Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

néztem már de belefaragták a Klüki lámpát,nekem meg gyári kell
van mit csinálni,fékbetét,fékolaj csere,légtelenités,lánc,fogaskerék csere,első teló teljes felujitás,kormánycsapágy.........és a felni polirozást meg untam,megy vissza ffeketére és kap egy csinos felnicsikot
Meg is találták, de nem érdekelte.
Csodálkoznék ha a 636 nehezebb lenne. Végre valaki egyetért velem a fékkel kapcsolatban
Széles utat
ezt nem értem kék
Utána valami képet, vagy Pipihez gondolom motorral jössz.
remélem nem holnap már elkezdem összerakni.....mivel megjött minden alkatrlsz
Ez nem az! Tudom melyikről beszélsz, annak a tulaja ütötte vágta meg állítólag drogosan vezette. Ismerős előtt el is esett mert úgy verette hogy ledobta a gép aztán felkelt és ment tovább...
Kipufogó nélkül, vágott pályagumival. Azt a motort leélte.... Állítólag még a rendőrök is keresték...
aztán vigyázz nehogy a tökeidet fogja satuba a betét
Köszi Szekibácsi és a levélkét is
hát nem is indulok ha lóg a lába,,,,
OK most néztem ,futó záport ír. Ha esőre áll akkor inkább későbbre tegyük mert esőbe az orosházi (nektek szarvasi ) út elég szar.
ha jó idő lesz,,,,majd hívlak......
De csak délután Himi kb kettőtől leszek szabad.
Kicsit hosszú leszek de leírom a kakucsos élményeket, meg a tapasztalatot, amit az ÚJ 636-ossal szereztem ma. Egyébként szégyenszemre egyedül voltam 9-es szinte egész nap (vagy lehet, hogy még volt egy, de lehet h az csak 6-os volt, mert egy pillanatra láttam a pályán aztán soha többet). Volt viszont S1000RR is...irigylem a csávót, mert szép motor. Bár nem ártana hozzá motorozni megtanulni...én is mazsola vagyok, de úgy motoroztam körbe ahogy akartam (egyenesben is). Addig egy ilyen kaliberű motor felesleges lenne számomra.

Szóval a 636:
- az ereje: 9-es után ez picit csalódás persze, kb. 8-10 ezer körül kezd el élni, míg a 9-esnek 6-nál odaverve 2-esben a 636-hoz képest letépi a karomat. Szóval aki pörgetős fajta, annak nem fog feltűnni, hogy alul és középen nem túl erős. Kicsit a motorfék is kevés volt (mondjuk ennek előnye h kanyar közbe nem csuklik be, ha valamiért el kell zárni a gázt), de nekem a 9-esnek jobban tetszik a gázfelvétele, kevésbé hirtelen ha zárt állapotról nyitod meg egy picit, azaz finomabban adagolható.
Másfelől a váltó nagyon finom...

- az üléspozíció és kényelem: Nekem ez is fura volt egy big bike után, mint amilyen a 9-es, Először azt sem tudtam, hogy üljek, csússzak előrébb-hátrább, pár kör után megtaláltam a helyem. Viszont nagyon fent van a seggem a csuklómhoz képest, így utóbbit eléggé durván terheli, hiába próbálom magam inkább derékból tartani. Ergó a 9-es kényelmesebb ebből a szempontból hosszú távon, már csak azért is, mert a 636 baromi picike. El sem tudom képzeni, hogy tudnék a plexi mögé kuporodni (184 cm/93 kg vagyok). Sőt, nekem a plexi szart sem ért, szinte nem is láttam, hogy van.

- Irányíthatóság: a 636 méretének és üléspozíciójának előnye viszont kétségkívül az irányíthatóság. Nem vagyok pro pályázó, ezért nekem a 9-es egy kis birkózást is jelent, de a 636-ost jobban lehet fűzni, dobálni, dönteni, pedig kilóra nehezebb, mint a 9-es. Kanyarban viszont jobban oda lehet neki tenni a tüzet, kevésbé akar felegyenesedni.

- Futómű: A futómű nekem határozottan puha volt, azaz túl puha. A gyorsulás is azért tűnt intenzívebbnek, mert olyan volt, mintha az elejét emelgette volna, holott csak a segge ült nagyon össze szerintem (mivel az órára nézve láttam, hogy azért nem megy olyan gyorsan, mint tűnik). Fékezésnél ugyanígy erőset bólintott, de mondjuk azzal nem volt baj. Inkább a hátulja volt kevés, elöl okés volt.

- Fék: a ZX9-hez képest ez űrtechnika, pláne h ABS-es modell volt. Hozzá képes a hatdugós Tokico egy dobfék...(pedig az enyém fullra fel van újítva gyári cuccokból). Az adagolhatósága brutális, kis húzásra is kifröccsen a szemgolyó a plexire. Ez néha hátrány is (lassú gurulásnál óvatosnak kell lenni vele). Szóval ez a része ami kéne a 9-esre belőle leginkább.

- Hang: gyári dobbal zümmögős, kicsit bénácska, hozzá képes a 9-es gyári dobja zenekar (aminek egyébként nincs rossz hangja). Viszont nincsenek vibrációk és hangja sem, ezért amikor legurultam a pályáról azt hittem leállt a motor alattam, mert olyan halkan suhant és remegés, rezgés sem volt.

Kb. ennyi. Nem vagyok pro motortesztelő és nem is ültem sok motoron, de a 9-eshez képest ezek a tapasztalataim. Úgy érzem a 9-es után inkább egy 10-es kéne, mert bár azt sem tudnám kimotorozni, de legalább középen és alul is használható lenne. Persze lehet, hogy rendszeres pályázóként másképp látnám és inkább a pörgetős és könnyű hatos kéne.
éééééénnn
Szarvasra a komámhoz....
Ha jó idő lesz én megyek hegyre.
Holnap gurulok valaki valamerre ?
ha esik nem megyünk
eláztok.....
Remélem nem a debrecenit vetted meg amit 400-ért árultak 1 évvel ezelőtt
1 VÉGRE