Utolsó autós hozzaszolasom
Az országosnál bozonyított egy típus, ami verhetetlen. Amit kaptak az a legnagyobb igenybevétel. Es amikor már nagyon untuk ,mert nekunk kicsi volt ,100-nal vissza kettőbe, hidegen padló, szabalyzas (már amelyiken volt) drift stb mindezt 5-600ekmnél (varosi) es kibírta bontatlan blokkal Toyota Hiace. Volt 2.4d ,2.4benzin ,d4d ,es a legtutibb 2.7benzin a drift kiraly 200 volt a vége es 17-nel tobbet nem evett soha semmi baja nem volt a blokknak . Nemelyik 7-800e kmnel ment nyudíjba bontatlan blokkal.
bocs hogy bele szólok de ne vedd meg a gyári szerű idomot a motorodra
nem rég beszéltem egy öttevényi csákóval aki ilyen ebay komplett idom szettet vett a motorjára. elesett vele a pancsi ringen, ő így mondta: mielőtt megvettem az idomokat azelőtt törött motorom volt, most rajta vannak az idomok és úgy néz ki mint amin átment a vasúti szerelvény. 3 óra helyett 30 azaz harminc órát töltött el az idomok felszerelésén hol 1 néhol 1.5-2cm hiányzik az idomokból, az idomrögzítő furatok fülek nem egyeznek. a festése nem minősíthető! ha teheted ne vedd meg! jó tanács.
Mellesleg néztem kínomban már dízel és elsőkerekes szemeteket is.
De kevés dízel van ami tetszik, elsőkerekes szintén....
Persze, ha már dízel legyen hátsós de végül ez lett :)
Ez legalább benyás meg hátsós....
Nem mondom egy audi80 vagy malac passat esetleg citro BX még befigyelt volna a lehetőségekbe legvégső esetben ha csak elsősből találok jót. De ott is elsőnek benya másodesetben sima D. A GÁZOS és TD kizárt!
Nem szoktam ilyen témába beleszólni, DE: Van egy T4-em 1.9 szívó 1.270.000 km van benne. igen voltak hibái amik ki lettek javítva és kapott egy parasztgenerált is bontott szarokból, csipegeti is az olajat ( útviszonyoktól függően 0.5-1.2 liter/1000 km)és több helyen nem ér össze a kaszni. De a rohadt anyát minden reggel beindul és termeli a lóvét.Szerintem nem is olyan szar autó az a fosvágen, ha összeharácsolt nekem egy családi házat függetlenül attól, hogy melyik kerék a hajtott vagy a kormányzott és benzines,gázos vagy esetleg elmegy minden szarral amit a tankba locsolok.A golf, Caddy,malac,Kadett sőt még a Megane is hasonló képen teljesített.Amúgy mindenki azt gondol és mond amit akar......
Áhh semmirevaló, még az olimpiai szintet sem üti meg, csak négy karika.
Nem akartam semmilyen vitát gerjeszteni, csak arra írtam, hogy a merci motor tartós, amit ugyan nem ismerek, de az ismeretségi körömben van egy skoda octavia és egy audi80 ezzel az 1,9-es motorral és az egyikben lassan 600000km. Szerintem ez is megüti a tartós szintet.
Nekem is volt vw ,nem is egy. 1.6 dezső is ,ami hengerfejes lett. Pedig vigyaztam rá.Mondjuk vízcső rerepedése miatt volt (autópályán). Az 1.8 benzin meg senki semtudta mmiért rántott 3000-4000 közt. Egyedül a Honda volt amin semmi nem romlott el és patent. Csak nincs rajta csillag ,ez az egy "baja" van De ez meg az én bajom. Ne bántsuk egymás gépét
Nem locsolom évek óta, mivel se idő, se pénz.
De minden bontóba való veterán kocsi feltámasztása sok pénz.
Vásárlást követően locsoltam is bele, de meguntam, hogy utolsó csepp szabadidőm és pénzem rámegy.
Most meg útba van és csak kerülgetem....
Jah csak 2hete is cseréltem egy fosvágen csoport ablakemelőt...
Azt is tudjuk jól a régi 1,6tádé hengerfeje sose reped el, megmondták a márka buzik.
Meg a kettes golf nem rohad szarrá, közölték már velem. Én hiszek a mesékben.
Mondod te aki állítólag évek óta locsolod a lóvét a Porsche-ba most meg eladod, megérte. Nekem is vw csoportos Tdi-m van és nem kell havonta szilenteket cserélni és az ablakemelővel sem volt soha gondom, nem a kínálat legalját kell megvenni.
Ma (végre) el tudtam jönni motorral dolgozni. Pest másik végén vagyok ma és autóval szívas lett volna. Nem ez a lényeg! Világossá vált (ismét) , nem adhatom el! Autó vásárlás ida ,vagy oda , zxr marad 06.10-en járt utoljára és ma reggel ráültem és röff és ezzel a hanggal végem lett Rongyos 400-ért nem lesz másé ,de többért sem!
Az országosnál bozonyított egy típus, ami verhetetlen. Amit kaptak az a legnagyobb igenybevétel. Es amikor már nagyon untuk ,mert nekunk kicsi volt ,100-nal vissza kettőbe, hidegen padló, szabalyzas (már amelyiken volt) drift stb mindezt 5-600ekmnél (varosi) es kibírta bontatlan blokkal Toyota Hiace. Volt 2.4d ,2.4benzin ,d4d ,es a legtutibb 2.7benzin a drift kiraly 200 volt a vége es 17-nel tobbet nem evett soha semmi baja nem volt a blokknak . Nemelyik 7-800e kmnel ment nyudíjba bontatlan blokkal.
nem rég beszéltem egy öttevényi csákóval aki ilyen ebay komplett idom szettet vett a motorjára. elesett vele a pancsi ringen, ő így mondta: mielőtt megvettem az idomokat azelőtt törött motorom volt, most rajta vannak az idomok és úgy néz ki mint amin átment a vasúti szerelvény. 3 óra helyett 30 azaz harminc órát töltött el az idomok felszerelésén hol 1 néhol 1.5-2cm hiányzik az idomokból, az idomrögzítő furatok fülek nem egyeznek. a festése nem minősíthető! ha teheted ne vedd meg! jó tanács.
De kevés dízel van ami tetszik, elsőkerekes szintén....
Persze, ha már dízel legyen hátsós de végül ez lett :)
Ez legalább benyás meg hátsós....
Nem mondom egy audi80 vagy malac passat esetleg citro BX még befigyelt volna a lehetőségekbe legvégső esetben ha csak elsősből találok jót. De ott is elsőnek benya másodesetben sima D. A GÁZOS és TD kizárt!
Qva sokba lesz fenntartani, az a sok 30-60-90 ezer forintos csekk.
Nem akartam semmilyen vitát gerjeszteni, csak arra írtam, hogy a merci motor tartós, amit ugyan nem ismerek, de az ismeretségi körömben van egy skoda octavia és egy audi80 ezzel az 1,9-es motorral és az egyikben lassan 600000km. Szerintem ez is megüti a tartós szintet.
De minden bontóba való veterán kocsi feltámasztása sok pénz.
Vásárlást követően locsoltam is bele, de meguntam, hogy utolsó csepp szabadidőm és pénzem rámegy.
Most meg útba van és csak kerülgetem....
Jah csak 2hete is cseréltem egy fosvágen csoport ablakemelőt...
Azt is tudjuk jól a régi 1,6tádé hengerfeje sose reped el, megmondták a márka buzik.
Meg a kettes golf nem rohad szarrá, közölték már velem. Én hiszek a mesékben.