Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csá!
Te kilencháromhathárom, ha gondolod küldök neked ajándékba fekete bőrfestéket, de azt a fehér istentelenséget az üllésről tüntesd el, ha már ilyen szép a moccod
Nekem egy karbon dobom van. Szakértők szerint, abszolút nincs benne semmi, úgy ki van herélve. Állítólag valami gyapotot vagy mit kéne belerakni, mert azt mondják olyan a hangja mint a 1,2-es zsigulié. De nem érdekel, mert biztos csak irigyek
Nekem forszírozott temponál gázelengedéskor mindig visszadurrog, még csak visszaváltani sem kell hozzá
Mit érne az egész bringa, ha nem durrogna vissza? Ez a legszebb az egészben nem?
Nincs mit 2 perc volt. Az ötlet nehéz a rajz már gyorsan megy. Mondjuk szép motorra könnyű szépet tervezni.
Ja,hogy Te csináltad!Köszöntem a fáradozásodat! Jóccakát!
Ha nem haragszol ma már nem rajzolok többet. Talán holnap, ha lesz rá időm tervezek neked valami olyat, amit szeretnél.
Jó éjt mindenkinek.
Túl "csicsás" nekem.Valami nagyon egyszerűt,de nagyon szépet kellene találni.Ami egyedi is.
Mit szólsz 3 színhez? Kb ilyen:
Azt a "motívumot" ami az oldalán van, a tanknál kezdődik és hátul van vége. Középről kifelé keskenyedik. De ez csak az én ötletem.
Arra egyelőre nincs jó elképzelésem,hogy pontosan hogyan!A kapaszkodó szalagot fehérre,a többi marad?
Fekete-fehér úgy mint az oldalán a csík.
9-es fehér bőr belsővel eladó!
Csajos?!?!Há mé?Zölddel nagyon egybeolvadna a motorral.Fekete vagy fehér?
Nem rossz. Kicsit csajos. Zölddel jobb lenne.
Ez így milyen szerintetek?/ülés/
Akkor passz....!
Kiemel rendesen. Nem mászik, most lett olaj cserélve benne. De nem javult semmit a helyzet.
Kiemel a kuplungod rendesen?Ha beteszed egyesbe,és behúzva tartod a kuplungot,nem "mászik" lassan előre?
Tudom, hogy ránt, de ez akkorát, hogy már fáj. Voltam vele jimyl-nél Ő is azt mondta, hogy ez nem normális. Neki is olyan vasa van mint nekem, de az övé nem ránt akkorát.
Minden motor ilyen nyersen veszi az egyest!Ez nem hiba.A váltó sajátossága,mondhatni.
Helló!

Azt tapasztaltam amikor indulásnál berakom 1-be akkor át ránt a gép, hogy majd leesek. Csak 1-be csinálja ezt utána a többi fokozatban nem. Ha hideg nagyot ránt, ha meleg akkor is túl nagyot.
Mitől lehet ez?
Hy Mindenki!Vagy két hete vettem észre,hogy 3.-ban olyan 10 ezernél megcsúszott a kuplungom.Próbálgattam 5.-ben,6.-ban is,de így forgalomban nem tudtam olyan fordulatra felhúzni,hogy megcsússzon.Megrendeltem bele a lamellákat/Tour Max racing,valami papír alapú/ és a rugókat/Lucas/.Az imént raktuk bele.Megégve abszolút nem volt,de még csak mérhető kopás sem a lamellákon!Viszont a rugók azok már olyan 3 - 4 milliméterrel rövidebbek voltak.Most már nem csúszik meg.Érdekes,nem?!?Egy kicsit gyengült a rugó és már nagy terhelésnél megcsúszott!Vagy sok az erő?Húzzak le egy gyertyapipát legközelebb ha ilyen van?
Heló!
Az enyémen gyári a dob,csak ki van véve a szükítő belőle,és olyan szépen visszadurrog ahogyan kell
A fogyasztását a mult hétvégén volt szerencsém lemérni.
Belenyomtam 670 km-t,és 5,6-6 L jött ki száz kilóméterre vegyesen.
Ebbe volt autópálya 140-150-el,város,és MÁTRA.
Mindez 2 személlyel.
A fogyasztásom gyárilag 7 liter volt normálisban, most 6.2 ugyan olyan tempóban.
Már egyszer leírtam hogyan kell megoldani a problémát. A Z-hez mellékeltem képet is. Egy csövet kell ledugózni, nem kell agyba főbe állítani a gépet, és nem fog többet se enni! A blokk ugyanaz. A hozzá való (vagy rá méretezett csővel) minimálisan egyet kettőt durrog.
Ha a szelepeket nem is (én még nem jártam így), de a sok durrogás a dobot szarrávágja. Ne csodálkozz ha így hagyod akkor hangosodni fog!
Angol fórumokon exhaust popping
Milyen fúvókát alátéteztetek?
Vegyél bele DynoJet fúvókakittet(állítható a tű, gyengébb a rugó,és több méretű fúvókát+ egy fúrót tartalmaz , amivel a tolattyút kell nagyobbra fúrni a leírásban szereplő helyen!) meg egy K&N szűrőt! A fogyasztásod ettől a középtartományban használva csökkenni fog! Nekem most a VTR 5.5-6 litert eszik! Viszont ez a fogyasztás dolog is személyre szabott! Azaz csuklófüggő!