Cápa vazze motor szerelő vagy? Én is kevés kajára gondolok, illetve kipróbálnám egy másik akkuval is ha néha durran eggyet, valamint a karbit megnézném hogy nem szív-e falsot. Ha csak télen csinálja, akkor leszarnám a gondot, nem hidegbe tervezték. Ha sportszűrő van benne kidobnám a picsába.
Mivel a tipust nem pontosan ismerem, csak az eddig itt megtargyalt altalanos dolgokbol tudok kiindulni.
Az hogy melegen javul a helyzet, arra utal, hogy nem eleg dus a keverek. Ebbol a szempontbol a hutovizellatas is erdekes, de ha ellenorizted kilove. A karbi kopottsaga illetve a tu kopottsaga hasonlo problemakat okoz, mint amit irtal. Nem lehet normalisan szabalyozni a fordulatot, lukak lesznek a gorbeben, csattog, pruszkol. Sok szetkopott karburatort lattam mar. A fuvoka nem megfelelo merete is hasonlot okoz.
Ha eszreveszed, hogy a dolog sebessegfuggo, akkor a levvegoztetorendszerrel lehet baj. Az Ram-Air sebessegre dolgozik ugyebar.
Ha tipikusan fordulatfuggo a jatek, akkor a gyujtast tenyleg csekkolni kell. Ilyesmiket tud produkalni szar generator, rossz gyujtotrafok es minden frekvenciaerzekeny elem a gyujtasban.
Ha pedig a tunet leginkabb bemelegede fuggo, akkor nincs mese, uzemanyagellatassal van bibi. Es ha melegen jobb, akkor keves a nafta.
Köszönöm Cápa!
Használtam a keresőt, nálam sem működött, a forumot folyamatosan olvasom, láttam a leírtakat azért kérdeztem.
Gyertyák újak, hidegen ,melegen jól indul és a km órát is majdnem teljesen kiviszi.Ebből arra következtettem nagy gond nem lehet.Amit még nem néztem a karburátorsorra rákötött hűtő-fűtö víz átfolyást? hátha? 2000-2002 szervízkönyvem van ,de szerintem sok minden nem passzol, amúgy honnan lehet megtudni a gyári fúvoka vagy tűméretet?
Amit leirtal, abbol ez kovetkezik. Valami miatt nem csinal eleg dus kevereket a karbisor. Hogy ez mennyi mindentol lehet, azt pedig eleg nehez lenne latatlanban vazolni.
Peldak:
- siman csak kopottak a karbik
- alacsony az uszoszint
- el van repedve a szivocsonk
- megiscsak el van tomodve valamelyik jarat
- valaki a gyarinal kiesbb fuvokat tett bele
- nem jol mukodik a szekunderlevego rendszered szelepe es nincs meg a kello nyomas az uszohazban
A gyujtassal is lehet baj ilyesmi baj, ha a szikra energiaja kicsi. Pl. rossz gyertyak, gyujtokabelek, gyujtoelektronika.
A velossegrol annyit, hogy fogadok nem hasznaltad a forumon a keresot. Jopar hete errol napokig vitaztunk itt. Rengeteg dolog le van irva, sokan hozzszoltak.
A segítségeteket szeretném kérni karburátor kérdésben!
2008 április óta vagyok boldog tulaja egy 98' zx-6-nak.
A vásárlás után kiderült, hogy becsöpög vmelyik karbi, hiba megszüntetve(tűszelepház o gyűrüje volt a ludas)utána szinkron következett.Mégsem működik tökéletesen.A hibajelenség a következő:a szivató visszatolásával félmelegen nem pörög fel rendesen alapjáratról ,sőt kicsit nagyobb gázra meg is fullad.Teljes üzemi hőfokon már jobb egy kicsit.Karburátorok kipucolva, benzinszint normális légszűrő tiszta,benzinszűrő jó.
Megköszönném ha tudnátok tanácsot adni!
Itt annyi lenne a jolly, hogy mar most megvan a forras, amibol az alkatreszek potolhatoak lennenek (kevesebb utanajaras lehetosege kecsegtet). Egyebkent nagyon sanszos, hogy en is ugyanugy jarnek mint Te.... k...va elet...! Leginkabb a nemletezo vasarloero tart vissza.
