van mit csinálni,fékbetét,fékolaj csere,légtelenités,lánc,fogaskerék csere,első teló teljes felujitás,kormánycsapágy.........és a felni polirozást meg untam,megy vissza ffeketére és kap egy csinos felnicsikot
Ez nem az! Tudom melyikről beszélsz, annak a tulaja ütötte vágta meg állítólag drogosan vezette. Ismerős előtt el is esett mert úgy verette hogy ledobta a gép aztán felkelt és ment tovább...
Kipufogó nélkül, vágott pályagumival. Azt a motort leélte.... Állítólag még a rendőrök is keresték...
Kicsit hosszú leszek de leírom a kakucsos élményeket, meg a tapasztalatot, amit az ÚJ 636-ossal szereztem ma. Egyébként szégyenszemre egyedül voltam 9-es szinte egész nap (vagy lehet, hogy még volt egy, de lehet h az csak 6-os volt, mert egy pillanatra láttam a pályán aztán soha többet). Volt viszont S1000RR is...irigylem a csávót, mert szép motor. Bár nem ártana hozzá motorozni megtanulni...én is mazsola vagyok, de úgy motoroztam körbe ahogy akartam (egyenesben is). Addig egy ilyen kaliberű motor felesleges lenne számomra.
Szóval a 636:
- az ereje: 9-es után ez picit csalódás persze, kb. 8-10 ezer körül kezd el élni, míg a 9-esnek 6-nál odaverve 2-esben a 636-hoz képest letépi a karomat. Szóval aki pörgetős fajta, annak nem fog feltűnni, hogy alul és középen nem túl erős. Kicsit a motorfék is kevés volt (mondjuk ennek előnye h kanyar közbe nem csuklik be, ha valamiért el kell zárni a gázt), de nekem a 9-esnek jobban tetszik a gázfelvétele, kevésbé hirtelen ha zárt állapotról nyitod meg egy picit, azaz finomabban adagolható.
Másfelől a váltó nagyon finom...
- az üléspozíció és kényelem: Nekem ez is fura volt egy big bike után, mint amilyen a 9-es, Először azt sem tudtam, hogy üljek, csússzak előrébb-hátrább, pár kör után megtaláltam a helyem. Viszont nagyon fent van a seggem a csuklómhoz képest, így utóbbit eléggé durván terheli, hiába próbálom magam inkább derékból tartani. Ergó a 9-es kényelmesebb ebből a szempontból hosszú távon, már csak azért is, mert a 636 baromi picike. El sem tudom képzeni, hogy tudnék a plexi mögé kuporodni (184 cm/93 kg vagyok). Sőt, nekem a plexi szart sem ért, szinte nem is láttam, hogy van.
- Irányíthatóság: a 636 méretének és üléspozíciójának előnye viszont kétségkívül az irányíthatóság. Nem vagyok pro pályázó, ezért nekem a 9-es egy kis birkózást is jelent, de a 636-ost jobban lehet fűzni, dobálni, dönteni, pedig kilóra nehezebb, mint a 9-es. Kanyarban viszont jobban oda lehet neki tenni a tüzet, kevésbé akar felegyenesedni.
- Futómű: A futómű nekem határozottan puha volt, azaz túl puha. A gyorsulás is azért tűnt intenzívebbnek, mert olyan volt, mintha az elejét emelgette volna, holott csak a segge ült nagyon össze szerintem (mivel az órára nézve láttam, hogy azért nem megy olyan gyorsan, mint tűnik). Fékezésnél ugyanígy erőset bólintott, de mondjuk azzal nem volt baj. Inkább a hátulja volt kevés, elöl okés volt.
- Fék: a ZX9-hez képest ez űrtechnika, pláne h ABS-es modell volt. Hozzá képes a hatdugós Tokico egy dobfék...(pedig az enyém fullra fel van újítva gyári cuccokból). Az adagolhatósága brutális, kis húzásra is kifröccsen a szemgolyó a plexire. Ez néha hátrány is (lassú gurulásnál óvatosnak kell lenni vele). Szóval ez a része ami kéne a 9-esre belőle leginkább.
- Hang: gyári dobbal zümmögős, kicsit bénácska, hozzá képes a 9-es gyári dobja zenekar (aminek egyébként nincs rossz hangja). Viszont nincsenek vibrációk és hangja sem, ezért amikor legurultam a pályáról azt hittem leállt a motor alattam, mert olyan halkan suhant és remegés, rezgés sem volt.
