ebben aztán van adrenalin ... ilyen tempó mellett minden nap fél órával többet aludhatnék munkába menet előtt igaz a család minden tagjától is el kellene búcsúznom lehet örökre, az megint egy fél óra... összességében nem is nyernék vele
Bingo. Ezert pl. a gyurus lancot patent szem osszerakasnal gondosan be kell fujni a szemnél, vagy zsírozni.
És ugyanezért egyébknt a nem-gyűrűs lánc is jól karbantartható láncspay-el. Abban nem marad a gári kenőanyag a tengelyeken, de viszont bele behet fújni a láncspray-t. Viszont oda csak a hígabb láncspray megy be, amit sportmocikon nem nagyon használunk.
Terepmotoknál jó ez a módszer, kifejezetten krosszosoknak, ahol minden kör után lehet fújkálni a láncot egy edzésen. Enduróban megint nem jó, mert sokszor egész nap megy a moped fújás nélkül.
Amelyik O,X,XW gyűrű mellett bemegy a láncspray azt a láncot már eldobhatod!Annak az a szerepe hogy a gyárilag a csapokra kent kenőanyagot a gyűrű bent tartsa a lánc belsejében! Mindíg legyen kenése!
A spray csak a külső érintkező felületek kenése miatt kell! A görgőkre a hol a lánc és lánckerék találkozik!a kopás csökkentése érdekében!
Van egy gyurus lancunk. A gyuru azert van rajta, hogy a lanc keneset biztosito olaj ne tudjon kijonni a lanc forgo szemeibol, a kulso dzsuva meg ne tudjon bemenni. De akkor, hogy megy be az olaj, mikor befujjuk a lancot? Viszont, ha valahogy bemegy az olaj, akkor nyilvan ki is jon, ergo a gyuru semmit nem er?! Es ha bemegy az olaj, akkor nyilvan bemegy a viz is. Viszont, ha a gyuru semmit nem er es kijon az olaj, akkor legalabb kijon a viz is (tehat nincs semmi gubanc).
Dehát hogy is van ez?
A helyes megfejtok kozott egy garnitura lancgyuru felujitokeszletet sorsolunk ki.
Szerintem semmi baj nincs a tizessel. Nem olyan kicsi az! A csuklója annak fáj, akinek gyenge a háta....Ha meg valaki beveri a fejét a plexibe, az csússzon hátrébb az ülésen. Nem bonyolult.
Nekem is... A 12-es jo. Viszont a 9-es mar van annyira nehezen dontheto, hogy a 12-est mar ne kivanjam. (A 10-es nyilvan egy kanyarbajnok.) Az en ETZ-m sem lesz egy Moto Guzzi a kb. 40 loerejevel. Beke poraira.
Nekem mondod?! A 20,000Ft-os autóm jó lenne ha megállna 300K-ba a tuning után, úgy hogy a munkát nem számolom! Aztán tördelni fogja a 2x-3x erősebb motor a féltengelyt, stb. Ha valaki tud magnézium versenyfelnit Skodára ne tartsa vissza a lélegzetét
Korant sem nez ki rosszul, de azert van pofasabb sportmoci. Izles dolga. Nagyon jo is a tizedes, tudom. De a lenyeg, hogy nem azonos dimenzio a ZX-9R-rel. Marpedig aki a ZX-9R elonyeibe szeret bele, az a ZX-10R-nek csak az erejet irigyli. Ezen a velemenyemen ugy tudnek valtoztatni, ha valaki a seggem ala tolna egy ZX-10R-t. 954-es CBR-en ultem, az is minimotor. Nem valo, csak zsoke tipusoknak. Nem lehet normalisan kitamasztani, nem fer a konyokom az idom moge, a fejem meg hozzaer a plexihez.
seducertt: sosem azert tuningolunk, hogy esszeruen koltsuk el e penzunket.
Holnap veszek olajszűrőt: champion F308-at, ha kell valakinek 1500-ért szóljon. Debrecenben hol lehet Fuchs olajat kapni? A nagyker nem akar hozni 1 kartonnal, Castrolt pedig nem töltök bele.
Ha elég gyorsan mész szinte nincs is súly a csuklódon. Neked mondjuk nem kell magyarázni. Ha kiemeled a kilences hátulját az is terheli a csuklódat 140 alatt.
Így nézett ki, csak élőben picit világosabbnak tűnt a színe. Szépen jött utánunk a 60-as táblánál, majd mi lefordultunk és megelőzött.
Szerintem a ZX10 elég gyors hokedli, és egyben az utolsó szép Kawa is. Az még igazi ninja volt. Vad, kemény és szééééééééééép!
Nem ugyan arra a célra készült. Szerintem a 04-es ZX-10R-nél brutálisabb kinézetű gépezetet még nem gyártottak. Az motor egyszerűen pályára termett. Utcára csak az vegye meg akinek jó erős a csuklója.
Szerintem ez 100x állatabb!(főleg mert nincs felgyorsítva, na meg azért mert ez egy kilences! ). Aki még nem ismerné.
http://video.racing.hu/adrenal...
Pl Castrolban lehet kapni!
És ugyanezért egyébknt a nem-gyűrűs lánc is jól karbantartható láncspay-el. Abban nem marad a gári kenőanyag a tengelyeken, de viszont bele behet fújni a láncspray-t. Viszont oda csak a hígabb láncspray megy be, amit sportmocikon nem nagyon használunk.
Terepmotoknál jó ez a módszer, kifejezetten krosszosoknak, ahol minden kör után lehet fújkálni a láncot egy edzésen. Enduróban megint nem jó, mert sokszor egész nap megy a moped fújás nélkül.
A spray csak a külső érintkező felületek kenése miatt kell! A görgőkre a hol a lánc és lánckerék találkozik!a kopás csökkentése érdekében!
Van egy gyurus lancunk. A gyuru azert van rajta, hogy a lanc keneset biztosito olaj ne tudjon kijonni a lanc forgo szemeibol, a kulso dzsuva meg ne tudjon bemenni. De akkor, hogy megy be az olaj, mikor befujjuk a lancot? Viszont, ha valahogy bemegy az olaj, akkor nyilvan ki is jon, ergo a gyuru semmit nem er?! Es ha bemegy az olaj, akkor nyilvan bemegy a viz is. Viszont, ha a gyuru semmit nem er es kijon az olaj, akkor legalabb kijon a viz is (tehat nincs semmi gubanc).
Dehát hogy is van ez?
A helyes megfejtok kozott egy garnitura lancgyuru felujitokeszletet sorsolunk ki.
Benyomja a vizet a gyűrűk alá nem?
Hivatkozz rám!
seducertt: sosem azert tuningolunk, hogy esszeruen koltsuk el e penzunket.
Szerintem a ZX10 elég gyors hokedli, és egyben az utolsó szép Kawa is. Az még igazi ninja volt. Vad, kemény és szééééééééééép!