Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

munka hengereknél szépen jön az olaj........ugy néz ki a fék,hogy a felső,munka hengertől rögtön megy le kettő fém fékcső,dot 5-öt vettem bele,igaz 4-est ir a gyárja,és 1Xüen nem akar felkeményedni,már 3tartály olajat pumpáltam át,és semmi,előtte satu fékem volt,Pipi látta
Limóról nem tudtok valamit, ma ment Kecskemétre. Remélem nem zúzta össze a tízest.
Pedig hidd el az 5 ös a legjobb nekem a négyes gondot okozott a ring célegyenesében amikor beesett a fékkar
az a vicces hogy nem jön levegő,csak olaj......a tartály meg magasabban van nem tetszik neki a DOT5?
Űber király Ha nem jön össze a légtelenítés akkor előbb a fékmunkahengereket tölsd fel utána csavard rá a fékcsövet utána a tartályt töltsd fel és úgy légtelenítsd. A kilencessel én is bíkóztam végül ezzel a módszerrel sikerült.
gratula a nagy szenvedéshez. balesetmentest hozzá.
a kormányt forgasd el balra, a tartályt szereld le a kormányról és úgy helyezd el vagy fogd meg hogy az legyen az első fék legmagasabb pontja, a fék kart kb 1-2 cm mozgatva kis apró mozdulatokkal játsz a fékkarral, kb 2 perc és kilégtelenedik, apró kis halk szörcsögő hangot kell hogy halj, és megjelenek a kis tűhegynyi levegő buborékok.
pár napja a kéket így légtelenítettem ki.
Zozonak 1 kicsi képp
gratula
Szekibácsi......már 3 órája légtelenitem az első féket és semmi a hátsó szinte pillanatok alatt jó lett......első nem akar felkeményedni,,,,,,fém fékcső,DOT 5 olaj..........ötlet?ja,amugy már az uj olaj jön a légtelenitőn,és már 3X felöntöttem a tartályt,de semmi
Itthon van a gép!
Ma már csavartam bele egy jó 250 km-ert.
Nagyon kemény a 400 ashoz képest. Nem szarozik, előzésnél nem kell vissza váltani. Nagyon kényelmesnek is mondhatom, kicsit a kacsómat viselte meg de ez ilyen! Stabil kis ketyere és kiszámíthatóan adja le az erőt. Szóval egy szó mint száz ma szerelmes lettem...

De most mennem kell! Vigyázzatok magatokra. Majd Héééétfűn írok.
csak neked csak most.

a konzollal várj keveset és jobbat kapsz
Rossz helyen hegesztette meg az idomot a tag de visszavittem és megoldotta
ha nem írod nem tudjuk.
már nem megoldottam a problémát és összeállt
miért is?
szét ba.z az ideg
hát igen...
Papíron és szárazon a 98-99-es ZX9 184 vagy 187 kg. A 636 ABS-sel 192 kg
Állítólag, a motor egy panelház előtt rohadt nagyon sokáig és a panel lakói mondták már pár embernek hogy vigye el onnan csak ne lássák! Úgy pocsékba menni egy motornak.... Biztos örült a régi tulaja mikor vissza kapta szétverve. Mert állítólag lopott is volt, hiányzott róla a gyújtáskapcsoló is.