Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali 9363.
Volna egy kérdésem ,most néztem atibi képeit és lehet hogy rosszul néztem de úgy tünt hogy neki a kormány felfogatása a villa öszekötő alatt van az enyémen meg felette.A kérdés a következő,Azért van így neki mert ujabb vagy mert szarul van az enyémen?
Helló!Na végre!Támaszd csak neki a hólapátot aztán csinálj róluk egy közös képet,ha már egyszer ennyire összefonódott a sorsuk! Egyébként itt még ma is volt olyan hózápor,hogy a hajam téptem.Tíz perc múlva meg hét ágra sütött a Nap!Na és milyen?Motoroztál?Neked mi volt előtte?
Hali 9363!

Végre elállt a hóesés úgyhogy elhoztam a vasatt.
Ja!Na majd az új motorok ára fellendíti a céget!
Csak anyagi okok miatt,semmi extra!
ÁÁÁ na csak meg láttam a térképet kösz
Asszem én elmegyek, ha nem jön közbe semmi, ha jó az idő akkor mocival. Asztán csurgatom egy kicsit a nyálam
Kicsit szét kell nézni. Tessék: http://www.kawasaki.hu/news.as...
Azért kösz!
Helló!Én sajnos nem tudom!
Na csá!
Ebben a pillabnatban kérdeztem volna a sráctól, hogy ez Budaőrs Autó expo M1 hol a halálba van, de már nem engedte elküldeni, mert kimoderálták, ismeretlen okok miatt. Te nem tudod véletlenül ez a hely hol van?
Ezért nem voltak kint a kiállításon,mert ezt tervezték?Különcködünk,különcködünk?!?
Egy hónapja cseréltem le az olajat a gépben Repsol Moto Sintetico 10W40-re.Eddig kb.:250 km-t mentem vele.A motor hangja egy picit finomabb lett tőle,a váltó olyan mint volt.Az eddig megtett km alatt az olajszint nem változott.Egyenlőre ennyi tapasztalat van az olajjal kapcsolatban.
Köszike!
az jo lesz, egyébként Zx9 2001-es évjárat, színe zöld
Ja most látom z4-et irtál, arról hirtelen ezt találtam

A stabil

A Metzeler ME Z4 egy a Pirellihez hasonló szerkezeti felépítéssel startnol. Ezért a tulajdondonságai is hasonlóak. Nem annyira kezes, viszont a kissebb felegyenesedési hajlam fékezésnél a ME Z4-nél jó kompromisszum. A 0 fokos huzalozás előnye a stabilitásnál érződik. Tapadás szempontjából, legfőképp esöben, nincs a Bridgestone nívóján, viszont egy korán jelző széles határvonallal jelez vissza..
Kategória: gumiabroncs Metzeler sportec M1

Megint csak én próbálok válaszolni

Sport utcai gumiabroncs, ezzel a High Tech-abronccsal új világ nyílik meg a Supersport-Bikes számára! A futófelület alatt 0°-os acélöv lapul, melyek párokban, ill. hármasával csatolt acélsodronyai különböző osztásban húzódnak. Ezek a csatolások az abroncs közepén a jobb csillapítás és a nagyobb komfort érdekében ritkábbak, míg az oldalfal alatt, a kanyarstabilitás és a kigyorsítás fokozott igénybevételéhez igazítva sűrűbbek, tehát a köpeny kevésbé deformálódik. Keveréke a Silica-Slian-Matrix. Gyors felmelegedésre és tartós hőtárolásra képes. A Sportec M-1 a 600ccm masináktól egészen a 1300ccm lökettérfogatú gépekig.

mivel látom lusta voltál megnézni amit mondtam ezelőtt
ezt másoltam be, kb 1000 hasonló írás kering a neten. Mind magasztalja ezt a gumát. Ez asszem olyan 2004 körüli széria.

Na most olyan mint M4 még nem is halottam,(persze ettől még létezhet) de amenyiben az M3 szeretne lenni inkább akkor az egy újjabb, átdolgozottab, valamivel jobb széria. Nagyon nem nyúlsz mellé egyikkel sem(szerintem)
A Repsollal lesz tapasztalat hamarosan. Milyen motorod van?
ha jössz pestre az jo lenne.pesten merre jársz?én a XVI.ker-ben dolgozom,8-5-ig.
mivel elég nyulott a láncom a matek szerint jo lesz de a gumisnal eljön az igaság majom vizes lesz
Egy 190/50-es oldalmagassága 95 mm.Ezé pedig 136.5 mm.,azaz a magasságkülönbség több mint 4 centiméter.Az nem kevés!Számolj rá a kerék sugarára 4.15 centimétert,és nézd meg.Én ennyit tudok mondani a témával kapcsolatban!
van egy 195/70-es fasza vágott slickem szerintetek befér ez a helyére nem a 195 hanem a /70miatt
Szeva!
Nem igazán vagyok szakember, de nekem mikor az egyik exmotorom ezt csinálta, (az kettesben) köszörültek vagy esztergáltak valamit a 2-es, 3-as fogaskereken és jó lett. Meg volt talán kopva egy kicsit...
Na, súgjatok hozzáértők!
A múltkor megcsináltuk a váltót, szép, jó, veszi a harmadikat működik hurrá.. Gondoltam ezt ma délutánig. Most megint kezdi a szarakodást. Így kezdte tavaly nyár vége felé is, aztán pár ezer km múlva meghalt a harmadik fokozat. Szóval tünetek: beveszi a hármat szépen, megy is, de néha ránt egyet-kettőt. Csak harmadikban. Teljesen független gázadástól, van hogy állandó gázra csinálja, van, hogy gyorsításra, van, hogy agresszívabb gyorsításra alacsony fordulatról, van, hogy finom gyorsításra alacsony fordulatról. A lényeg, hogy általában 2-4 ezer között csinálja. És csak egyet, vagy kettőt ránt.
Nos, a múltkori váltó cserénél csak a váltósort cseréltem ki. Tehát ami a problémát okozta, az nem szűnt meg.
Ki mire tippel? Én szerintem a kukactengellyel lehet a gond, mert a villákat megnéztem, és se elhajolva nem voltak, se égve, a vastagságuk is annyi volt, mint a vásárolt bontott cuccnak.
Valami nem ok, de nem szeretném a jó áron vásárolt bontott váltómat is szétb.szni.
Ötlet, tanács?
Egyik haverom a MOL-ra esküszik!
K5 GSX-R 1000-be rakta! Sokkal csendesebb lett a blokkja és a váltó is sokkal precízebben működik tőle! Nem hittem el de tényleg jó! Mielőtt lecseréltük volna az olajat mentem egy kört vele és olajcsere után is!Észrevehető a különbség!
6000 km után kicsit sötétebb lett a színe de nem folyt úgy mint a víz!Volt még viszkozitása !
Egyébként mindenki azt rak bele amit akar!
Nekem Pl bejött a Castrol Act-Evo 10W40 de ugyanúgy a Repsol Sintetico 10W40 is!Most Repsol van a VTR-ben és a ZX-9-ben is!
Viszont a Valvoline -al nincs jó tapasztalatom! 6000 Km után mint a pisa úgy folyt és szutyok fekete!Ja és állandóan összetörtek a kuplung lamellák tőle a GPZ-ben!Lecseréltem abban is Repsolra és máris megszűnt minden problémám!
és mi az ami bevált?
a repsol, vagy az ipone?
nekem kilencesem van, a kétszemű kapaszkodós verzió