Üdv ,láttam ma Szarvason egy zöld kilencest tank bőrrel . Valaki közületek ?
Szeki ma mentem a hatossal , meg is viccelt a minusz egy áttétel simán kerékre kapta. Hirtelen azt se tudtam hogy szarjak vagy pisiljek. A kilenceshez képest sokkal simábban jár a blokkja. Már csak elkéne dönteni hogy maradjon vagy mehet a piacra ( van egy ócó 2008 as pálya gép)
Na ma bevettem a fogalmazásgátlót Szóval, ha nincs infrás vagy akármilyen hőmérőd, akkor ne kézzel fogdosd a forró leömlőt, hanem hidegen indítsd a motort és ahogy melegszik közbe fogdosd és figyeld a különbséget. (A két középen lévő henger mindig melegebb...)
Járatás után észrevettem, hogy a bal oldalon a váz jobban felmelegedett mint a másik oldalt. lehet valami baja, hogy nem ugyan olyan hőmérsékletű a motor mind a 2 oldala?nem menne a szélső henger?A hangján nem halottam hogy nem lenne jó a járása.A kipufogó felőli oldal volt a hidegebb. eddig ezt nem vettem észre, most is csak úgy, hogy rátettem a kezem. Nem mentem vele csak beindítottam 5percre.
Szeki ma mentem a hatossal , meg is viccelt a minusz egy áttétel simán kerékre kapta. Hirtelen azt se tudtam hogy szarjak vagy pisiljek. A kilenceshez képest sokkal simábban jár a blokkja. Már csak elkéne dönteni hogy maradjon vagy mehet a piacra ( van egy ócó 2008 as pálya gép)