ZX-10R-t kell venni vazze. Pont a múltkor mondja egy kolléga, hogy egy komolyabb autóval megfogna. Mondom az attól függ mennyire komoly. Há mer mér? Ferrari? Ja mondom az Enzo esetleg de az is inkább csak top speeddel. De mondom hány Enzo is van kicsiny országunkban? ZX-10R vs. Porsche Turbo.(420Le)
1. 190kg + 90kg seducertt....
2. a Suba osszkerekes, nem kapar el es nem akar hanyadtesni sem
Nincs eselye az autonak, ez vilagos. De korant sem olyan fenyes a helyzet, mint ahogy kalkulaltok. Kepzeld csak el azt az esetet, ha netan nem 402m, hanem esetleg 2km lenne a versenytav. Az Impreza talan nem, de sok sportkocsi siman gyorsabb egy Z1000-nel es bizony behozza a lemaradast. Vagy ha mast neznenk: gyorsulas 200-rol vegsebessegre (vagy 250-re). Ebben a mufajban nagyon sok motor kikapna egy szinte hetkoznapi autotol, teszemazt egy 535i BMW-tol. Nem konkret peldat mondok, ne kossetek bele. Csak a nagysegrendekrol elmelkek.
Jött a srác megnézni a motort egy diesel Fiat Ducato-val. Amikor beindítottam a garázsban kettőt hátralépett. Ma nem ér rá, de állítólag mehetünk még a héten gyorsulni. Van még 2 másik autója is -állítólag- ami 500/700 ló. Addig is gyakorolok.
Érdekes ez a súly lóerő arány.
40 ló/120 kg (gn 400@500) 0,3
200 ló/1000 kg (turbós zsiguli) 0,2
és a ruszki monster (gyorsulásra épített gépezet) felzabált, ráadásul úgy, hogy jobban megindult álló helyből, mint a motor.
Ennek az ellenfele egy ZX14 turbó lenne. Viszont egy széria 911 már alázható:
Mondtam a múltkor, hogy egy B(uzi)M(acsó)W(agyok) Z4M keménykedett, de szerintem aznap meg lett hirdetve a szarja. Ilyen
A cikk is tanulságos, újabb Tajgetosz+
Kinti fórumosok szerint akik járnak gyorsulni egy széria Z1000 (a régebbi erősebb+könnyebb) 11-12 között megy. Kompival 10 alatt, már linkeltem szerintem amikor a kompresszoros Z (200-220Le) lenyomja a 300 lovas (turbós) ZX10-est többször is.
Minél nagyobb tuning van a gépben annál nehezebb jó időt menni vele.
Ismerem a srácot, úgy volt, hogy a régi kilencesért+ a 05-ös FZS-ért ad egy gyönyörű 05-ös ZX10-et. Amikor vittem volna neki már eladta a motort
Mindent csak nagyon olcsón vesz meg. Jó motorjai vannak, kivéve a fekete 929-es.
A 10.3 mp.egy széria motorral volt.Persze ettől egy másik pilóta miért is ne futott volna már jobbat!De én a 10.3-at egy kilencesre értettem,ami azért szerintem jobbat tud 402-n mint a Z1000!
Egy 550 lovas összkerekes autó már 11 másodperc körül tudja a 402-t.A Z 1000-t nem tudom,de az is ott körül van.Haver legjobb ideje a kilencessel 10.3 mp.Szerintem nem egyértelmű!
Ahhoz, hogy egy impreza partiban legyen velünk minimum 700 paci kell. Persze ha lefulladsz és utána nem tudod beindítani a mocit akkor egy 1.0-ás swift is lenyom. De normál körülmények között 1/4 mérföldön az 550Le is kevés bele.
Éppen lehet belőle 550 lovast csinálni,de az már nem egy egyszerű chip tuninggal fog kijönni belőle!Ha valóban benne van az 550 paci,akkor necces lehet a gyorsulás végkimenetele,de egy 2-300 méteres szakaszon még talán akkor sem kalapálna el!
ZX-10R vs. Porsche Turbo.(420Le)