Én több év motorozás alatt nem hiányoltam a kormány lengéscsillapítót, igaz nem 60 kiló vagyok. Először anélkül használnám. A Z-re sokkal inkább kellene (1-2) meg is van de még erre se tettem fel.
Amire való (előző hosszú beírás) arra a célra inkább hátrány lenne belőle.
Ha 4 dugós az első féke és nem kapaszkodós, akkor az újabbik lehet, az ZX900CE helyes, ui. nekem volt az első ZX9-R hivatalosan az országban pár éve.
Leengedve sokkal jobb a 2001-es, én még a hátulján is emeltem. Ezt a legegyszerűbb kipróbálni, csak egy imbusz kulcs kell hozzá.
Áttételt neked kell érezni, hogy kell-e jobban gyorsulnia. Szerintem nem, mert egy Z4M ma szerintem vitte tuningoltatni a vasat, amikor a -gyengébb- Z-vel állva hagytam
Hali! Váltóolaj témában 99' -es 6 -om van.Eddig full sines repsol 10W-40 volt benne a váltó úgy működött mint a vaj(motor viszont zabálta).Ezért döntöttem kawa volt beszállítója mellett és lett Fuchs fészines 10W-40, váltó ragadósabb(elviselhető)lett motor még nem tudom ,hogy viszonyul hozzá csere után csak 1000-t mentem.
Nya,megvolt a légszűrőtisztítás
Nem gondoltam volna hogy ennyi is jelent valamit a motornak,persze nem volt egyáltalán dzsuvás.
Finomabban jár,mind szivatóval,meg simán alapjáraton is
Szerencsére neki még nemvolt családja, örök csajozós volt... a temetésen a sok régi barátnő... rengetegen ismerték. A baleset a házuktól 500 méterre, a miénktől egy km-re volt. Sajnos nem kell messze menni, így még fájóbb az eset.
Azt szeretném megkérdezni,hogy hol lehet elfogadható árban dupla bubis plexit/vagy racing plexit/,vagy mittom ho híííjjják.Ahány helyen nézem annyiféle neve van.
Ahogy mondod: ilyen a sors.Nem vagyok én sem milliomos,csak hátra hagyott egy feleséget és egy akkor 6 éves kislányt.Hát inkább hagytam.Ezért nem volt gépem 2,5 évvel ezelőttig.De ez már a múlt.De minden éven kimegyek a sírjához,és a baleset helyszínére.Na többet nem írok erről amúgy is hallunk a hírekben elég rosszat.
Részben egyetértek. 10,000-nél még nincs bejáratódva, 30,000-nél meg ott is van üres ahol nem kéne. Érzésre se a legjobb, de mindig vált. Aki kuplung nélkül tapossa a pedált annak főleg hamar elkopik. Nekem volt már néhány hondám, az tetszett, de az etalon az aprilia RS250. Az még a szájával is csinálja
Sajnalom. A halal valahol mindig ott lebeg elottem, mikor felulok a motorra. Mindig gondolok arra, hogy lehet, hogy ez az utolso utam. A motorozas ertekrendjebe ennek bele kell fernie, a halal - jo esetben csak kozvetetten - de resze a motoros letnek. Az is benne van, hogy romma torik a moci es nincs penz masikra, javitasra. De pl. az, hogy ellopjak a motort mar nem tartozik bele a motorozas ertekrendjebe, sehogyan sem kapcsolodik hozza. En pedig igy jartam, azthiszem sohasem fogom kiheverni. Remeltem, hogy soha nem kell itt szomorubb tortenetet olvasnom az enyemnel... Tenyleg sajnalom!
MIkor megtörtént a baleset... egész család nyugodjak meg nem az én hibám, kártalanítva leszek... sajnos belehalt sérülésekbe haver, jó barátom volt, családnak elég a baja.... én se vagyok milliomos... Majd meglátjuk. Haver volt a hülye, nem kéne városban 200al mászkálni, a saját utcájukban ahol 28 éve lakott... már nem mondja meg miért csinálta.
Lényeg, én élek, és van a seggem alatt egy motor, csak még a banké. Ilyen a sors könyörtelensége, így volt megírva.
Ugyanígy jártam a gsx-r750-l.2001-n volt a baleset és azóta sem láttam belőle egy fillért sem.Igazából a család melyik tagján hajtanád be?Nem zaklattam vele őket,elég volt a bajuk annélkül is.Az én vasamnak 20mm-t van beengedve az eleje,és semmi gond vele.Nem kell hozzá kormánygátló.Néha jobban megrázza a fejét de nem zavar nagyon.A váltóval semmi gondom,kuplung nélkül is szépen veszi oda-vissza a gangokat ha érzéssel kezelem a gázt.De nem nagyon erőltetem a kuplung nélküli váltást.Utcán szerintem fölösleges.
Záróakkord részemről:próbáltam én is kuplung nélkül,nagyon szépen veszi úgy is,csak mivel én úgy gondolom,hogy a kuplung kell a váltáshoz,ezért én inkább használom.A "KELL"-t úgy értem,hogy úgy egészségesebb a váltóra nézve!
A második fele egy másik hsz-ra volt reagálás, csak nem akartam plusz hsz-ekkel iderondítani.
Váltás, záróakkord: bizonyosan próbáltad már kuplung nélkül, de nem sikerült olyanra, ahogy szeretted volna, tehát nem elvből, hanem tapasztalat alapján ellenzed. Kinek a pap, kinek a papné.
gondolom az en iromanyomra reagalt, amiben azt a peldat irtam, hogy kitett terddel is kell mukodjon a valto. kepletes ertelmezes volt. teljesen kitett terddel egyaltalan nem lehet valtani, de en csak azt probaltam kifejezni, hogy az ember laba nem mindig all ugy, hogy a legkorrektebbul tudja mozgatni a valtokart es nem art, ha abba a valtomechanikaban van nemi tartalek. ezt hianyolom a kawabol.
Amire való (előző hosszú beírás) arra a célra inkább hátrány lenne belőle.
Leengedve sokkal jobb a 2001-es, én még a hátulján is emeltem. Ezt a legegyszerűbb kipróbálni, csak egy imbusz kulcs kell hozzá.
Áttételt neked kell érezni, hogy kell-e jobban gyorsulnia. Szerintem nem, mert egy Z4M ma szerintem vitte tuningoltatni a vasat, amikor a -gyengébb- Z-vel állva hagytam
Nem gondoltam volna hogy ennyi is jelent valamit a motornak,persze nem volt egyáltalán dzsuvás.
Finomabban jár,mind szivatóval,meg simán alapjáraton is
Vigyázzatok magatokra!
Személyes rossz tapasztalat!
Lényeg, én élek, és van a seggem alatt egy motor, csak még a banké. Ilyen a sors könyörtelensége, így volt megírva.
Váltás, záróakkord: bizonyosan próbáltad már kuplung nélkül, de nem sikerült olyanra, ahogy szeretted volna, tehát nem elvből, hanem tapasztalat alapján ellenzed. Kinek a pap, kinek a papné.