A régi 750-s gépemmel kapcsolatban szeretnék kérdezni tőletek.A srác akinek eladtam,olyan gondja van,hogy ha felkapcsolt lámpával megy,akkor leállítás után nem akar elindulni.És még egy másik problémája is van,hogy a nyereg alatt lévő szuszogó csőből csöpög a benzin.Azért keresett meg hátha van valami tippem,hogy ezt mitől csinálja.Színtévesztő vagyok és elektromossághoz még sosem nyúltam és ezért nem is akarok nehogy elnézzek valamit.
Mondjuk ez azért nem biztos,hogy ilyen egyszerű.Én 2005-ben vizsgáztam A kategóriából,és akkor még nekem úgy tanították,hogy rendszámos motoron kötelező tartozék az utaskapaszkodó!De akkor mi van azokkal a motorokkal,amelyeken már gyárilag nincs?Ezt hívják jogi zűrzavarnak/Magyar!/ !
Helló!Nem is engem kérdeztél,nem is volt még ilyen motorom,de leírok egy történetet,hátha mégy vele valamire.A Tesómnak volt egy '97-es ZX 6-osa,ami ugye ennek a hatszázas "megfelelője".Neki azt csinálta tavasszal az első indításnál,hogy nem csinált semmit!Nem nyomott át magán egy csepp benzint sem.Szétszedtük.Volt benne egy kis megszakító,ami beoxidálódott,mert egy kis finom csiszolás után tökéletesen működött!Lehet semmi párhuzam nincs a két eset között,de azért leírtam.
Na Üdv Kavaszeki!
Egy kis gondom támadt, azért téged zaklatlak ezzel, mert te már írtál a témával kapcsolatban bő 80 oldallal ezelőtt. Na elmondom mi van. Tehát az van, hogy a tank alatt van egy ilyen szivattyúszerű én az autók ac pumpájához hasonlítanám, ilyen memrános szar ami löködi be a bengát a karcsiba. Én ezt nem hallom működni. Irtad egyszer, ha jól emlékszem ennek a módja egy gang, gyújtás, vészoff, indítózás. De ez igy nem csinál semmit, meg sehogy sem csinál semmit. Ha direkt adok neki áramot, akkor gyönyörűen működik. Viszont a lejövő áram 5,6 V itt nekem gyanúsan sok áram tűnik el szerintem. Én arra gondolok, hogy ennek van köze, ahhoz, ha viszonylag hosszabb ideig áll a bringa akkor nehezen indul el(de kurva nehezen ám!) Szinkron, Ü.a szint belőve. Ha elindul, bemelegszik akkor minden o.k. Utánna már indul küllőre. De mondjuk másnap már egy négy öt tekertetésre egy hét állás után meg megint k.o .
Kérdéseim:Mi vezérli ezt a bisz-baszt? hogy kell ennek funkcionálni?
Egy yamahás sráccal beszéltem, ő azt mondta, hogy ha gyűjtásra rakja a gépét, akkor neki ez automatikussan elindul, a nyomáskiegyenlítődésre egyre csökken a kattogás majd meg is szűnik.
Meg kell e ennek működni menet közben? Bár én guruláskor nem vettem észre semmi furcsát nem dadog, nem pöfög.
Ird már le légyszi, ennek hogy kellene működni, mi a szerepe, esetleg ha van lövésed hozzá, mi lehet a gebasz az elmodottak alapján. Köszi!
Ui. Ezt az egész szöveget egyszer már begépeltem, épp küldeni akartam és eltűnt az egész Fogalmaszhattam újra a kérdéseimet. Nektek volt már ilyen?
Itt mas jóidő volt,gurultam egy picit és kipróbáltam mit is tud egy Arai hát egy biztos olyan komfort érzetet,hogy mikor véletlen ránéztem a müszerfalra és látom 160km/h hát öhöm :))))
Holnap ha jóidő lesz akkor is kellene gurulni egyet,csak a közelbe lakó motoros cimbim dolgozik...
Mentem én ma is,de hideg volt,fáztam és csúszkált is.Ma itt is volt 9 fok,meg még a Nap is sütött majdnem egész nap!De ez még nem volt az igazi.Talán egy hét múlva már jó lesz!Spanyolban ma már 28 fok volt!
Mikor jársz fehérváron mert majd lassan kellene az idom.
Jövő hónapban megyünk haza motorral!
CR9EIX 2500 / darab.
Érdeklődni: 70/2991622
azt mondták vizsgára kell,hogy legyen rajta,bár az elözö vizsgán nem szoltak érte.
Egy kis gondom támadt, azért téged zaklatlak ezzel, mert te már írtál a témával kapcsolatban bő 80 oldallal ezelőtt. Na elmondom mi van. Tehát az van, hogy a tank alatt van egy ilyen szivattyúszerű én az autók ac pumpájához hasonlítanám, ilyen memrános szar ami löködi be a bengát a karcsiba. Én ezt nem hallom működni. Irtad egyszer, ha jól emlékszem ennek a módja egy gang, gyújtás, vészoff, indítózás. De ez igy nem csinál semmit, meg sehogy sem csinál semmit. Ha direkt adok neki áramot, akkor gyönyörűen működik. Viszont a lejövő áram 5,6 V itt nekem gyanúsan sok áram tűnik el szerintem. Én arra gondolok, hogy ennek van köze, ahhoz, ha viszonylag hosszabb ideig áll a bringa akkor nehezen indul el(de kurva nehezen ám!) Szinkron, Ü.a szint belőve. Ha elindul, bemelegszik akkor minden o.k. Utánna már indul küllőre. De mondjuk másnap már egy négy öt tekertetésre egy hét állás után meg megint k.o .
Kérdéseim:Mi vezérli ezt a bisz-baszt? hogy kell ennek funkcionálni?
Egy yamahás sráccal beszéltem, ő azt mondta, hogy ha gyűjtásra rakja a gépét, akkor neki ez automatikussan elindul, a nyomáskiegyenlítődésre egyre csökken a kattogás majd meg is szűnik.
Meg kell e ennek működni menet közben? Bár én guruláskor nem vettem észre semmi furcsát nem dadog, nem pöfög.
Ird már le légyszi, ennek hogy kellene működni, mi a szerepe, esetleg ha van lövésed hozzá, mi lehet a gebasz az elmodottak alapján. Köszi!
Ui. Ezt az egész szöveget egyszer már begépeltem, épp küldeni akartam és eltűnt az egész Fogalmaszhattam újra a kérdéseimet. Nektek volt már ilyen?
Holnap ha jóidő lesz akkor is kellene gurulni egyet,csak a közelbe lakó motoros cimbim dolgozik...
nem tud valaki esetleg 98-as 9r-re elado hátso kapaszkodot?az enyémen nem volt,ugy vettem.köszi