csak akkor ha 1 fazonnak nincs,tudod, őt kérdezted tehát neki ha nincs akkor majd irok egy árat,nem akarok senki üzletébe belerondítani.légyszi várd ki ha neki van akkor bizniszeltek.
Sajnálom ami történt, az autósok mindig ezzel védekeznek Sajnos ez egy nagyon hosszú procedúra lesz Mivel ő ment beléd semmiképpen nem lehetsz hibás, de a szakértő úgy is meg fogja állapítani ki hibázott ill. ki mennyivel ment megközelítőleg + - 5 10 km téved. Mivel nem töltöttetek ki baleseti bejelentőt így nem ismerte el a hibáját senki. Ezáltal a biztosító sem fog fizetni, amíg le nem zárul a nyomozás kb 1 év. Ja és kell egy ügyvéd. Csak azért mondom mi is hasonló helyzetben vagyunk. A lényeg nincs bajod, pénz meg majd lesz!
A jó , hogy a miskolci motorosklub szervezésében egy nagyon jó túrázáson vettem részt.
Útvonal: Miskolc-Ózd-Salgotarján-Gyöngyös-Eger-Miskolc
A túra érdekességei:
1. először motoroztam a Mátrában
2. Egertől szinte 100%-ban elkészült az útfelújitás
Szerény véleményem szerint csapatnivalóan szuper lett ...
A rossz hir, most jöttem a Traumatológiáról s ezáltal egy ZX9R-el kevesebb fog szaladgálni az utakon...
Ma este hazafelé Miskolc belterületén nem adta meg egy autó az elsőbbséget, azaz értsd oldalról telibe belém hajtott.
Az okozata, kb. 30 métert csúsztam, de a mocim nyert, a maga 50 méterével.
A lábfejem telibe kapta, ezáltal kiütötte alólam a motort... de szerencsére beigazódott, hogy ha motorra ülök, még csak pár km-re is, fel kell öltözni. A falcon csizma és a Bering ruházat megvédett.
Szerencsére a láb, medence és kar zúzódásokon kivül nem lett komolyabb bajom.
Vagyis a lelki törés, hogy jó ideig nem lesz motorom.
Valaki segitene, hogy mi a a menete az okozott kár levezénylésének?
Még nem volt ilyenbe részem...
A rendőr a traumatológián megadta az autós biztositóját... de a helyszinen nem töltöttem ki semmilyen adatlapot, mert a mentő elvitt....
Az autós azt vallotta a rendőr szerint, hogy gyorsan jöttem, ami nem igaz! – max 50-55 kmh lehetett.
Na azt hiszem most ennyi, az asszonypajti kitölti a boromat ...
Átgondolom a folytatást...
Megtalálod nálam, de ez csak próba volt, fekete plekóval mentem Csorvásig, ott randiztunk Coyot fatterral, cseréltünk plexit. Ott vágtam meg, ahol még nem kellett a 18-as karika
Első szabadedzés
1 Valentino ROSSI ITA Fiat Yamaha Team Yamaha 1'21.981
2 Jorge LORENZO SPA Fiat Yamaha Team Yamaha 1'22.093 0.112
3 Casey STONER AUS Ducati Team Ducati 1'22.170 0.189
4 Dani PEDROSA SPA Repsol Honda Team Honda 1'22.637 0.656
5 Toni ELIAS SPA San Carlo Honda Gresini Honda 1'22.682 0.701
6 Andrea DOVIZIOSO ITA Repsol Honda Team Honda 1'22.880 0.899
7 Marco MELANDRI ITA Hayate Racing Team Kawasaki 1'23.140 1.159
8 Chris VERMEULEN AUS Rizla Suzuki MotoGP Suzuki 1'23.217 1.236
9 Colin EDWARDS USA Monster Yamaha Tech 3 Yamaha 1'23.285 1.304
10 Alex DE ANGELIS RSM San Carlo Honda Gresini Honda 1'23.406 1.425
11 Randy DE PUNIET FRA LCR Honda MotoGP Honda 1'23.439 1.458
12 Loris CAPIROSSI ITA Rizla Suzuki MotoGP Suzuki 1'23.637 1.656
13 James TOSELAND GBR Monster Yamaha Tech 3 Yamaha 1'23.690 1.709
14 Nicky HAYDEN USA Ducati Team Ducati 1'23.747 1.766
15 Sete GIBERNAU SPA Grupo Francisco Hernando Ducati 1'24.533 2.552
16 TALMÁCSI Gábor HUN Scot Racing Team MotoGP Honda 1'24.926 2.945
17 Niccolo CANEPA ITA Pramac Racing Ducati 1'25.511 3.530
http://www.keptelenseg.hu/kept...
