pályázók szokák így állítani! álltalában bal és jobbos kanyarok száma nem egyezik egy pályán és az ivűk sem egyforma ezért az egyik oldalt mindig máshogy lővik be!
De közutra meg egyformának kell lenni, legalábbis az az ideális!
Nemrég jutottam hozzá egy '02-es (fekete seggű) évjáratú 9-eshez. A szezon előtt olajat akarok cserélni, és ezügyben fordulnék hozzátok. 10W-40-es félszíntetikusra gondoltam, mondjuk a Liqui Moly termékei közül a RACING 4T SAE 10W-40-re.
Szerintetek mehet, vagy nézzek körbe más gyártónál is.
Jozan paraszti logika szerint egyformanak kell lenniuk. A konyv sem emlit, soha, egyetlen egy esetben sem olyat, hogy kulonbozoseg megengedett lenne.
Ha nem egyforma, akkor valoban fesziti a kerektengelyt munka kozben, de ez nem egy komoly mechanikai terheles. Szamos, olcsobb kivitelu motorban olyan telopar van, amiben a huzofokozatot az egyik szaron, a nyomofokozatot, meg a masikon lehet allitani. Kovetkezeskeppen az is mindig fesziti a kerektengelyt, de gyarilag ilyen. Valljuk be, okadek megoldas. A Z1000 is ilyen.
A kerek tengelyre hato teljes erokhoz kepest elenyeszo a kulonbozo villaszar beallitasokbol szarmazo csavaroero, ugyhogy meg azt is el tudom kepzelni, hogy nagyon profi futomu meisterek meg azt is megcsinaljak, hogy a ket teloba ket kulobozo viszkozitau olajat tesznek. A telokat utana ennek figyelembevetelevel okosan tekergetik es igy meg a gyarinal is finomabb futomubeallitast lehet csinalni. (Ez elvileg mukodhet.)
Mivel a Ninja futomuve annyira jo, hogy azzal a motor minden hetkoznapi ember kepessegeit messze felulmulja, nem erdemes ilyesmivel jatszani. A gyarilag eloirt olajjal a gyari beallitas tokeletes a gyarilag megadott atlag japan ferfira, aki 68! kg. Ezzel atlag magyar ember nem elegedett, mert puha, kicsit betekergetve tokeletes lesz, azaz halal stabil es minden utfeluleten hasznalhato. Mindenkinek ajanlom, hogy hagyatkozzon nyugodtan a Kawasaki mernokeinek a tudasara, a Ninja futomu hibatlan.
vovv..tényleg...
elfelejtettem... esedékes mostmár pár dolgot cserélnem a moccon...(víz, olaj , termo, hátsófékbetét, gyertya, fékfolyadék, karbiszinkron, szelephézag elsőgumi, )
melegen is mostanában előfordul hogy egy pillanatra megtorpan. ez mitöl lehet? én a gyertyára gondoltam, mert még ráadásként néha előfordul hogy melegen nem indul pöccre...szerintetek?
sorry hazudtam..megnéztem az órát (mivel kiszedtem az aksit akor a napi számláló nullázódott) mégcsak 1400km... de a következő hónapban benne lesz...
egyébként egy évben közel 20e km motorozok. szokták mondani hogy hülye vagyok...tegnapelött meg azelött is esett de belecsavartam egy 50 km ert.
tavaly csak 10e röpült bele az anyagi problémák miatt...
nade nem is szaporítom a szót megyek gurulok egy kanyart
Igazából nekem jó lenne így ahogy van,csak most két ember is azt mondta,hogy azoknak egyformára kellene hogy legyenek beállítva,mert így feszül a futómű.Azért szeretnék tisztán látni,hogy ne legyen galiba belőle!
Az enyém is felemásra volt beállítva, de egy hozzáértő tanácsára egyformára állítottam. Nekem nem tetszett a hinta-palinta gyári beállítás, egy picit csavartam még az előfeszítésen és a csillapításon is ill. kiemeltem a hátulját. Attól is függ, hogy milyen minőségű úton, hány személlyel használod. A Z-n a tavalyi jól beállított futóművem -főleg elől- betonkemény lett a hidegben. Szerintem ne állítsd el, amíg nem lesz jobb idő, és nem tudd pontosan mit szeretnél.
Nekem is a témáról lenne kérdésem a hozzáértőkhöz!Az enyémbe hyper-pro rugók vannak vagy mi,ezért elég feszes a futóműve.De a kérdés az az lenne,hogy a két teleszkópszáron nem egyformára van állítva az előfeszítés,vagy mi a lóf.sz az!Ez miért lehet?Aki átmókolta a rugókat az hülye lehetett hozzá,vagy ez valamiért direkt van így?
menetteljesítmény? első benyomás? kíváncsi vagyok...
igazábol énis csak idén kezdem élvezni...
tavaly csak ismerkedtema géppel, szoktam a súlyát a terjedelmét meg a lovakat...
idén már durván belevágattam 2e km ert...
most kezdem vele értékelni, élvezni a kanyarokat..nagyon kezes a gép ésmég igazábol magamra sem hangoltam a futóművét...
most kemény mint a beton...
ti hogy állítottátok be magatoknak?
De közutra meg egyformának kell lenni, legalábbis az az ideális!