Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szeva pipifax! Hát hogyne emlékeznék! Nekem is egy 94-es ZX-9-esem volt,mint neked,a gyorsulásba minimális a különbség az F1-hez képest,a tiéd az 3,6-alatt van százon,ez meg 2,8-3mp.A vége is hasonló,270-280körül van az igazság.Azt a cirka 35kg sújkülönbséget inkább a kanyarba érzed,hogy mennyivel könnyebb ide-oda borogatni az újabbakat.
Sajnálom, reméltem pedig, hogy megussza sajnos én még a kiérkező hozzátartozókat is láttam
Vigyázzunk magunkra srácok!
A héten írtak a fórumban olyat, hogy meghalt az illető.
Biztos van szerelő,aki foglalkozik ilyesmivel. Szerelő esetén ragaszkodnék a végignézéséhez, főleg, ha komoly munkadíjról van szó.
Nem sok halat fogtunk de ez lett most a legnagyobb 13,5 kg
A tokám nem ilyen vastag csak tartani ezt a dög halat, úgy tudtam, hogy magamhoz húzom. Jelentem visszaengedve!
Apropó valaki tud valamit a 636-os kollégáról aki a hatos főúton 06.07-én de.11 körül jahamaha teszten Bonyhád előtt eldobott egy eriggyet.
A kocsisor elején voltunk épp akkor szállt le a mentőhelikopter másfél óráig vártunk de az még mindíg nem szállt fel, majd találtunk valami földutat és azon letipliztünk.
NA tudod mit kilencháromhathárom, nem kívánok én neked rosszat, csak minden nap másik fogad fájjon
Azé csak van aki ezt megcsinálja nem?
Sok benzint kap, aminek egy része nem ég el tökéletesen. Kérdés hol: alul, középen, felül v. mindenütt. (beállítási pontok: főfúvóka átmérő, tű helyzete, úszószint, üresjárati csavar, ill. a másik fúvóka ).
A vigasz az, ha beállítod a gépet, jobban fog menni/gyorsulni és persze a fogyasztás minimum 2 lityit javulhat (5-6 között illene lennie szvsz túratempónál = főleg 6.ban közlekedés, 6000 fölé csak alkalmilag pörgetés).
(Azért mondom, ha beállítod, mert én nemigen remélném, hogy fékpaddal rendelkező helyen rászánnák azt az időt és energiát, amit egy karbi belövése igényel (tank ugyan nem kell, de airbox igen, ergo airbox le, ha kell, karbisor le, vissza, vissza, mér, ha nem jó megint... Korrektebb helyen, mint ahol lehúztak, azt mondták, bérbeadják az oxi szenzoros kütyüt, hegeszttessek a csőbe neki foglalatot és csináljam magam, mert nem rentábilis..)
Hali!Eladtad a kapitális potykát,HO-HO?!?Mert abba most minden bele kell hogy férjen! Ne megyek motorozni,mert ez meg az Istennek sem akar 6.5 fölött enni,aztán már attól félek "megromlik" benne a benzin!
gondolom ezt valamiféle beállítással lehet orvosolni, mert nem igyé adják. Tegnap voltam mátrába, egy 200 km-es kiruccanás majdnem 6 péz
Azt, hogy túl sok benzint kap. Nem tud rendesen elégni.
Fekete korom van a kipu végen. Ez mit jelent?
Lemegyek megnézem
Anno (2003) egy B.szentandrási srácnak volt egy zöld-fehér-kék(?) , tiédhez hasonló 9-ese (az első típus), 4 liter körül evett, nyitott dob volt rajta. Elég jól ment, odaadta egy alkalommal - mikor még a gpz-m volt. (nagyon vette a gázt, nomeg nem tudom hányadikból tettem egyet vissza, gáz rá, egyet vissza, ... , egyet vissza, ami kifér.. 200+ ; hát volt .

Véletlenül nem fekete a kipuffvéged (vastagon kormos), ill.a gyertyáid?
Ja! Nekem sajnos még a tankomat is
Pontos mérést végeztem, most tudtam hosszút menni hétvégén!
kövér gáz 10,2 lityi/100 km
túratempó 130-140-es átlag 8 lityi/100 km
Valamit mosmá baszni kell vele, mert lassan többet tankolok mint motorozok.