A 2005-ös Fazert 350-ért vettem és anyagilag egy forintot sem nyertem, a több hónapos munkát-utánajárást bebuktam. A piaci ára 1,4 körül volt, 1M-ért is nagyon jó üzlet lett volna (nekem) eladni, mégis bebuktam, pedig nem is olasz. Az alkatrészeket fillérbe vettem (pl fejidom 20k, lámpa 25, yoshi rendszer az új ár 20%-a, stb) ráadásul a motorjában kevés km. Volt, szépen járt.
Az a baj, hogy igazad van megint. Hiaba lehetne akar 2-3 kilot fogni az uzleten es hiaba van annyi tokem es kvalitasom, hogy meg is tudom csinalni, ha utana rajtam marad a motor. Marpedig Mille nekem nem kell, par okbol (nem sorolom). Nekem egy 9-es kell, egy nagyon jo. Es akkor akarom megvenni, amikor siman meg tudom es az eletem is elrendezodott. Ehez kene a Mille biznisz is. Nyilvan hasznalnam is, amig nalam lenne, de ez masodlagos "haszon".
Elmúlt már az az idő, hogy olyan motort vegyenek az emberek, amire később költeni kell. Egy valóban csak csúszott motort max féláron esetleg még beválalnak. Ez igaz a millére és a leharcolt gépre is. Mindenki olcsón akar, olyan motort amit csak tankolni kell, még gumit sem akarnak cserélni. Néhányan bevállalják a külföldi motort, de eladáskor megint bajban lesznek. Mennyi idős az olasz ló?
Igen, ez vilagos. Tudom, hogy joszandekkal ajanlottad. Valoban a szivem csucske a ZX. Most elsosorban nem motort akarok, hanem penzt gyujteni (mar van anni, hogy vegyek barmilyen 9-est, csak nem erre akarom kolteni). Meg tobb kene. Majd ha tavasszal kisut a nap, biztos en is lemegyek hidba es teszek a seggem ala valamit, de most meg nem ezt akarom. Probalok ugyeskedni. Latok lehetoseget a Milleben, de az nagyon erosen visszatart, amit Te is irsz: nem fogom tudni eladni. Nem csak azert, mert olasz, hanem egyaltalan. Milla koruli motort itt nem nagyon fognak venni az emberek tavasszal.... Na mindegy. Jar az agyam mindenen. Amugy a 3 kilos ZX annyira fos, hogy az nekem mar faj. Ranezni is borzaszto, egy 9-es nem ezt erdemli. Igazabol en egy teljes erteku, legujabb ZX-re vagyom.
Arra gondoltam, hogy szeretted a kilencest és ennyiért saját részre lehet benne fantázia. Eladásra már öreg. Olaszt nem tudom mennyire lehet könnyen eladni, de mivel rossz a hírük szerintem nehéz.
Neztem mar en is, gondolkodom rajta.... De igazabol nem hianyzik. Most egy RSV 1000 Mille-t nezegetek, torott allapotban van. De abbol is penzt akarok csinalni, nem nekem kellene. Ebbol a ZX-bol meg nagyon nehez lenne penzt csinalni, azert nem erdekel annyira.
Cápa nem érdekel a 3 kilós zx9? Tudok hozzá egy jó 99-es blokkot is. Jó kis SF motor lenne belőle. Szerintem jobb gépet lehetne belőle faragni mint a Z750. Lenne hozzá kormánykiemelőm, jópofa lámpa is.
Kawaseki:
Tegnap filóztam én is rajta, de idomosra nagyon sokba lenne megcsinálni, annyiért már lehet venni olyat is, ami egybe van+munka. Ezt leginkább bontósoknak éri meg megvenni, de ők meg 100-tól nem adnának többet érte. Nekik is idom és első lámpa kell inkább, mint kuka blokk.
Ja, a sportlegszurovel vigyazni kell, az csokkenti a folytast igy a benzinbol is kevesebbet szippant.