ezért írtam, hogy érdemes idomokat leszedni, azt akkor mindent nyugodtabban, kényelmesebben lehet bütykölni, és még a vezetékek állapotát is meg lehet sasolni, nem utolsó sorban egy alapos takarítást is lehet végezni a hűtő-kormánynyak-duda területén az idomokról nem is beszélve
hirtelen ezt találtam tapitelón a képek közt....
tetejét ilyen hosszú fejjel tudod kitekerni, az aljához csak extrarövid dugófejjel fér be a nyomatékkulcs, ha a fejidomot nembontod le.
A belsejéről ez volt kéznél, az alsó szelep szétszedéshez nemkell semmi de a felsőhöz kell kettő célszerszám, amiből az egyik összeszereléskor is kellhet ellenfogni, ha az új tömitésen elforogna az alsó csavar...
Szétszedéshez és összeszereléshez kell kettő célszerszám meg tömités beütő, meg még emlékeim szerint 8,10,12,13,14,17 hatlap, hosszú 27 hatlap, 5,6,17,22imbusz, ph1 ph2 bitfej, talán 14es vagy 16os viláskulcs, nyomaték kulcs 4-40Nm és asszem fejből valahol 110-120Nm körül van az elsőtengely értéke, ez ugye 2vagy 3db nyomatékkulcs..Egy rendes mosó. Prizma és indikátoróra.
1liter olaj elég a 2szárba, az kb. 2e, a 4csapágy kb. 20 és a 2tömités kb. 6.
Jah és valami emelő, vagy spanifer vagy akármi...
Tescós spanifer a villahidnál vagy tescos krokodil a kipunál fadarabon...
mielőtt szétrántjátok a szárat ne felejtsétek el a szimmeringnél lévő biztosító "rugós biztosító drótot" kiszedni a szár bemarásából, mert akkor cibálhatjátok, de nem fog szétjönni
nem árt amúgy ha van imbusz száratok, mert az alsó imbuszt azzal érdemes lazítani
mielőtt neki esel olvasd el a szerelésit, és ne kapkodj vele, mert sok bosszúságtól megkímélheted magad
a villaszár csúszó részére meg mint a két szemedre, mert a legkisebb sérülés is olajszivárgást, szimmering idő alőtti kopását eredményezi majd
Nem árt hozzá szimmering beütő, ha van rutinod, anélkül is megoldható. Az olajszint ellenőrzéséhez kell csinálni, vagy szerezni eszközt, mert nem feltétlenül mennyiségre töltik be az olajat. Teflonperselyre érdemes vigyázni, meg hogy ne cseszd össze a krómszárat.
10Ezer pénz!
hmmmm
42-es Hein Gericke
Nemrég lett cserélve az enyémben is a szimering.
tetejét ilyen hosszú fejjel tudod kitekerni, az aljához csak extrarövid dugófejjel fér be a nyomatékkulcs, ha a fejidomot nembontod le.
A belsejéről ez volt kéznél, az alsó szelep szétszedéshez nemkell semmi de a felsőhöz kell kettő célszerszám, amiből az egyik összeszereléskor is kellhet ellenfogni, ha az új tömitésen elforogna az alsó csavar...
1liter olaj elég a 2szárba, az kb. 2e, a 4csapágy kb. 20 és a 2tömités kb. 6.
Jah és valami emelő, vagy spanifer vagy akármi...
Tescós spanifer a villahidnál vagy tescos krokodil a kipunál fadarabon...
nem árt amúgy ha van imbusz száratok, mert az alsó imbuszt azzal érdemes lazítani
mielőtt neki esel olvasd el a szerelésit, és ne kapkodj vele, mert sok bosszúságtól megkímélheted magad
a villaszár csúszó részére meg mint a két szemedre, mert a legkisebb sérülés is olajszivárgást, szimmering idő alőtti kopását eredményezi majd
Olajra 4 mililiter híján fel litert írnak.
Olaj és szimeringet kell cserélnem.
Ahoz nem nyúltam max az előző gazda.