Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Vasarnap nem gurulsz erre a gozfurdos baratoddal?
Holnap megyek a hengerfejert
Felmarva ,szelepek koszorulve,bcsiszolva
Oszt majd viszem vissza a basihoz valamikor
na mi van baszki
szeva troger
Szevasztok trogerek!
Ugy emlexem hogy megvan
Holnap delutan megnezem
Ez is biztos jó.
Két ratyi nehogy le huzzon a tisza benneteket Kécskén
neked nem az van? Vé nyóc
Himi, bogyesz felébredt a face en
joccaka..
De ez a könyv V motorokhoz van
Most jutottam hozzá egy ilyen fasza kis könyvhöz!
úgy ám!
Manapság egyre gyakorik a gyeretyabeleszakítások,,, hamis gyertyák....
még ha lenne nyomatékkulcsom...
A fenét , a megoldás hogy minden csere után egyre nagyobb crovával húzod . És addig tekerheted amíg a gyertya bele nem ér a főtengelybe. Na utána kell cserélni a gyertyát

igen ez mind igaz!de én még nem hallottam kilőtt gyertyáról....akkor már elég nagy a baj ha kitekeredik...
A lényeg,hogy nyomaték kulccsal kell meghúzni,mert az alátétnél ahol a menet véget ér ott a legvékonyabb az anyagvastagság s ne szakadjon le a menetes rész a henger fejbe.
Ja és minden tankolás után karbi sor csere hogy a tömítések ne legyenek szarok
Más amit papíron leírnak... meg más ami a gyakorlatban van.
Tudom tudom faszság, meg nem tartja be senki, de "A gyertya menetes részénél van egy speciális, lemezből harmonikaszerűen préselt záró karika, avagy más szóval alátét.

Ennek fontos szerepe van, ami nem más, mint hogy ne engedje kilazulni a gyertyát, azaz az összenyomott alátét egy bizonyos előfeszítést ad a meneteknek, mint egyfajta rugós alátét. Természetesen, miután kiszerelted, másodszorra már a használat során összepréselődött alátét közel sem tudja eredeti formáját hozni e téren."