Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na mit szóltok hasonlítanak egymásra?
cseréld ki az AC pumpa reléjét nekem is volt ilyen gondom.
egy ilyet keress http://www.starbike.eoldal.hu/...
Kawaszeki!
Postáztam a cuccost!
Cső!
Kérdés: előre melyik gumit tegyem fel, melyik a jobb? medzeler z3 vagy z4?
Tegnap láttam józsánál egy szép világoszöld kilencest. Nem közületek való?
Tegnap milyen idő volt felétek? Nálunk nem volt valami frankó!Azt mondták,hogy hétágra süt a nap.Nem láttam belőle egyet sem!Kimentünk egyet gurulni 2 perc múlva feltámadt a szél.Sárvárig jó volt menni,mert hátba fújt.Onnan átmentünk szombathelyre.Na arra már nagyon nem volt jó.Egyenesben 90km/h folyamatosan döntve.Majdnem be is néztem egy kanyart.Sikerült a túloldalon bevenni.Szerencsére a szembe jövő nem volt túl közel.
A riasztók engem is szeretnek!
Köszi Kawabiker a segítséget.Remélem az akksival megoldódik a csókának a gondja.Tavaly októberben adtam el a gépet és kb.1 évvel előtte vettem bele egy savas varta akksit.Nálam nem csinált ilyet,úgysem hogy én nem vettem ki az akksit télre.A szuszogó csővel viszont volt gondom,mert ha a gép alá volt lehúzva ahol a helye van normál esetben akkor egy nap alatt elcsöpögött fél tank nafta.
Nálam a fúvóka csere mindig megnövelte a fogyasztást, a szűrő cs. csökkentette, a dob nem változtatótt rajta, ha ugyanúgy használtam a gépet.
Mossátok ki a gyári légszűrőt és attól nem kell jobb!
Amikor gyorsan megyek -nappal- alap a fényszóró. A kipufogó csere nekem még sohasem volt hátrány, de a csendes miatt csaptak már el. A mostani túl jól sikerült, tegnap elinduláskor bekapcsoltak a riasztók
Ja Cápa itt a kép, felírat jobb alsó sarok.
Na szevasz ám Cápa
Rég láttalak uszkálni itt a fórumon
Ha már a dínóknál tartunk mintha nekem is lenne egy ilyen. Tehát ilyen felirat van a bringán, K&H légszűrő van benne az tuti(halál dzsuvás volt), a kipu is nyitott. Ez a kittelősdi menyiben jó vagy rossz nekem? Irj már pár sort erről. Illetve van még más is!
Más: Kawaszeki fórumos társunknak tápszivattyúval kapcsolatos kérdést tettem fel a 6431-es hózzászólásban. Olyan még nem volt, hogy e fórumos tagunk 24 óránál többet net szegény környezetben tartózkodott. Mostmár kezdek érte komolyan aggódni mivel a válasz sűrgős lenne. Persze lehet, hogy a tegnapi Pesti zavargásoknak köze lehet az akalyoztatásához
Tehát felhívom minden kedves hozzáértő fórumos társam szíves figyelmét amennyiben nem lusta visszalapozni és érdemben hozzá tud szólni a 6431 es-en lévő kérdéseimre kérem minél előbb tegye meg. Köszönet és Hála Ennyi híjja lenne a mocinak, ill. az elsőfék szar szorul, mintha a karmantyú ki lenne fordulva, de még odáig nem jutottam el ez későbbi kérdésem tárgya lesz.
Tény nekem is lehúzódnak hangos dobra és fényszoróra de sajnos már megtapasztaltam amikor nem mentem gyorsan az öreg hetessel,hogy hangosdob+fényszoró+tüzpiros moci nem elég ahoz,hogy ahol elsőbbségem van ne jöjjenek ki elém :(((
Szerencsére komolyabb emberi baj nemtörtént csak a mocinak lett anyagilag nagyobb de amugy kutyabaja,amint a biztositós megnézte már aznap mociztam is vele,addigra amik törtek bontobol megvoltak...
Azt bezzeg mindig elfelejti mindenki,hogy a több levegőhöz több benzin is kell és a több benzinhez meg több levegő.
Azért egy légszüröcsere vagy fuvóka csere nem épp "tuning".
Össze kell hangolni a rendszert.Amugymeg igazán eredményes tuning hengerfej "faragással" kezdődik minimum de akár főtengely,hajtókar,dugattyú cserével is folytatódhat...
+-egy-két Le -t meg nem éreztek meg max az elcseszett vagy épp nagyon alkalmas nyomaték/teljesitmény görbét.
Igazán gyorsan meg úgy lehet menni ha a motor kellemesen kezelhető és nincs teli lukakkal illetve megugró hirtelen teljesitményekkel a görbe.
Ammmen
Persze! Nincs mese, tobb port enged be. De a tuningot mindig a motoreroert csinaljuk az elettartam negyzetes rovidulese oltaran. Mindenki maga donti el, hogy mi a cel. En hulyere tuningolnam es 20ezrenkent generaloznam. Ha megtehtnem. Mint a legtobb dolog az eletben, ez is kizarolag penz kerdese.
Így igaz, a gyári szűrővel is érezhető a változás Nem mondom, hogy a K&N egy hangyafasznyival nem enged át több levegőt, de talán több szennyeződést is. Van egy teszt amivel riogatni szokták a K&N használókat. Nem mocikról van szó, de azért tanulságos.
http://duramax-diesel.com/spic...
En is a jo emberrel kezdek vitazni. Azt hogy a K&N mennyire jo, sajnos mar nem volt alkalmam kiprobalni. Most is a szekrenyben varja a kovetkezo ZX-9-esemet. Nekem is voltak ketejeim mivel ugye a gyari legszuro is szivacs, nagy kulonbseg nem lehet. Ugyanakkor a K&N ugy van megoldva, hogy hullamosra van alakitva, igy a levego meroleges belepo felulete nagyobb, mint a gyarinal, meghozza jelentosen nagyobb! Es en azert el tudom kepzelni, hogy azt bizony meg lehet erezni.

