Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én oda adtam el az előzőt/adatlap/,nem az volt?
Instabil hokedli!Ez jó!
De a ZX-10R egy insabil kis hokedli. Soha nem lesz egy ZX-10R olyan jo kiallasu, dogos masina, mint egy ZX-9R
Én megmérettem, gyárilag egy kicsit szegényebb keveréket kap az ideálistól, főleg alapjáraton. Emiatt is nagyon melegszik városban.
A ford. növeléshez: elektronika mókolás, erősebb szeleprugók, titán szelepek, esetleg dugattyú könnyítés-csere sok állítgatás hengerfejmunka, és lassan ráköltötted a motor árát. Persze fokold el a vez. tengelyt is és akkor majd magas fordulaton jól fog menni a vas, városban meg mint egy 600-as. Élettartam természetesen a magas fordulat miatt négyzetesen fog csökkenni! Egyszerűbb ráfizetni egy 04-es ZX10-re. Az alapból fogja tudni azt amit a kilencesből ki tudsz hozni, csak jobb fékkel-futóművel és kisebb súllyal. Néhányszor már én is átgondoltam
A brigéciol tökéletesen megfelel erre a célra!Lefújod vele,hagyod hatni vagy tíz percig,aztán nagynyomásúval lemosod.
Az egyaltalan nem igaz, hogy szart sem er. Az lesz, amit seducertt is irt. Kemenyebb gazreakcio, gyorsabban felporgo motor.

A csucsteljesitmenyben viszont keveset szamit, mivel fordulatszam noveles nelkul jelentos LE novekedest nem lehet csinalni. A fordulatszam pedig nem fog noni csak attol, hogy tobb benzint egetunk el, nagyobb fuvokakon keresztul. Mivel gyarilag is kozel idealis kevereket egetnek a hengerekben - sot, tulajdonkeppen a gyari szett idealisabb, mert jobb hatasfoku. A fordulatszamot csak ugy lehetne novelni, hogy a motor vezerleset is megvaltoztatjak, amihez gepmunka kell, vagy komolyabb tuningszett.

A versenymotoros jelleget pedig mindenki erti, aki ult mar versenymotoron.
Annyit akart mondani, hogy dúrvábban reagál a gázra- jobban is megy- romlik a gáz adagolhatósága, többet fogyaszt. De ettől én még nem variálnék ha most jó! Ami nem romlott el nem kell megjavítani!
Kösz a válaszodat, de úgy néz ki részlegessen megoldódni látszik ez az ac ügy. A relé jó, a pumpa is müxik már, kivettem visszatettem akkor derült ki, hogy kontaktos a vezeték, meg volt törve, hogy az ülés alatt védett helyen, hogy azt ne kérdezd. Az előző 14 évben nem én használtam
Már még a pumpa direktvezérlése nem működik, vagy csak én nem tudom, hogy kell csinálni.
Na csá Cápa!
Kösz a felvilágosítást a dynó-val kapcsolatban. Végül is én úgy értelmeztem, hogy ez a dínósdi nemcsak hogy szart se ér, de kifejezetten hátrányára válik a motornak.
Bár egy két momentumot nem értek. -idegesebb lesz -élesebb lesz de - a fordulatszámot nem növeli. vagy a -sportmotrot versenymotorrá változtatja de a -teljesítmény nem változik, legalábbis jelentőssen, a mögöttem jövő stock ninja nem veszt egy métert sem. Na nem tudom én ezekhez nem értek
Hát én így vettem a bicajt, hogy ezzel volt szerelve.
Most egyenlőre nem bántom, de ha későbbiekben valami gixer akkor kihajítom a picsába.
Köszi,de hátra nincs lóvém metzelere,meg nem is ajánlják ugy hallottam.
Na mindegy,akkor felrakatom a 4-est.
Ja,még valami!
Ha nincs kéznél lánctisztitóm,mit ajánlotok a trutyi eltávolitásához?
Valami más is megteszi?
3 éve csináltam ilyesmit utoljára sajna,és nem tudom már mik azok a szerek,amiket be lehet vetni ilyenkor.Nem akarok ártani semminek se./lánc,fényezés,stb/
Előre is köszi!
Na!
mivel metzeler sportec guma lett nekem is szerelve a bringára, utánna néztem egy kicsikét. Én úgy értelmeztem csak az elsőt akarod cserélni. Hát ennél a típusnál kifejezetten a párban történő cserét ajánlják a gyártók. Ezt nem én mondom Ők. Mert valamiféle középen húzódó fémbetétről, meg együttes tapadásról hadoválnak. Persze az is lehet így akarnak többet eladni Passz! De ha a google keresőbe beütöd a guma pontos megnevezését millió tesztet leírást láthatsz róla. Esetleg érdemes utánnaolvasni.
Meglátjuk,bár már havazásról is beszélnek!
szerintem ezt a hónapot már kivárom, mert az időjárás előrejelzést ahogy nézem, nem sok jót ígér viszont a tesómé már hétvégére hadra fogható, ha esetleg jó idő lenne
Mentem ma is,de nagyon hideg volt!Műszakiztasd már le ,aztán menjünk motorozni!
Nagyon állat lett a sasod!
Szeva!
Hallom nyomtad ma is!
Nekem is jól esett tegnap az a kis kör nagyon!
O.K.!
Előb majd megsasolom élőbe a tiéden!
De már nem!Most Neked akarok jót,mert nagyon jól áll a gépnek!
Aha,mindjárt gondoltam.
Voltam valaha,jól kerestem vele!
Végülis,a töltő már dolgozik rajta,ha beindul,akkor még beszélünk róla!
Mellesleg nem üzletkötő vagy véletlenül?
Vagy erős lábak,aztán tolás!
OK!
Akksi kit érdekel! Bikakábel legyen aztán úgy is segít majd valaki indítani!