Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tomika,
akkor most mi lesz holnap azon kívül, hogy szombat
most látom, hogy már korábban is írtam neked, mert benne voltál a címlistában
kerestem de nem láttam :-)
akkor írok
Az adatlapomban ott van. Kawafighters@citromail.hu :):)
ha tudnám a privát címed írnék is :-)
Sräcok, ha erdekel valakit eladom a vasrol a kiegyenlitö tartälyomat, fek es kulung olajtartälyomat es a futomüvet külön darabokban, erdeklödni szokäs szerint privätban. :):)
Üdv a bordo hátizsákos lakkfekete 7es kollegának itt köbányán
Szép és jó hangu a bringa!
ha ott vagyunk csörgetlek mindenképpen
Sziasztok,

Miskolc környékén tudnátok ajánlani jó szerelőt akihez érdemes vinni a gépet?
Ok, összehozzuk valahogy! Már csak azért is, hogy pár sör mellett dumáljunk egy jót!
Szia! Sajnos vasárnap az egész napom foglalt! EP választás lesz és bent ülök egész nap a szavazó helységbe. De ha betértek a fatornyos kis falumba annyi időm lesz,hogy beszéljünk pár szót meg egy hideg bambira meghívjalak bennetek!
van egy eredeti balos lábtartó konzolom a motorodra.
Rendben.
Mi (legalábbis én tuti) csak ebéd után érünk rá, mert 11-ig vizsgázom. Azt' utána hadd szóljon.
max kikerüllek egy párszor
Guro bácsi, jól meggondoltad ezt? Én nem száguldozom ám még...
Persze Isten ments, hogy lebeszéljelek a közös motorozásról, nekem is nagy öröm lenne, csak gondoltam tájékoztatlak a várható "akadályokról".
Jaó
, ha van terv merre indultok, vagy ide jöttök innen megyünk tovább, az is ok, csak előtte egyeztessünk
Akkor mi is így fogunk tenni, kivételesen jó időt mondanak.
amúgy nagy durranásra ne számíts
értékelem a szervezők igyekezetét és kitartását, a rendőrök sok hasznos tanácsot mutatnak, mondanak, de nagy motorseregre ne számíts
eddig minden évben elgurultam a rendezvény mellett ( pont a garázzsal szembeni parkolóban szokott lenni a motoros ügyességi plussz rendőrségi dolog ) de inkább kerülni szoktam egyet
az egyszerubb.
epiteshez sok minden kell(alkatresz beszerzes, tervezes, kivitelezes,stb.)
ez meg minden vasarnap par perc vacsora utan...
Ha lusta vagy akkor hogy nyomod le még a láncos kört minden motorozás után?
Minden motorozás után lemosom nagynyomásúval, utána levegővel kifújatom, kézzel minden szemet megforgatok és olajozok.
Egy teszkós krokodillal megemelem ellentétes oldalon a lengővillánál, mint ahol a sztender van. Emelőszem helyére belökök ami épp van(menetes szár,stb) és krokival kiemelem a seggét.
Kézzel lassan forgatom a kereket, közben a szemeket megmozgaztom és olajozom(ilyen piaci csöpögtetős olajzóval).
Ezután párszor átforgatom finoman egy tiszta ronggyal és elhúzom az olajat egyenletesre, majd egy másik tiszta ronggyal letörlöm a lengövilláról a felesleget, majd moci be a garázsba.
Következő induláskor már olajzott lánccal megy...

Olajzót kellene építeni, de lusta vagyok :(
Nekem a 20 felé közeledik a ZVM2 gold, nincs igazán nyúlva, kopva, nem is részleges, de már kezdenek összeállni a szemek. Ez combos lánc
fazer600s2 gyári lánc, szalonból lévő motor.
0km től esztergaszánkenő olaj volt rajta!

Nekem did525zvm2 is többet ment el, meg a mostani rk 530gxw ben is több van 20e -nél már...
lehetséges, ha nem esek el vmi olajfolton