Nekem Akra,és az is visszadurrog,sőt másnak másféle nyitott sportdob is visszadurrog.Szerintem az az alátétezés/már bocs!/ hülyeség.Egy másfél-két literes fogyasztás emelkedés azért már eléggé nem normális dolog!És ez a "nem tesz jót a szelepeknek" téma is egy nagy baromság!Én ezt már több hozzáértő szerelőtől kérdeztem,de mindegyik csak megmosolyogta a témát!A fogyasztásról.Én mostanában méregettem az enyémet.Kétszemélyes túrázásnál 5 - 5,2-őt evett,ha egyedül kenem,akkor 6- 6,5 liter,de az"elmebeteg szinten" sem evett még ez 8 liter fölött közúton.Szóval én amondó vagyok,hogy egy sportdob miatt nem szükséges semmiféle állítgatás a motoron!
Nekem Skorpió dobom van, nekem is visszadurrog de ezt szeretem benne a legjobban A szerelőm azt mondta teljesen rendben van. Szerintem nem kell félned semilyen károsodástól
Egy kis segítséget kérnék végdob visszadurrogás ügyben.
Nos, megkapta a motor a Devil végdobot. A hangját már egyszer jellemeztem , viszont egy szakmai kérdés még jelen van.
A finomhangolás köre, értsd alatta a végdob visszadurrogásait-kontra üzemanyag ellátás mértéke. Azaz, hogy a második körénél tartunk most a motoros cimbivel. Ami annyit jelent, hogy a fúvóka most már kapott egy alátét is, de még mindig visszadurrog (igaz már nem akkorákat és nem olyan mértékben). Ezt teszi olyan 5-6000-es fordulattól bármely fokozatban (nyilván lefelé haladva egyre inkább .
Nos, ha van valakinek saját tapasztalata azt megköszönöm, ha megosztaná velem. Mert a köv. lépés egy újabb alátét, de az átlagfogyi már emelkedett 5,5-6 ról 7,5-re így is. Persze valamit valamiért, de ez is egy kérdés lenne, hogy másnál is ez a tapasztalat vegyes használatban?
Vagy lehetséges, hogy a Devil sajátossága, valamilyen belső kiképzés okán a durrogás? Nem hinném...
Hallottam, hogy a kipuff. szelepeknek ez nem tesz jót.
Ja, a számítógépes szinkronizálásnál, annyira szépen lehetett látni, hogy együtt futnak a szelepek max. fordulatig, illetve a gázelvétel alatt is.
A Cb dobja nekem is tetszik,egy hasonlóval kiegyeznék!A másik kilőve,mert egyelőre nem turbósítom! Holnap alánézek már komolyabban,hogy mit lehetne kezdeni vele.
Egy hasonló pufó megoldáson gondolkodom.Szebb lenne így a hátulja.Vagy nem?!? Csak attól tartok,hogy túl hangos lenne!Már így is indítja a parkoló autók riasztóját!
Egy kis segítséget kérnék végdob visszadurrogás ügyben.
Nos, megkapta a motor a Devil végdobot. A hangját már egyszer jellemeztem , viszont egy szakmai kérdés még jelen van.
A finomhangolás köre, értsd alatta a végdob visszadurrogásait-kontra üzemanyag ellátás mértéke. Azaz, hogy a második körénél tartunk most a motoros cimbivel. Ami annyit jelent, hogy a fúvóka most már kapott egy alátét is, de még mindig visszadurrog (igaz már nem akkorákat és nem olyan mértékben). Ezt teszi olyan 5-6000-es fordulattól bármely fokozatban (nyilván lefelé haladva egyre inkább .
Nos, ha van valakinek saját tapasztalata azt megköszönöm, ha megosztaná velem. Mert a köv. lépés egy újabb alátét, de az átlagfogyi már emelkedett 5,5-6 ról 7,5-re így is. Persze valamit valamiért, de ez is egy kérdés lenne, hogy másnál is ez a tapasztalat vegyes használatban?
Vagy lehetséges, hogy a Devil sajátossága, valamilyen belső kiképzés okán a durrogás? Nem hinném...
Hallottam, hogy a kipuff. szelepeknek ez nem tesz jót.
Ja, a számítógépes szinkronizálásnál, annyira szépen lehetett látni, hogy együtt futnak a szelepek max. fordulatig, illetve a gázelvétel alatt is.
Üdv:
leo
Meg hülyült a számítógépem, a Kawasaki ZX-9R fórumba belépve, mindenféle motornak látszó tárgyról ad be képeket.
Üdv
Itt egy példa R6-ról.
Akkor ezt kérném.
Üdv
Kawaszeki köszi a telefonszámot, ha lesz időd menjünk ki böszörménybe. Le a kalappal hogy még ezt a ritka motort is mennyire vágod!
Protektorok vannak benne?
És ha valaki megvenné?
Ha netán nem megy el a motor a kabát is rádrohad!