Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A főfékhengeren van 2 pici lyuk azokat fújd ki kompresszorral. Utána az alsó fékmunkahengerre csinálj vákuum pumpát (literes olajos flakon, kupakon bicaj szelep, cső, össze nyomni). utána menni fog, pumpálnod sem kell a fékkarral, csak töltsél bele olajat legyen benne mindig.
02-03-asok már erőősített lengővillásak
aszittem Jászkarai a csajod a piros motorról gondoltam a képeden
ki a tököm az a Kerolin? a kutya meg elhunyt úgyhogy nemtudom betenni mögé
na,azért ne bizalmaskodj a sört akkor is te fizeted
Köszönöm Srácok!
elősször is nézd meg hogy a kutya be fér e a plekó mögé másodszor üdvözlöm Kerolint
Olyan feknyereg nincs amibol nem jonne ki a dugattyu teljesen betolt allapotaban.
hogy igy mondod.........a fene se gondolta hogy azt kell
köszi de ilyen hibába nem esek vissza nyomtam a dugattyukat,beraktam az uj betéteket,közzé a villáskulcs és be feszitettem,hogy olaj csere lesz a Szeki féle módszerrel alakul már fel keményedik,de még mindig be birom huzni a markolatig
Üdv mindenkinek, még új vagyok ezen a fórumon ugyanis kilences vásárlása előtt állok azt szeretném tőletek tulajdonsoktól kérdezni hogy miaz amire figyelni kell vásárlásnál mik a jellemző hibák a kiszemelt gép egy 2002 es 6 collos hátsó felnivel és erősített lengőkarral ( nemsok ilyet láttam) ja és ha megosztanátok velem üzemeltetési tapasztalataitokat azt is meg köszönném üdv
remélem segítettem.
Szia nézd meg hogy a dugattyú mögé betud e jutni az olaj mert ha teljesen bent van a dugattyú akkor életed végéig pumpálhatod a kart.érted ? a Dugattyút pumpával vagy kézzel húzd ki a hellyéröl egy kicsit.
Holnap a kilences lesz elővéve, a hatost majd jövőhéten hét közben akarom át vinni amikor nincsenek sokan. Szokni kell még.
A kicsivel pályázol vagy a naggyal száguldozó.
Én nem csk hallottam hanem láttam is a sok motrinást de majd holnap.
biztos hogy a jobboldali kart húzogatod?
Aki ma motorozott avval ott voltam lélekben,mert egy fő út út mellez dolgoz és csak ezt hallottam zúúúúmmm-zúúúúmmmm
Akkor ezek szerint jó volt az aszfalt és lehet döntögetni.
dicsak egy szép motor.
jól vagyunk nem volt semmi perec! :) sokan voltunk de kb 10-12en voltunk egyszerre. nagyon fasza volt! 2x15percet nyomtam csak de elég volt így hirtelen :) igen majd holnap beküldöm ide is a képet. elgörbült a váltókarom is meg leért a lábtartó is. majd kell rá találni megoldást hogy ne legyen ismét ilyen. elvileg lesz a pályázásról videó is meg van egy rakat kép. remélem holnap megkapom őket! na csumi holnap leszek
Gratulálok a motorhoz.Sok sok örömteli kilométert vele
ne szopass Bogyesz , jó lenne tudni hogy sokan voltak e . Mennék már én is de szar úgy motorozni ha ezren vannak a pályán.
a facén láttam valami képet hogy el hajlott a váltókarja de nem perecelt,mályre döntött
munka hengereknél szépen jön az olaj........ugy néz ki a fék,hogy a felső,munka hengertől rögtön megy le kettő fém fékcső,dot 5-öt vettem bele,igaz 4-est ir a gyárja,és 1Xüen nem akar felkeményedni,már 3tartály olajat pumpáltam át,és semmi,előtte satu fékem volt,Pipi látta