Mire gondolsz?
Hogy be van engedve közel egy centit?
Egy ideig én is be engedtem, úgy sehogy se jött ki keróra de egy egy huplis kanyarban ideges volt már, na nem olyan 900rr stilus de inkább vissza raktam gyári értékre...
Ami érdekes, hogy a P n van kormányvégsully és a régiken nincs, nem lepődnék meg, ha a P nek a villaszöge már hegyesebb lenne...
Nyugi. Minden van hozzá, de így tetszik. A blokk meg fincsi. Hidd el, megérte nekem. Itthon hol találsz ilyet? Sehol! A kipufogókra meg úgy látom allergiás vagy.
Hátsótengely rugós biztosítószeg hova tünt?
Ezt sose fogom megérteni, hogy összes Kawáról eltünik, én 2001óta hajtok kawákat de még egyiken se tünt el!
Gyárilag ilyen kib..ott szép
2002-es kiadás és nagyon szép állapotban találtam rá. Direkt ezt az évjáratot kerestem. Az utolsó európai példányok egyike.
Élőben kb. szeptember elején. Az M5 többet eszik. De erősen lábfüggő. Mondjuk a 93 SAAB Vector se evett alattam 15-nél kevesebbet. Viszont k...va jól ment.
Egész barátságos a fogyi:
falun belül:18-20
vidéki vegyes:8,5-9 (80-90 bent, 140-150 kint)
távoli vidéki városokat elkerülve kreszt betartva: 7-7,5
Szóval átlagos teljesen vegyesbe számolhatok 10el, szerintem ez még baráti.
140-150 -t meg se érezni, kis fordulaton szépen duruzsol a hat henger
Azért egy e34-M5 -t kipróbálnék, csak az tuti enne 15 -t vegyesben...
Hogy be van engedve közel egy centit?
Egy ideig én is be engedtem, úgy sehogy se jött ki keróra de egy egy huplis kanyarban ideges volt már, na nem olyan 900rr stilus de inkább vissza raktam gyári értékre...
Ami érdekes, hogy a P n van kormányvégsully és a régiken nincs, nem lepődnék meg, ha a P nek a villaszöge már hegyesebb lenne...