Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Arra gondolsz, ami fent volt a használtautó.hu-n 14.000 km-el? Nem azt vettem. De valóban csudálatos volt az a gép. De vannak kétségeim, hogy 6 év alatt 14e km, az évente 2300 km, ami nem igazán sok... De előfordulhat, és akkor nagyon jó vétel lehetett. Enyémbe 32ezer van, és egy tulajos volt.

Szóval milyen olajat tegyek bele? Liquid Moly Racing 10W-40 Félszintetikus?
Ott van az keresd a tehnikánál utána a futóműbeállításokon a második lapon. Ja bocs a késői válaszért de haldoklk a net.
Nem tudtam elküldeni, ez a szemét freemail megint nem müxik
A motorland-on nem találtam csak honda,meg ducati beállitást
mondjad!
Himi vagy még?
Ilyet,magától megcsinálta!
Közben eszmét cseréltem a motorom előző tulajával.Progresszív Hyperpro rugókat tetetett bele/előre és hátra is/ és át is szelepelték a telókat a Corsarónál.125000-ért.Holnap felhívom őket,hogy miért ez a felemás beállítás!Ezt olvassátok el: www.corsaro.hu/futomuvek.htm Nem tudom hogy kell belinkelni valamit,azért írom le!
Az nagyon jo lenne,és előre is köszi!
himizoli@citromail.hu
Még csak azt a 180 km-t mentem vele ahogy hazahoztam,azóta sajna szar az idő.
De már akkor feltünt hogy sokkal könnyebben irányitható mint az elődje,gyorsulása brutális,kényelmes.
Nem volt teletankolva mikor elindultam vele,és még itthon se kellett tartalékra tenni 180 km után,pedig átlagba jöttem vele 140-et
100-120 rol már tol rendesen 6.-ba,ugy hogy a váltot se nagyon kellett használnom előzéseknél.
Jo kis masina ez,cseppet se bánom hogy ezt vettem meg,nem ujjabbat.
Talán ujjitok majd ha lesz rá lehetőségem,de addig is több mint jó ez a motor
Köszi,amikor kúszik felfele a fordulatszám,akkor széles vigyort varázsol a pofámra a hangzás,és a gyorsulás
Nem kell erősebb! Utcai motorozáshoz ez a teljesítmény bőven sok!
A jot konnyu megszokni es az ember sosem adja lejjebb! A ZX-9R kategoriajaban feljebb pedig mar nem vezet az ut. Van mas, van erosebb, szebb, de jobb nincs. (Jo na, azert lehetne erosebb! )
Most már jó!De amúgy nem nagyon használom én sem az említett tartományban!
De azért elég jól betanultad a 9-es leckét!Nekem sem kell más ,úgy döntöttem!
Ha rám hallgatsz picit megemeled az alapjáratot és 2000-2500 alatt nem használod a gépet. Se töltés, se rendes olajnyomás, váááááááh
Ne essunk tulzasokba. Csak fel evig volt ZX-9R-em. De a kovetkezo amig elek meg lesz!
Alapjáratról húzva volt a legelején a torpanás!
szerintem nagy gázállásnál, és nagy fordulaton semmit nem változhatott a viselkedése.
Hali!Na,voltam beállíttatni délelőtt a szinkront.Jó nagy szívás volt!Amire a két belső hengerhez betekerte a csávó azokat a csöveket,amire rá kell dugni a műszer gumi csöveit,hát mondott két imát!Meg aztán a végén vissza a két csavart ami lezárja a lyukakat....!A 45 percből kicsit több lett! Az egyik kilógott a sorból,a másik három viszonylag egyforma volt.Csak keveset mentem utána mert nagyon fáztam,de úgy tűnik eltűnt belőle az a kis torpanás!Megzavartam itt Nyírszőlős felé,megy ez mint az elmeháborodott!
akkor már tudod mi a helyzet!
tekerd egyformára
Hali!Csak nem Te vetted meg azt a szuper állapotú fekete seggűt Debrecenből?
Köszönöm mindenre kiterjedő,alapos válaszodat Mester!
Még ez lehet,mert ezt mondta egy szerelő srác is akit időközben megkérdeztem.Akitől vettem az volt vele pályán párszor,úgyhogy elképzelhető,hogy azért van így beállítva. Megkérdeztem Karsai Eriket is,de ő is azt mondta,hogy tekerjem egyformára,mert úgy jó.
Ha valakinek kel futómű beállítás nézze meg ezt a //motorland.hu/Robot/index.php?cmd=show&id=1259
Én nekem is ajánlották és egyenlőre bevált.