Köszönöm a válaszod!
Sorry, az előzőnél nem akartam senkinek sem puszit küldeni... mellé kattintatottam
Azt hiszem mára ennyi információ elég is... Nagyon úgylátszik megártott a mai motorozás
igen, kivanja. csak masik kipufogoval gyakorlatilag semmit nem lehet nyerni. tobb uzemanyagot kell elegetni es ehez tobb levego kell. kisebb fojto hatasu levegoszuro betetet kell alkalmazni es ujra kell vele hangolni a motort.
kifejezetten a hangot jelolted meg a sportkifpufogo celjakent. abba nem akartam belekotni, amit egyebkent vallok, hogy a tok hulyeseg a motor kipufogo rendszeret csak a hang miatt birizgalni, plane egy kawasakinal, aminek eleve morcos hangja van. en minden LE-ert aldozok, akar a hang oltaran is!
bocsi, lehet rosszul tettem fel a kérdést...
Az érdekelne, hogy a megnövelt teljesítményű kipufogódob kívánja e a levegőellátás megnövelését is... S itt jönne a kérdés, hogy a gyári levegőszűrő alkalmas-e az esetleges plusz levegőt biztosítani vagy szükségeltetik a sportlégszűrő beszerzése...
Oké , csak ZX 636-os kollégámtól hallottam, hogy Ő neki le kell engedni, hogy hozzáférjen.
Ez ma már egy újabb jó hír .
Azt szeretném még megkérdezni tőletek, hogy a Devil dobhoz szükségeltetik valamilyen sportlégszűrő vagy a gyári is ellátja a feladatát ? Nem a teljesítmény növelés a cél csak a közbiztonságom növelése a plusz decibelekkel
Akkor a gyertya rendben . Az olajat ma délelőtt lecseréltem Valvoline 10W-40 szintetikusra, a lánc feszességét beállítottuk ( asszonypajtival ) a kívánt értékre és a nagy örömre való tekintettel, hogy nem kell még új láncra költeni , felgurultunk a Bükkbe. Az első gurulás volt tavasszal...
Húúúúúú de jóóóóóóóóó volt
Kapott a kis csomagrekesz érvényes egészségügyi csomagot és izzó készletet. Azt hallottam ez közkedvelt célpontja a yardnak (egy hiány és már 10.000 ft ).
Már csak a Devil kipufogó cseréje van hátra . Azt szeretném megérdeklődni, a levegőszűrő ellenőrzéséhez, cseréjéhez a tankból a benzint le kell engedni, vagy anélkül is hozzáférni?
Remélem aki nem volt tüntetni az motorozott
Gurultam ma kb. 60 km-t nagyon jó volt. Végig sütött a nap, de a kesztyűm sajna megérett a cserére. Valakinek eladó XXL-es?
A gyertya az egyik olyan alkatresz a motorban, aminel ugyanazt az aranyszabalyt ajanlom kovetni, mint sok mas (pl. olaj, benzin, fekolaj, gumi, stb.) Azt kell a motorba bele tenni, ami elo van irva neki.
A gyertyanak szerintem nincs teljesitmeny novelo hatasa. Csak a rossz gyertyanak van teljesitmeny csokkento hatasa. Olyan, hogy van egy X loeros motorom, amibe veszek "jobb" gyertyat es X + y loerol lesz, nincs. Mitol lenne erosebb? Ugyanaz a benzin eg el. Olyan van, hogy a szikra nagyobb foltban terul szet, vagy tobb elektrod van, ezzel gyorsitja a berobbanast. Sot meg olyan motor is van, amiben 2 gyertya van ugyanazon hengerben, amelyek nem egyszerre szikraznak, ezzel gyorsitjak a robbanas szetterjedeset a hengerben. De ezek a megoldasok a gyujtorendszerrel osszefuggesben vannak. Ez az, ami az egy gyertyas motorokban fontos: a gyertya hozza van tervezve a motor gyujtorendszerehez es ho haztartasahoz. Gyarilag a leg megfelelobb van kitalalva bele, ha tehat a motor nincs tuningolva, akkor a gyarinal jobbat nem lehet bele tenni, csak rosszabbat. Olyan, hogy "jobb" nem letezik, mert a gyertya csak egy darab vas, amin atmegy a gyujtoaram. Hiaba teszek pl. tobb polusut, attol meg a tobb poluson ugyanannak a gyujtotrafonak az energiaja fog szetoszlani es a szikranak nem lesz nagyobb teljesitmenye.
Összetett a gond de több ok lehet:
-jeladó nem ad elég nagy értelmezhető jelet az elektornikának
-eloxidált kábelcsatlakozok és feszültség veszteség(jeladó elektornika közt pici is számit de akár a generátor és aksi közt is a töltés miatt)
-pont halálán lévő aksi de még megyeget(lekellene mérni nagy terhelés után a feszültség esést az aksin)
-valamiért nem tölt eleget utána a generátor(szintén megmérni)
Ez a gyárija.Az irídiumos tovább tart,az biztos,meg valamivel biztos drágább is.Talán jobb minőségű szikrát ad,s ezáltal jobb az égés,ami hozhat teljesítmény növekedést.Így hallottam!
Az iridiumos gyertya mivel tud többet a hagyományos gyertyánál? Hosszabb élettartamon kívül van érezhető egyéb előnye is?
Nekem NGK CR9EK gyertyát intéztek a motorhoz.
Rossz választás volt?
Sorry, az előzőnél nem akartam senkinek sem puszit küldeni... mellé kattintatottam
Azt hiszem mára ennyi információ elég is... Nagyon úgylátszik megártott a mai motorozás