A főfékhengeren van 2 pici lyuk azokat fújd ki kompresszorral. Utána az alsó fékmunkahengerre csinálj vákuum pumpát (literes olajos flakon, kupakon bicaj szelep, cső, össze nyomni). utána menni fog, pumpálnod sem kell a fékkarral, csak töltsél bele olajat legyen benne mindig.
köszi de ilyen hibába nem esek vissza nyomtam a dugattyukat,beraktam az uj betéteket,közzé a villáskulcs és be feszitettem,hogy olaj csere lesz a Szeki féle módszerrel alakul már fel keményedik,de még mindig be birom huzni a markolatig
Üdv mindenkinek, még új vagyok ezen a fórumon ugyanis kilences vásárlása előtt állok azt szeretném tőletek tulajdonsoktól kérdezni hogy miaz amire figyelni kell vásárlásnál mik a jellemző hibák a kiszemelt gép egy 2002 es 6 collos hátsó felnivel és erősített lengőkarral ( nemsok ilyet láttam) ja és ha megosztanátok velem üzemeltetési tapasztalataitokat azt is meg köszönném üdv
Szia nézd meg hogy a dugattyú mögé betud e jutni az olaj mert ha teljesen bent van a dugattyú akkor életed végéig pumpálhatod a kart.érted ? a Dugattyút pumpával vagy kézzel húzd ki a hellyéröl egy kicsit.
jól vagyunk nem volt semmi perec! :) sokan voltunk de kb 10-12en voltunk egyszerre. nagyon fasza volt! 2x15percet nyomtam csak de elég volt így hirtelen :) igen majd holnap beküldöm ide is a képet. elgörbült a váltókarom is meg leért a lábtartó is. majd kell rá találni megoldást hogy ne legyen ismét ilyen. elvileg lesz a pályázásról videó is meg van egy rakat kép. remélem holnap megkapom őket! na csumi holnap leszek