Na azt a sportmotort, amelyiknek 6.-ban félgáznál levegőbe emelkedik az eleje azt kezdjétek el lemonsni, mert megyek megvenni ma. 6.-ban 290-nél, ha adsz egy laza félgázt lassulni fog a motor!
Ha úgy állsz meg,hogy 3.- ban,4.-ben van a váltó,akkor az teljesen normális jelenség,hogy nem tudod visszapakolni üresbe anélkül,hogy a kuplunggal ne mozgatnád meg a motort!
Ezért ne állj neki szerelni!
egyenetlen uttest!6-ba,de még 5-ben se jön fel az eleje......
nekem is elkönnyül az eleje nagy tempóban.....főleg ha huplis az út!
állits a rugózáson..
fazinak: a kerékcsapágy elől 6005UU ebből 2db kell egy jobbra egy balra az UU jelzés a csapágy mindét oldalán elhelyezett porvédőt jelöli. a porvédő lehet fém vagy gumi /fémre felsütött gumi/ a pénztárcádnak megfelelően, a motorodba gumi porvédő ajánlott. az illesztése 0 kell hogy legyen tehát C1-2-3 és társai nem megfelelőek, ha simán azt kéred hogy kerék csapágynak fogod használni egy jó boltos tudja milyet kell hogy adjon.
ha érzetre akad a váltó, nekem a kuplung lamellákból kopott el pár darab, érdekes volt hogy nem mind csak 2db kopott a méret alá, küldjek egy lamella szettet és rendbe jön a váltód?
ne fogj mindent az olajra, máshol is lehet kopás vagy más ami el állítódhat és az okozhat az általad említett problémákat.
én is csatlakozom a Fuchs olajat ajánlókhoz!egyszer tettem bele Igolt,és olyan szar lett mint amit leirt itt valaki!hangosabb,akadt a váltó,többször beváltottam két sebesség közé!azóta csak a Fuchs,és minden rendben!
Amit írtam csak annyit tudok mondani. szépen vált csendesebb és ami a lényeg (legalább is nálam előfordult) hogy nem melegszik annyira a motor. De valszeg a motul is jó,elég sokan használják. Rajtad áll hogy milyet teszel bele. Csak felejtsd el az akciós szarokat. Olaj fogyást meg nem tapasztaltam pedig hetvenezer km van benne.
2.2mm csere érték
rugó
73.49-normál
69.9-csere