az csak egy álom hogy 900-ért tudsz értékesíteni egy 03-04 zx6R-t, azért az árét már 05-06-ot adnak, az nem egy fokkal jobb motor max 700-750 fullban kevés kilométerrel, 800-900 pénzért R6-ot adnak és jobb mint a 03-04 kawa érdekes lefele olyan árakat tudsz mondani hogy ajaj, de felfelé az atyaúristenig eljutsz lehet kereskedni, de elvesztetted a fonalat
tudom nekem sem kellett volna áruba bocsátani a saját részre épített motoromat, és az extrákat is a magad kedvére veszed, eladáskor 0 értéknek számít, majd az újdonsült vevő kezdi locsolni belé a suskát te ne tedd
nekem is beesett a melóhelyen egy nem várt esemény így oda a motoros szezon eddig úgy fest, ha a legrosszabb forgatókönyv fog forogni akkor a május után a jun-jul-aug-szept is ugrani fog.
Nem mondtam a tiedre semmit, amit belinkeltél sokkal fiatalabb gép. Szépen felidomozva 900 fölött el lehetne adni.
Yamaha manual: alapjárat állításhoz szedje le a tankot. Mondom ok, biztos olyan, mint az fjr1100. Erre feleslegesen dolgoztam, csavarhúzóval kintről is állítható. Viszont így legalább megtudtam, hogy ott figyel a helyén a tiszta k/n szűrő.
Ma láttam a motorról 2008-as képeket. Csak egy váz, félig szétszedett blokk és egy rendszám. Volt itt nagyobb gond is a külsőnél. A lényeg van rajta műszaki lehet húzni a gázt
A D211-el lesznek gondjaid hidegen óvatosan vele, vagy postázd el nekem
Úgy néz ki ez is kijön 6 literből kevés bohóckodással, 5000-ből el lehet menni 200km-t. Amikor kilencesem volt ennyit egyszerre bele se tudtam tankolni
a pályanapra kellene valamit összeállítanom.
hátsóból dunlop kr 108 195-65-17 és pirelli dargon slick. első nincs
utcai sportból Metzeler M3 e-h
michelin pilot sport e-h
metzeler racetec e-h
van még qalifer elsőm
tudom nekem sem kellett volna áruba bocsátani a saját részre épített motoromat, és az extrákat is a magad kedvére veszed, eladáskor 0 értéknek számít, majd az újdonsült vevő kezdi locsolni belé a suskát te ne tedd
nekem is beesett a melóhelyen egy nem várt esemény így oda a motoros szezon eddig úgy fest, ha a legrosszabb forgatókönyv fog forogni akkor a május után a jun-jul-aug-szept is ugrani fog.
Yamaha manual: alapjárat állításhoz szedje le a tankot. Mondom ok, biztos olyan, mint az fjr1100. Erre feleslegesen dolgoztam, csavarhúzóval kintről is állítható. Viszont így legalább megtudtam, hogy ott figyel a helyén a tiszta k/n szűrő.
A D211-el lesznek gondjaid hidegen óvatosan vele, vagy postázd el nekem
Úgy néz ki ez is kijön 6 literből kevés bohóckodással, 5000-ből el lehet menni 200km-t. Amikor kilencesem volt ennyit egyszerre bele se tudtam tankolni
van egy qaliferem
M3
diablóm előre.
hátsóból dunlop kr 108 195-65-17 és pirelli dargon slick. első nincs
utcai sportból Metzeler M3 e-h
michelin pilot sport e-h
metzeler racetec e-h
van még qalifer elsőm
Nem csapja össze állandóan a kereket sem,már ez is nagy előny!