Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na ezaz legalább a rendszámmal nem lesz gondod
Viszont a sörös képnél mintha az egyik srác inkább a csulát fújná visszafele mint szipkázná kifelé a sert
Akkor dugd rá az összes gyertyapipát!
Köszönöm, hogy próbálsz segíteni, de áprilisba lettek beletéve zsír ngk-k azóta 1063 km tudtam beletenni
Ne félj hálám utolér
Valószínűsíthető,hogy az az idomod egy E modellről származik,mert azoknak nyúlik be ott az a kis sarok,hogy takarja a csavart.A matricáid gyáriak azon az elemen?Fényvisszaverős?hasonlítsd össze a másik oldalival!
Ez érdekes!
MIndenhol illeszkedik az idom, mindenhol ugyanolyan csavarok vannak, sérülés nem látszik
Jobb, majd bal oldal
Ahham akkor bibi lesz, ezek szerint nem gyári a bal oldali idomom. Mert az rálóg a csavarra, mindjárt rakok fel képet.
Na ez tényleg érdekes!Az enyémen nem kellett vágni semmit.Sőt ha megnézed a fényképeim között az előző kilencesemet,azon is hozzáférni a csavarhoz vágás nélkül is.Sőt megnéztem még másik fényképen is amin jobban látszik.Az ami más lenne ott valamiért?Vagy nem gyári ott valami?
A bukógombádhoz kérdés:

Bal oldalt vágni kellett az idomot, hogy a blokktartó csavarhoz lehessen rakni a gombát?

Jobb oldalt szabad, bal oldalt rálóg az idom... érdekes egy megoldás....
Hello!

Igen tudom, azon vettem észre, hogy nem is a 180 kéne rá... de végülis nincs baj ezzel se.

Köszi
J17xMT6.00

Akkor ha ez elfogy róla, 190-est rakok fel.

Köszi
A műszaki lapon rajta van amit a múltkor feltettem.
Hy! 190/50-es a gyári mérete hátul.
Nézd meg a felnire mivan irva és megtudod a gumi méretet!
5.5 akkor 180/55 kell rá
6.0 akkor a 190/50 kell

Bal felén az egyik küllön lesz rajt!
Még egy: van egy garnitúra bridgestone battlax racing vágott slickem, használ vki utcára hasonlót? 120/70-180/55
Sziasztok!

Mocizgatok, ahogy van időm, 1000 km eddig a kawával.
Maradt az olaj (repsol 10w 50) mások szerint nincs vele baj...
2003as a gép, 180/55el szerelve.

Nem 190/50nek kéne lenni-e rajt? mik a tapasztalatok?
Hátul nincs majré, elől még kb 8-9 mili, így első nekifutásra... nem érzem csúszkálósnak. Bár elől egy 2003as Dunlop D205 van, nem vmi bíztató Hátul D209 qualifier, jó gumedli.
130nál autópályán 5,8, átlag 160-170 kétszeméllyel 7,2 a fogyi, még gyári dobbal.

Üdv: Edem
Naaaaa,a sajátja!
Az ilyeneket maskepp hivjak...
Az ilyeneket hívják motorgyilkosnak! Büszke lehetsz magadra!
Fúú,bazzeg ez aztán a teljesítmény!Büszke lehetsz rá! Szegény motor!
Megmutatom hogy kell füstölni gumit , na meg sörivóversenyt nyerni
Szerintem tuti gyertyát kell cserélj. Nálam is ez a baj, miután minden be van állítva, kitakarítva (nincs most pénz gyertyára, meg úgyis csak hidegen szarakodik, de első dolgom lesz). Bár nálam a fogyasztás nem drasztikus, de nem is méregetem. Tavaly Erdélyben 2000 km-re számítva 5,5 volt, ebből 1000 km az út, ua. a baromkodás ott.
http://erdelyibalhe.extra.hu
Íme:
http://www.kawasaki.hu/news.as...
Aztán húzzátok neki rendesen!