A ford. növeléshez: elektronika mókolás, erősebb szeleprugók, titán szelepek, esetleg dugattyú könnyítés-csere sok állítgatás hengerfejmunka, és lassan ráköltötted a motor árát. Persze fokold el a vez. tengelyt is és akkor majd magas fordulaton jól fog menni a vas, városban meg mint egy 600-as. Élettartam természetesen a magas fordulat miatt négyzetesen fog csökkenni! Egyszerűbb ráfizetni egy 04-es ZX10-re. Az alapból fogja tudni azt amit a kilencesből ki tudsz hozni, csak jobb fékkel-futóművel és kisebb súllyal. Néhányszor már én is átgondoltam
Az egyaltalan nem igaz, hogy szart sem er. Az lesz, amit seducertt is irt. Kemenyebb gazreakcio, gyorsabban felporgo motor.
A csucsteljesitmenyben viszont keveset szamit, mivel fordulatszam noveles nelkul jelentos LE novekedest nem lehet csinalni. A fordulatszam pedig nem fog noni csak attol, hogy tobb benzint egetunk el, nagyobb fuvokakon keresztul. Mivel gyarilag is kozel idealis kevereket egetnek a hengerekben - sot, tulajdonkeppen a gyari szett idealisabb, mert jobb hatasfoku. A fordulatszamot csak ugy lehetne novelni, hogy a motor vezerleset is megvaltoztatjak, amihez gepmunka kell, vagy komolyabb tuningszett.
A versenymotoros jelleget pedig mindenki erti, aki ult mar versenymotoron.
Annyit akart mondani, hogy dúrvábban reagál a gázra- jobban is megy- romlik a gáz adagolhatósága, többet fogyaszt. De ettől én még nem variálnék ha most jó! Ami nem romlott el nem kell megjavítani!
Kösz a válaszodat, de úgy néz ki részlegessen megoldódni látszik ez az ac ügy. A relé jó, a pumpa is müxik már, kivettem visszatettem akkor derült ki, hogy kontaktos a vezeték, meg volt törve, hogy az ülés alatt védett helyen, hogy azt ne kérdezd. Az előző 14 évben nem én használtam
Már még a pumpa direktvezérlése nem működik, vagy csak én nem tudom, hogy kell csinálni.
Na csá Cápa!
Kösz a felvilágosítást a dynó-val kapcsolatban. Végül is én úgy értelmeztem, hogy ez a dínósdi nemcsak hogy szart se ér, de kifejezetten hátrányára válik a motornak.
Bár egy két momentumot nem értek. -idegesebb lesz -élesebb lesz de - a fordulatszámot nem növeli. vagy a -sportmotrot versenymotorrá változtatja de a -teljesítmény nem változik, legalábbis jelentőssen, a mögöttem jövő stock ninja nem veszt egy métert sem. Na nem tudom én ezekhez nem értek
Hát én így vettem a bicajt, hogy ezzel volt szerelve.
Most egyenlőre nem bántom, de ha későbbiekben valami gixer akkor kihajítom a picsába.
Köszi,de hátra nincs lóvém metzelere,meg nem is ajánlják ugy hallottam.
Na mindegy,akkor felrakatom a 4-est.
Ja,még valami!
Ha nincs kéznél lánctisztitóm,mit ajánlotok a trutyi eltávolitásához?
Valami más is megteszi?
3 éve csináltam ilyesmit utoljára sajna,és nem tudom már mik azok a szerek,amiket be lehet vetni ilyenkor.Nem akarok ártani semminek se./lánc,fényezés,stb/
Előre is köszi!
Na!
mivel metzeler sportec guma lett nekem is szerelve a bringára, utánna néztem egy kicsikét. Én úgy értelmeztem csak az elsőt akarod cserélni. Hát ennél a típusnál kifejezetten a párban történő cserét ajánlják a gyártók. Ezt nem én mondom Ők. Mert valamiféle középen húzódó fémbetétről, meg együttes tapadásról hadoválnak. Persze az is lehet így akarnak többet eladni Passz! De ha a google keresőbe beütöd a guma pontos megnevezését millió tesztet leírást láthatsz róla. Esetleg érdemes utánnaolvasni.
szerintem ezt a hónapot már kivárom, mert az időjárás előrejelzést ahogy nézem, nem sok jót ígér viszont a tesómé már hétvégére hadra fogható, ha esetleg jó idő lenne
A csucsteljesitmenyben viszont keveset szamit, mivel fordulatszam noveles nelkul jelentos LE novekedest nem lehet csinalni. A fordulatszam pedig nem fog noni csak attol, hogy tobb benzint egetunk el, nagyobb fuvokakon keresztul. Mivel gyarilag is kozel idealis kevereket egetnek a hengerekben - sot, tulajdonkeppen a gyari szett idealisabb, mert jobb hatasfoku. A fordulatszamot csak ugy lehetne novelni, hogy a motor vezerleset is megvaltoztatjak, amihez gepmunka kell, vagy komolyabb tuningszett.
A versenymotoros jelleget pedig mindenki erti, aki ult mar versenymotoron.
Már még a pumpa direktvezérlése nem működik, vagy csak én nem tudom, hogy kell csinálni.
Kösz a felvilágosítást a dynó-val kapcsolatban. Végül is én úgy értelmeztem, hogy ez a dínósdi nemcsak hogy szart se ér, de kifejezetten hátrányára válik a motornak.
Bár egy két momentumot nem értek. -idegesebb lesz -élesebb lesz de - a fordulatszámot nem növeli. vagy a -sportmotrot versenymotorrá változtatja de a -teljesítmény nem változik, legalábbis jelentőssen, a mögöttem jövő stock ninja nem veszt egy métert sem. Na nem tudom én ezekhez nem értek
Hát én így vettem a bicajt, hogy ezzel volt szerelve.
Most egyenlőre nem bántom, de ha későbbiekben valami gixer akkor kihajítom a picsába.
Na mindegy,akkor felrakatom a 4-est.
Ja,még valami!
Ha nincs kéznél lánctisztitóm,mit ajánlotok a trutyi eltávolitásához?
Valami más is megteszi?
3 éve csináltam ilyesmit utoljára sajna,és nem tudom már mik azok a szerek,amiket be lehet vetni ilyenkor.Nem akarok ártani semminek se./lánc,fényezés,stb/
Előre is köszi!
mivel metzeler sportec guma lett nekem is szerelve a bringára, utánna néztem egy kicsikét. Én úgy értelmeztem csak az elsőt akarod cserélni. Hát ennél a típusnál kifejezetten a párban történő cserét ajánlják a gyártók. Ezt nem én mondom Ők. Mert valamiféle középen húzódó fémbetétről, meg együttes tapadásról hadoválnak. Persze az is lehet így akarnak többet eladni Passz! De ha a google keresőbe beütöd a guma pontos megnevezését millió tesztet leírást láthatsz róla. Esetleg érdemes utánnaolvasni.
Hallom nyomtad ma is!
Nekem is jól esett tegnap az a kis kör nagyon!
Mellesleg nem üzletkötő vagy véletlenül?
Akksi kit érdekel! Bikakábel legyen aztán úgy is segít majd valaki indítani!