Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát igen!
Ha meg kell a Pilot power, akkor nalam talalsz CT2-t es a regit is
Így ahogy mondja kolléga, hamar elbillen. Tehát mit tegyek?
A kis kémlelőablaknál nincs feltüntetve neked,hogy mikor milyen mennyiséget kell beletölteni?
Az enyémnél 3.8 l. kell a száraz blokkhoz,de csak 3.3 L. akkor,ha szűrővel cserélem/Mindíg azzal!/,és 3.1 L. kellene szűrő nélküli cserénél.Szóval ha 4 litert beleöntöttél,akkor abból engedj le,mert az összesen megvan 4.5 L. most benne!
Hát szerintem még a szétszedett blokkba sem kell 4 liter nem, hogy egy sima szűrős cseréhez. Ott 5 deci plusz minimum van.
Az a megoldas, hogy esetleg leengedd a felesleges olajat, nem jutott eszedbe?
Ha lábra állítod a motort,akkor teljesen ellepi az olaj az ablakot?

Aztán ha így középállásból elkezded finoman balra dönteni a motort,akkor hamar elbillen onnan az olaj vagy sem?
Már lassan 3 hónapja így járok vel és még nem volt semmi, igaz még azóta nem mentem tiltáson. szerintem csak 2-3 decivel lehet benne több, mivel amikor lecseréltem az olajat, akkor 4 liter ment bele. Olajszűrőt is cseréltem, jó sokáig hagytam had csöpögjön ki rendesen, 1 napig folyt.

Érdemes lehet leengedni belőle, vagy hagyjam úgyis megeszi?
Vagy etesd meg vele nyélen!
Szíjjá le belőle egy kicsit.
Nem mindegy,hogy + 2-3 dl.,vagy + 1 L. 2 - 3 dl. még nem baj,de a sokkal több már előidézheti a ddt500 által leírtakat.
Túlnyomás keletkezhet a blokkban és kinyomja a tömítéseket. De aztán, hogy ez meg is történik-e azt nem tudom.
Egy kérdés.

Lehet valami baj abból ha túl sok olajat töltöttem a motorba (motor egyenesben, kémlelőablak csurig tele)?
seducertt! Egyszer azt irtad, jobban orulnel, ha Talma egy Honda nyergeben kapna helyet a MotoGP-ben...! Azt kivanom, minden almod igy valjon valora, haver!
De még a motoremelő is ízlésesen ződre van festve
fékem az volt csak időm nem szembe jövő kocsi mögül ugrott ki az a rohadék
Fék nélkül, hogy érted nem volt semmi féked, vagy csak nem volt időd behúzni?
A sebességet én sem nézem (az órám stabil 0-át mutat) csak a kanyarban fosok. Egyébként nálatok kb 120-150 az alap tempó ha este arra járok.
én nem merem betartani a sebesség korlátozásokat mert nekem abból csak a baj van most is először tartottam be az 50-et fék nélkül bele is rongyoltam a kutyába
az ebay-en komplet új műanyag idom garnitúra nem gyári színben "valószínű hogy air-brusolva van " 68000 huf szerintem elég jó
kawáéknál egy komplet idomgarnitúra szinre fújva 530 000 ez a nem mindegy
Ok Benne vagyok. De mondom előre nem vagyok egy döntögető mester. Féltem a tyúkszaros életem meg a gépemet is.
Ja és e-mailben is lehet rendelni. Visszahívnak és egyeztettek.
hmm az itt van egy köpésre ha készlesz a gépem hasíthatunk egyet
Igen most ingyenesen kipostázzák. 2500/kerék a fényvisszaverős alap színből kawa felirattal, de extrákat is csinálnak. Küldik az árut, találsz benne egy csekket kitöltve feladod és kész. Szerintem ez jó megoldás, mert ha nem tetszik reklamálhatsz és nem kell kifizetned semmit előre.
na eztet én is szeretném tudni