Na ezaz legalább a rendszámmal nem lesz gondod
Viszont a sörös képnél mintha az egyik srác inkább a csulát fújná visszafele mint szipkázná kifelé a sert
Valószínűsíthető,hogy az az idomod egy E modellről származik,mert azoknak nyúlik be ott az a kis sarok,hogy takarja a csavart.A matricáid gyáriak azon az elemen?Fényvisszaverős?hasonlítsd össze a másik oldalival!
Na ez tényleg érdekes!Az enyémen nem kellett vágni semmit.Sőt ha megnézed a fényképeim között az előző kilencesemet,azon is hozzáférni a csavarhoz vágás nélkül is.Sőt megnéztem még másik fényképen is amin jobban látszik.Az ami más lenne ott valamiért?Vagy nem gyári ott valami?
Mocizgatok, ahogy van időm, 1000 km eddig a kawával.
Maradt az olaj (repsol 10w 50) mások szerint nincs vele baj...
2003as a gép, 180/55el szerelve.
Nem 190/50nek kéne lenni-e rajt? mik a tapasztalatok?
Hátul nincs majré, elől még kb 8-9 mili, így első nekifutásra... nem érzem csúszkálósnak. Bár elől egy 2003as Dunlop D205 van, nem vmi bíztató Hátul D209 qualifier, jó gumedli.
130nál autópályán 5,8, átlag 160-170 kétszeméllyel 7,2 a fogyi, még gyári dobbal.
Szerintem tuti gyertyát kell cserélj. Nálam is ez a baj, miután minden be van állítva, kitakarítva (nincs most pénz gyertyára, meg úgyis csak hidegen szarakodik, de első dolgom lesz). Bár nálam a fogyasztás nem drasztikus, de nem is méregetem. Tavaly Erdélyben 2000 km-re számítva 5,5 volt, ebből 1000 km az út, ua. a baromkodás ott. http://erdelyibalhe.extra.hu
Viszont a sörös képnél mintha az egyik srác inkább a csulát fújná visszafele mint szipkázná kifelé a sert