Gyertyák mikor bent vannak a körülöttük lévő helyet szoktam gyorsan párolgó vegyszerrel(pl. féktisztitó vagy csavarlazító) meg magasnyomású levegővel(ipari kompresszor).
Ha szemre nem koszos akkor csak levegővel kifujatom.Mind ezt kitekerés előtt, ne essen bele kitekeréskor a kosz.
Gyertya ha új rajta jó a menet, ha használt UH mosó vagy/és nagyon puha kefe.HF ben ha fos a menet első körben minimum 8,8 csavart áthajtok picit befújva csavarlazítóval, ha nagyon fos mérlegelem mi jáccik: menetmetsző(nem előnyös, mert sokat kimetszhet és kevesebb felület marad kötésre illetve a kimetszett rész bele potyog amit kifujni nehézkes, leszedett HF és elküld gépműhelybe ott marják hegeszék meneteljék esetleg még van a helicol nevű csodaszer).
A fékcsavarokat nyomatékkal húzom, mert nekem az egyik eleve szar volt, mikor vettem a gépet. Gyertyát sosem húzom nyomatékkal. A gyertyajáratot mivel pucolod?
Lehet ráéreztél vagy még nem érte a gyertyát túl sokszor nagy hőingás(pl. ha a mocidnál felmegy a víz 100-110fokra a 40fok melegben stop-gáz-stop-gáz stilusban városi dugóban...) akkor károsodhat a gyertya, főleg a vékony 10es menetű érzékeny a kis átmérő miatt amikor ez a kettő együtt fent áll(túlhúzás és maximális hő ami ott előjöhet).
Azt hiszem volt itt már pár ember aki köpködött, hogy buzi gumisok, mert a féknyereg csavarját beletépték a telószárban, és hány ember is húzza azt is nyomatékkulcsal?Gondolom akkor te azt is érzésre húzod.
a 13Nm hibatlan es tiszta sertetlen menetre van megadva....
gyertya feszket meg kikell takariani a gyertya kiszedes elott, mert a behult por beeshe5 a hengerbe is....
i az iridiumos
u a menet meret
27 a hoertek
r gondolom zavarszuros
felesleges iridiumos a hetesbe.ott van ertelme ahol nem lehet konnyen hozzaferni a gyertyahoz. pl fos szar yahaha r6 vagy szep zoooood zx12r
denso jobb az ngk nal mert ngk bol sok a hamis, persye denso is tud csodat ha nem 13Nm re huzod le.
10 es menetu gyertyat nyomatekkulcs nelkul nem erezni ha tulhuzod es mikormegmelegited csuma hofokra a mocit tud nyulni annyit a vekony gyertya, hogy elmegy a hoerteke vagy bizonytalan lesz a mukodese.
Hát passz. Én szfvárról vettem mindkét szettet,max télen indult szarul,de ezt ugyan úgy eljátszotta a nem irídiumossal is...
Egyébként sok különbséget nem vettem észre a sima meg az eix között.
Lehet, hogy az enyém selejt volt. Amikor megkapta a CR9EIX-et a 8-as után, kapásból 300km-en belül beszart egy. Utána is mindig 3 hengerrel indult. Azt mondják ezek a téli szivatós indítások nem igen tesznek jót az irídiumnak, könnyen elúszik és zárlatos lesz.
Én meg szétborítottam a gépet, kiszórtam belőle az irídium gyertyákat, mert ezek nem valók ilyen motorba, kap sima CR9E-t. Már másodszor játszotta be hogy baszott gyújtani. Ha már lebontottam, levettem a karbisort is, kipucolom kicsit, meg a légszűrőt.
ha ezt ennyiert elviszik baszki rasozomenyem is valakire es behozok egy tipptopp 7rr t.
enyembe lesz mondjuk 25ekm es odairom csak ritkan naposidoben kerultem vele kis tempoval...forgatva, gumifust, egykerek nemvolt es eses es tores mentes
oldalidon utangyartott gyanus
fenyezes matrica nemgyari
evjarat elirva
telefonon hirtelen ennyi
jah meg foskalyhacso tuti reped a hengerfeje mert dwbrecen fele lehet nyelgazozni
xeononhoz fenyszoromoso es automata lampa magasag allito kell!ez egy motorkerekpar se tudja.
ha ez 770 akkor tomi a tied 1misi?
Ha szemre nem koszos akkor csak levegővel kifujatom.Mind ezt kitekerés előtt, ne essen bele kitekeréskor a kosz.
Gyertya ha új rajta jó a menet, ha használt UH mosó vagy/és nagyon puha kefe.HF ben ha fos a menet első körben minimum 8,8 csavart áthajtok picit befújva csavarlazítóval, ha nagyon fos mérlegelem mi jáccik: menetmetsző(nem előnyös, mert sokat kimetszhet és kevesebb felület marad kötésre illetve a kimetszett rész bele potyog amit kifujni nehézkes, leszedett HF és elküld gépműhelybe ott marják hegeszék meneteljék esetleg még van a helicol nevű csodaszer).