A fenét , a megoldás hogy minden csere után egyre nagyobb crovával húzod . És addig tekerheted amíg a gyertya bele nem ér a főtengelybe. Na utána kell cserélni a gyertyát
A lényeg,hogy nyomaték kulccsal kell meghúzni,mert az alátétnél ahol a menet véget ér ott a legvékonyabb az anyagvastagság s ne szakadjon le a menetes rész a henger fejbe.
Más amit papíron leírnak... meg más ami a gyakorlatban van.
Tudom tudom faszság, meg nem tartja be senki, de "A gyertya menetes részénél van egy speciális, lemezből harmonikaszerűen préselt záró karika, avagy más szóval alátét.
Ennek fontos szerepe van, ami nem más, mint hogy ne engedje kilazulni a gyertyát, azaz az összenyomott alátét egy bizonyos előfeszítést ad a meneteknek, mint egyfajta rugós alátét. Természetesen, miután kiszerelted, másodszorra már a használat során összepréselődött alátét közel sem tudja eredeti formáját hozni e téren."
Felmarva ,szelepek koszorulve,bcsiszolva
Oszt majd viszem vissza a basihoz valamikor
Ugy emlexem hogy megvan
Holnap delutan megnezem
igen ez mind igaz!de én még nem hallottam kilőtt gyertyáról....akkor már elég nagy a baj ha kitekeredik...
Tudom tudom faszság, meg nem tartja be senki, de "A gyertya menetes részénél van egy speciális, lemezből harmonikaszerűen préselt záró karika, avagy más szóval alátét.
Ennek fontos szerepe van, ami nem más, mint hogy ne engedje kilazulni a gyertyát, azaz az összenyomott alátét egy bizonyos előfeszítést ad a meneteknek, mint egyfajta rugós alátét. Természetesen, miután kiszerelted, másodszorra már a használat során összepréselődött alátét közel sem tudja eredeti formáját hozni e téren."