Inkabb amondo vagyok, hogy a Stage 1 ugy van kitalalva, hogy gyari szurovel is szavatolja azt a pluszt, amit a Dyno iger. De K&N-nel tovabb huzhato a moci.
Ebben teljesen igazad van. Sajnos a városi közlekedés javarészt arról szól, hogy minden eshetőségre fel kell készülni... Tavaly 2 barátomnak volt balesete, mert nem adták meg nekik az elsőbbséget városban kereszteződésben! A mai motorozás alatt, amikor is a forgalom tempóját felvettem, 3-szor akartak rám sávot váltani, úgy hogy valószínűleg a holterükben lehettem .
Idézem

For mildly tuned machines using the stock airbox,
with stock or K&N filter. May also be used
with a good aftermarket exhaust system
K&N filter # KA-9098

Ajánlott, de nem kötelező Körülbelül olyan óriási különbség van egy gyári és egy K&N légszűrő között, mint egy normál meg egy iridiumos gyertya között Aki teljesítményben megérzi a különbséget az már ügyes
Meg fogom nezni, de a Stage 1 DynoJet kitnel konkretan le van rajzolva es oda is van irva, hogy K&N legszuro kell (ill ajanljak) es nyitott kipufogorendszer.
Fuggetlenul attol, hogy van igazsag abban, amit irsz en amondo vagyok: nem jo taktika, ha a passziv megoldasokra kezdi bizni magat az ember. Motorozni ugy kell, hogy ha a motornak egyaltalan nem lenne hangja es minden autos vak es suket lenne, akkor se hagyj nekik eselyt arra, hogy levadasszanak Teged.
Ez máshol is igaz!Én személy szerint nem is motoroznék gyári dobbal!
Amondó lennék én is, hogy csak dobcsere miatt nem szükséges a gyári légszűrő helyettesítése. Stage1 dynojet kitnél (ahol a fúvókák és fúvókatűk cserések) is megfelelő a gyári.
hmmmm... biztosan igazad lehet a teljesítménnyel kapcsolatban. Azonban a 1,5 éves motorozási tapasztalatom azt mutatja, hogy holtér ide, kereszteződés oda, vagy egyszerűen csak a párhuzamos sávban közlekedve nem igazán vesznek észre... a mai korszerű autókból vajmi keveset lehet hallani a gyári dob hangjából... Bizony túrázásoknál lehetett tapasztalni, hogy a sportdobbal ellátott motoroknak inkább lehúzódtak vagy észrevették még időben őket, ezzel elkerülve a balesetet...
Ez borsodi tapasztalat, de szerintem országosan is igaz lehet...