Kb. ennyi. Nem vagyok pro motortesztelő és nem is ültem sok motoron, de a 9-eshez képest ezek a tapasztalataim. Úgy érzem a 9-es után inkább egy 10-es kéne, mert bár azt sem tudnám kimotorozni, de legalább középen és alul is használható lenne. Persze lehet, hogy rendszeres pályázóként másképp látnám és inkább a pörgetős és könnyű hatos kéne.
Kipufogó nélkül, vágott pályagumival. Azt a motort leélte.... Állítólag még a rendőrök is keresték...
Szóval a 636:
- az ereje: 9-es után ez picit csalódás persze, kb. 8-10 ezer körül kezd el élni, míg a 9-esnek 6-nál odaverve 2-esben a 636-hoz képest letépi a karomat. Szóval aki pörgetős fajta, annak nem fog feltűnni, hogy alul és középen nem túl erős. Kicsit a motorfék is kevés volt (mondjuk ennek előnye h kanyar közbe nem csuklik be, ha valamiért el kell zárni a gázt), de nekem a 9-esnek jobban tetszik a gázfelvétele, kevésbé hirtelen ha zárt állapotról nyitod meg egy picit, azaz finomabban adagolható.
Másfelől a váltó nagyon finom...
- az üléspozíció és kényelem: Nekem ez is fura volt egy big bike után, mint amilyen a 9-es, Először azt sem tudtam, hogy üljek, csússzak előrébb-hátrább, pár kör után megtaláltam a helyem. Viszont nagyon fent van a seggem a csuklómhoz képest, így utóbbit eléggé durván terheli, hiába próbálom magam inkább derékból tartani. Ergó a 9-es kényelmesebb ebből a szempontból hosszú távon, már csak azért is, mert a 636 baromi picike. El sem tudom képzeni, hogy tudnék a plexi mögé kuporodni (184 cm/93 kg vagyok). Sőt, nekem a plexi szart sem ért, szinte nem is láttam, hogy van.
- Irányíthatóság: a 636 méretének és üléspozíciójának előnye viszont kétségkívül az irányíthatóság. Nem vagyok pro pályázó, ezért nekem a 9-es egy kis birkózást is jelent, de a 636-ost jobban lehet fűzni, dobálni, dönteni, pedig kilóra nehezebb, mint a 9-es. Kanyarban viszont jobban oda lehet neki tenni a tüzet, kevésbé akar felegyenesedni.
- Futómű: A futómű nekem határozottan puha volt, azaz túl puha. A gyorsulás is azért tűnt intenzívebbnek, mert olyan volt, mintha az elejét emelgette volna, holott csak a segge ült nagyon össze szerintem (mivel az órára nézve láttam, hogy azért nem megy olyan gyorsan, mint tűnik). Fékezésnél ugyanígy erőset bólintott, de mondjuk azzal nem volt baj. Inkább a hátulja volt kevés, elöl okés volt.
- Fék: a ZX9-hez képest ez űrtechnika, pláne h ABS-es modell volt. Hozzá képes a hatdugós Tokico egy dobfék...(pedig az enyém fullra fel van újítva gyári cuccokból). Az adagolhatósága brutális, kis húzásra is kifröccsen a szemgolyó a plexire. Ez néha hátrány is (lassú gurulásnál óvatosnak kell lenni vele). Szóval ez a része ami kéne a 9-esre belőle leginkább.
- Hang: gyári dobbal zümmögős, kicsit bénácska, hozzá képes a 9-es gyári dobja zenekar (aminek egyébként nincs rossz hangja). Viszont nincsenek vibrációk és hangja sem, ezért amikor legurultam a pályáról azt hittem leállt a motor alattam, mert olyan halkan suhant és remegés, rezgés sem volt.
Kb. ennyi. Nem vagyok pro motortesztelő és nem is ültem sok motoron, de a 9-eshez képest ezek a tapasztalataim. Úgy érzem a 9-es után inkább egy 10-es kéne, mert bár azt sem tudnám kimotorozni, de legalább középen és alul is használható lenne. Persze lehet, hogy rendszeres pályázóként másképp látnám és inkább a pörgetős és könnyű hatos kéne.
Szarvasra a komámhoz....