Ma történt jó és rossz is velem!
A jó , hogy a miskolci motorosklub szervezésében egy nagyon jó túrázáson vettem részt.
Útvonal: Miskolc-Ózd-Salgotarján-Gyöngyös-Eger-Miskolc
A túra érdekességei:
1. először motoroztam a Mátrában
2. Egertől szinte 100%-ban elkészült az útfelújitás
Szerény véleményem szerint csapatnivalóan szuper lett ...
A rossz hir, most jöttem a Traumatológiáról s ezáltal egy ZX9R-el kevesebb fog szaladgálni az utakon...
Ma este hazafelé Miskolc belterületén nem adta meg egy autó az elsőbbséget, azaz értsd oldalról telibe belém hajtott.
Az okozata, kb. 30 métert csúsztam, de a mocim nyert, a maga 50 méterével.
A lábfejem telibe kapta, ezáltal kiütötte alólam a motort... de szerencsére beigazódott, hogy ha motorra ülök, még csak pár km-re is, fel kell öltözni. A falcon csizma és a Bering ruházat megvédett.
Szerencsére a láb, medence és kar zúzódásokon kivül nem lett komolyabb bajom.
Vagyis a lelki törés, hogy jó ideig nem lesz motorom.
Valaki segitene, hogy mi a a menete az okozott kár levezénylésének?
Még nem volt ilyenbe részem...
A rendőr a traumatológián megadta az autós biztositóját... de a helyszinen nem töltöttem ki semmilyen adatlapot, mert a mentő elvitt....
Az autós azt vallotta a rendőr szerint, hogy gyorsan jöttem, ami nem igaz! – max 50-55 kmh lehetett.
Na azt hiszem most ennyi, az asszonypajti kitölti a boromat ...
Átgondolom a folytatást...
Balesetmentes utat mindenkinek!
Ez mibe kerül?
Kuplung olajtartály, fedéllel, érdekelne.
Esetleg csinálhatok neked az enyém alapján!
Olvastam valahol, hogy Nicky Hayden tanítgatja ott Talmát, neki ez hazai pálya. Jótol tanul ez is, a 14.-től ?
1 Valentino ROSSI ITA Fiat Yamaha Team Yamaha 1'21.981
2 Jorge LORENZO SPA Fiat Yamaha Team Yamaha 1'22.093 0.112
3 Casey STONER AUS Ducati Team Ducati 1'22.170 0.189
4 Dani PEDROSA SPA Repsol Honda Team Honda 1'22.637 0.656
5 Toni ELIAS SPA San Carlo Honda Gresini Honda 1'22.682 0.701
6 Andrea DOVIZIOSO ITA Repsol Honda Team Honda 1'22.880 0.899
7 Marco MELANDRI ITA Hayate Racing Team Kawasaki 1'23.140 1.159
8 Chris VERMEULEN AUS Rizla Suzuki MotoGP Suzuki 1'23.217 1.236
9 Colin EDWARDS USA Monster Yamaha Tech 3 Yamaha 1'23.285 1.304
10 Alex DE ANGELIS RSM San Carlo Honda Gresini Honda 1'23.406 1.425
11 Randy DE PUNIET FRA LCR Honda MotoGP Honda 1'23.439 1.458
12 Loris CAPIROSSI ITA Rizla Suzuki MotoGP Suzuki 1'23.637 1.656
13 James TOSELAND GBR Monster Yamaha Tech 3 Yamaha 1'23.690 1.709
14 Nicky HAYDEN USA Ducati Team Ducati 1'23.747 1.766
15 Sete GIBERNAU SPA Grupo Francisco Hernando Ducati 1'24.533 2.552
16 TALMÁCSI Gábor HUN Scot Racing Team MotoGP Honda 1'24.926 2.945
17 Niccolo CANEPA ITA Pramac Racing Ducati 1'25.511 3.530
meg mindig air -ram takaro idomot keresek 96-os ZX9 eshez!
esetlegha tud valaki jelezze!
elore is koszi