Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kakucsra nagy a 750!
Enyém volt azért linkeltem be
Itt vagyok Max! Kérdés, hogy miért kell legózni. Megéri? Át akarnak vele b...ni vagy sem. Nem zavar, ha valami kosárban van. De pályázni nekem ott a 750RR
eheeee ez a tökéletes pályagép project alap!

Pééééék hol vagy? nem cuppansz rá? Tudom te legozós járműt nem veszel. De egy pályagép 0ról építve lesz tuti pöpec!
Picit szarabb tartosságra, mint a swift1 de modernebb a dizájn.
swift1 meg ugye sajna öreg, így nem fogsz ki jót belőle...
Ha igényednek megfelel a paramétere egy örök életű olcsó darab ami sose romlik el...
Funkcióját betölti.
még mindig jobb mint 2 henger/ szelep
asszem vmi motoros összejövetel a bezöldült fan-oknak
ha lesz konkrét infó mi is elkezdünk majd itt szervezkedni, de addig még tekerj bele a paripába pár ezrest
SWIFT 1 2szelep/henger "ronda és finom".
benzin meg a fűnyíróba :D
Úhhh akkor meg sem merem kérdezni,hogy a Swift 2-ről mia véleményetek
Pedig olcsó, igénytelen és azért haladni is lehet vele ha akarsz + keveset eszik az is.
Bocs,hogy ide pofátlankodom de lenne 1 kérdésem .
Tud valaki valamit a Lime Party-ról
Engem nem zavar, hogy első kerekes autóm van, az sem, hogy francia. Kevésbé rohad, mint egy német, sőt semennyire. Az meg hogy a dízel a traktorba való, meg mozdonyba, a legnagyobb baromság. Én meg benzinest nem vennék, mert nulla nyomaték, fogyasztás annál több. 5.4l-t sikerül etetnem nyáron csak városi használatban az 1.9TD-vel és ezt nem a computer mutatja, hanem kupakig rakom mindig. Én közlekedésre használom az autót, nem versenyzésre, akkor meg nem kurva mindegy, hány lóerő, meg melyik a meghajtott kerék?
ÁÁÁ dehogy kell! Szeretem azt a 3 ágú bőrt ami benne van!
Topic up!

áp szájjjd dááán....

ápszáááájdáááááánn
Nem kell? vévébe, óóóudiba is jó!
ocó pinz, állapota, mint a vadi új!
HÚÚÚÚÚ! A tajga réme, én szerettem, jó kocsi, csak az a sárga lámpa elég sűrűn kigyulladt a műszerfalon, olyan 300 km környékén
Tessék hátsókerekes!
De gondolom itt most minden napi használatra szánt autókról beszélünk nem 500 lóerőkről meg versenyautókról, normális intenzív gyorsításkor még egy 150 lovas első kerekes autónak is van tapadása szerintem, ez megint csak egy divat hogy a hátsó kerekes a "férfi autó" attól hogy elöl hajt meg nem szemét egyik sem.Ha az autókkal is úgy mész az alföldi "lö monsz" 5-ik padlón akkor érthető
Kérlek szépen légy olyan kedves húzz el laposelemért vagy O gyűrűért és ne baszogass...
Inkább olvasd a féktechnikai továbbképzést két házzal odébb...

Olyan autó, motor meg nincs ami mindenkinek tetszik!
Kinek ez, kinek az...
Hozzá teszem lett volnap tipptopp Alfa75 olcsón akkor az lett volna...
Ott a fék, váltó, difi minden jó helyen van
Jo olvasni az irasod, naprol napra betudod bizonyitani hogya szakmadat nem vetted mint ahogy az eszedet sem. Azt is kaptad, a maradekot.

25Tds blokk tenyleg nagyon fasza utana a tobbi mar nem mondhatni hogy orok elet meg 2nap. Tdi afn agr ahu aaz 1z barmelyik motor egy tokeletes kiforrott technika. Szilent cserek egy eleg nagy futot huzok a passattal 3as es 5os passat, egyiknek sincs szilent baja, oke az 5osnel megvarialtak nagyon a soklengokaros felfuggesztest. Ja es van bmw is a csaladban 12-15ezer egy par ablaktorlo lapat ra. Olcso
Elsős kihúzza mindenhonnan, nem csúszkál, de ha megindul hajajjjjj.
Csúszó kereket te nem kormányzol!
Inkább rázza a seggét de hirtelen ne böffenjen fől neki a fizika
Meg gyorsításkor az elsős csak pattog, mert a segge ül le és eleje ágaskodik, akkor meg nem tapad....

Izlések és pofonok, ki erre ki arra esküszik.
Van haverom akinek csak a 4wd
Miért szemét az első kerekes, illetve nálad ez vásárlási szempont?
Nem kötözködök csak érdekel...
Csak nem a NAV-nál dolgozol?
ÖÖÖÖÖÖÖ,.....izé......