Szelephézagot állitottak karbiszinkron de elötte karbisor ki mind a 4-et szétszedték és kiipucolták ellenörizték beállitották.
lehet hogy a rugók kilágyultak, nekem legalább is azok zörögtek.