Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez igen, ez reklám.

De amúgy lehet jogos. a felháborodása... szopi szopi 5 dollár!
Gixer mai ajánlat!

jó napot.mennyiért számolnád be az audi 100 turbo qvattro avant 1990.10.üdv

Mikor kiírtam hogy csere nem érdekel. Aranyosak.
Én 3 hétig teloztam egy Győri faszival egy suzuki rf 900-ról.A Bred-braunál szervizelt gépröl van szó,ezt 10 x elmondta. Én adtam volna a kawasaki zr-7 -em, el mentem majd 250 km találka volt és elkezdte ocsmárolni az én gépemet,miután mondtam neki ezt én nem probálom ki ! csöpögött az olaj az olajszürőnél az ülést mintha 5 éves gyerekek húzták volna újra,tankon horpadás,ezek a kisebb hibák,a motor az szó szerint mint egy Dízel autó úgy kolytolt mikor a parkolóban oda húzta neki. És még ő volt megsértődve. A videóim közt ott a kis zr-7 es.
Nyíl egyenes szépp
KB 3 éve tényleg nagyon ment, este próbáltuk ki, fostam rajta, nem volt leáttételezve 3-ban még kapart 180 körül száraz úton akkor még utcai gumival
Szevasztok!
Motor plexi cserében gondolkodom, na de milyet bubis? dupla bubis? vagy inkább a gyárit? osszátok meg velem a tapasztalatotokat
Köszi
Mindig úgy csengetett vele Sanyi hogy fél percig tiltáson járt. A végén már kipufogó nélkül. Eleinte tényleg nagyon erős volt a motorja
Orosháza-Kaszaper,,,,
Csak blintre álítva,első harmad sokkal jobb,erösebbnek érződik.De ez egy játék!
nekem a részletfizetésesek el tűntek, most a reáltalan cserék jönnek. yamaha majesty rendszámos, és társai.
Az hát! Abból a ménesből fele szétszaladt. Női tulajtól, megkímélve, nem dohányzó, beszíva használt csak is túrázás céljából. Jah és 90 -el használta.
szerintem ez az, csak kijavították a hibákat, lemosták, esetleg kapott egy polírt, és még mindig 155 lóerős emléxel, kutya erős motor volt benne, még sedu is azt írta.
Tudom melyik, de az szarabb állapotban volt nem! mintha nem ez lenne az.
óhh már rég... most is írt egy muksó hogy részlet fizetéssel megoldható e, és ez nem az első ilyen levél. Nagyon nincs pííze a magyarnak.
Amerikából minden megrendelhető:) De aki ért hozzá az itthon is megcsinálja mindenféle előre összekészített szett nélkül is. Pesten tudok ilyen szervizt...
de már ne látok a régi vasakhoz semmit, több helyen már csak efi hez van megoldás
ezzel a 9-el agárkodtak a városban tavaly, dob nélkül, nem beszámítható állapotban
Miért is?
olyan szééép
lejjebb vitted az árat?
Vagy ha nagyon akar valami ilyesmit, akkor ne Dynot, hanem Ivans Kit vagy Factory Pro...ahhoz nem kell fúrni sem.
a fele igaz ha szakszerűen szerelik be, és fékpadon beállítják nem fülre akkor hatásos. csak kell rá egy rendszer+szűrő hogy érezd is.