Csá!
Te kilencháromhathárom, ha gondolod küldök neked ajándékba fekete bőrfestéket, de azt a fehér istentelenséget az üllésről tüntesd el, ha már ilyen szép a moccod
Nekem egy karbon dobom van. Szakértők szerint, abszolút nincs benne semmi, úgy ki van herélve. Állítólag valami gyapotot vagy mit kéne belerakni, mert azt mondják olyan a hangja mint a 1,2-es zsigulié. De nem érdekel, mert biztos csak irigyek
Nekem forszírozott temponál gázelengedéskor mindig visszadurrog, még csak visszaváltani sem kell hozzá
Mit érne az egész bringa, ha nem durrogna vissza? Ez a legszebb az egészben nem?
Tudom, hogy ránt, de ez akkorát, hogy már fáj. Voltam vele jimyl-nél Ő is azt mondta, hogy ez nem normális. Neki is olyan vasa van mint nekem, de az övé nem ránt akkorát.
Azt tapasztaltam amikor indulásnál berakom 1-be akkor át ránt a gép, hogy majd leesek. Csak 1-be csinálja ezt utána a többi fokozatban nem. Ha hideg nagyot ránt, ha meleg akkor is túl nagyot.
Mitől lehet ez?
Hy Mindenki!Vagy két hete vettem észre,hogy 3.-ban olyan 10 ezernél megcsúszott a kuplungom.Próbálgattam 5.-ben,6.-ban is,de így forgalomban nem tudtam olyan fordulatra felhúzni,hogy megcsússzon.Megrendeltem bele a lamellákat/Tour Max racing,valami papír alapú/ és a rugókat/Lucas/.Az imént raktuk bele.Megégve abszolút nem volt,de még csak mérhető kopás sem a lamellákon!Viszont a rugók azok már olyan 3 - 4 milliméterrel rövidebbek voltak.Most már nem csúszik meg.Érdekes,nem?!?Egy kicsit gyengült a rugó és már nagy terhelésnél megcsúszott!Vagy sok az erő?Húzzak le egy gyertyapipát legközelebb ha ilyen van?
Heló!
Az enyémen gyári a dob,csak ki van véve a szükítő belőle,és olyan szépen visszadurrog ahogyan kell
A fogyasztását a mult hétvégén volt szerencsém lemérni.
Belenyomtam 670 km-t,és 5,6-6 L jött ki száz kilóméterre vegyesen.
Ebbe volt autópálya 140-150-el,város,és MÁTRA.
Mindez 2 személlyel.
Már egyszer leírtam hogyan kell megoldani a problémát. A Z-hez mellékeltem képet is. Egy csövet kell ledugózni, nem kell agyba főbe állítani a gépet, és nem fog többet se enni! A blokk ugyanaz. A hozzá való (vagy rá méretezett csővel) minimálisan egyet kettőt durrog.
Ha a szelepeket nem is (én még nem jártam így), de a sok durrogás a dobot szarrávágja. Ne csodálkozz ha így hagyod akkor hangosodni fog!
Angol fórumokon exhaust popping
Milyen fúvókát alátéteztetek?
Vegyél bele DynoJet fúvókakittet(állítható a tű, gyengébb a rugó,és több méretű fúvókát+ egy fúrót tartalmaz , amivel a tolattyút kell nagyobbra fúrni a leírásban szereplő helyen!) meg egy K&N szűrőt! A fogyasztásod ettől a középtartományban használva csökkenni fog! Nekem most a VTR 5.5-6 litert eszik! Viszont ez a fogyasztás dolog is személyre szabott! Azaz csuklófüggő!
Te kilencháromhathárom, ha gondolod küldök neked ajándékba fekete bőrfestéket, de azt a fehér istentelenséget az üllésről tüntesd el, ha már ilyen szép a moccod