Ápropó Vader. Neked volt régi kilencesed is ill. még az enyémtől az is újjabb. Mi a különbség a csibe?
azaz azt kérdezném mennyivel gyorsulnak a darázsfejűek/duplaszöm/ jobban mint a régebbi típusok, ill van különbség végsebességben? Persze ha még emlékszel a régebbi típus kvalitásaira.
2001 vagy 2-ben talan volt egy emlekezetes esztergomi motorostalalkozo, aminek a szombati programja tobbek kozott gyorsulasi verseny volt, rendes, fotocellas 402m-en. Akkor a nyilt kategoriat egy ZX-9R nyerte meg. Maig emlekszem a konferalo gyerek, gyozteshez intezett kerdesere:
- 100-200 ccm-el nagyobb motorokat vertel meg. van-e valamilyen tuning a motorodban?
- nincs semmi. ez tenyleg ennyire megy.

egy masik emlekezetes futam a 600-as kategoriaban volt, ahogy egy Kawasaki KX 500-as krosszmotor 30cm-el kapott ki 400 meteren egy 600-as turasport geptol. 400m kellett a sportmocinak, hogy utolerje a KX-et, ami a rajtnal ugy ment el mindha Hayabusaval allnal Babetta melle. a KX-en nem volt supermoto szett, sima krossz attetellel ment, butykos gumival.
Én elég régóta járok Kunmadárra, az első 3 évben volt olyan hogy a busákat is elverték a kilencesek! Ügyes! Mondjuk az R1-et nem csoda hogy legyorsulja, mert egyrészt a régebbi erős gépeknek könnyű volt az eleje, illetve szar/gyenge a kuplungja, az új meg gyengébb is
Délután Go Talma!
Mondjuk hasonlíthatjuk a K1 gixerhez is, azt is megeszi vacsorára még végre is!
Nagyon nagy gratula neki! Szép volt!
Lassan csak megtanúlják mások is,hogy:A NINJA MINDENT FELFAL! Ennyi!
Közhírré tétetik,hogy ma Nyíregyházán a Drag Racing gyorsulási versenyen kategóriájában/új 750,900,régebbi 1000/ első helyezést ért el zx-r kollégánk a ződséggel!Mindezt úgy,hogy a selejtezők alatt is Ő futotta a legjobb időt,valamint a döntőkben az egyel nagyobb kategóriában indulóktól is jobb időt futott!Valamint a slick gumival szerelt,pályázásra kialakított új /'09/ R1-eknél is többször jobb volt az ideje.
Először azt hittem street fighter motor kenését tesztelik:
link
Sajnálom, ezen a görcsön száraz úton is el lehet esni! Én egyszer hívtam balesethez rendőrt, de nagyon megbántam, pedig nem én voltam a hibás. Ha minden kötél szakad 2 szemtanú elég hozzá és fizethetnek. Egy srácnak fennakadt a kartel és fizettek, pedig le volt ültetve a kocsi.Nekünk most a kocsinál kellett egy kereket meghegeszteni, majd mesélek az eredményről, a jövő héten fogjuk beadni.
A 47-es "főúton" mezőberény felé az egyik híd közepén akkora "ugrató" van (nem látszik előre) hogy fél métert is repülhetsz a levegőben!
8332 hsz.!
Ha lecsavarod a betöltő nyílást és melegen -kézre vigyázva- engeded le hamar lefolyik. A 4 liter nagyon soknak tűnik, nekem a Z-be pontosan 3 liter ment bele. Engedd le!
Nagyon örülök neki, el sem lehet majd vontatni vasárnap du. a TV elől. Szerintem meg fogja mutatni mi az a Magyar virtus. Nem fog alázni, de a motortól függetlenül benne lesz az első tízben! Nagyon boldog volt amikor elújságolta a hírt. Nagyon sokat dolgozott ezért, minden -sport- motorosnak ez az álma! Mégiscsak van igazság, végül is csak két versenyt hagyott ki, de remélem titokban minden nap tépte az ezres gép száját!